  • 1. Data: 2011-12-16 14:43:36
    Temat: Lenovo - czy gwarancję można realizować w Niemczech?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Witam

    Miałem ochotę na Lenovo IdeaPad B570 (za 1399zł z Celeronem B800 to fajna
    cena), ale czytając forum:
    http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/93627-serwis
    -lenovo-uszkodzenia-mechaniczne-13.html
    trochę mi przeszło, ponieważ w Polse sprzęt Lenovo pozbawiony jest
    gwarancji - tak wynika z tego tematu (w skrócie streszczając: padł zasilacz,
    to dostaje się odpowiedź o uszkodzeniu mechanicznym płyty głównej i braku
    gwarancji).

    Ma może ktoś ostatnio kupiony sprzęt Lenovo i może rzucić okiem, czy
    gwarancja obejmuje możliwość oddania do naprawy w innych cywilizowanych
    krajach, np Niemcy?
    Pewnie kupiłbym Asusa, ale nie mogę znaleźć za podobne pieniądze czegoś
    podobnego.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2011-12-16 16:23:27
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Pewnie kupiłbym Asusa, ale nie mogę znaleźć za podobne pieniądze czegoś
    > podobnego.

    Może Toshiba albo MSI ?

    http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/268902-probl
    em-z-procedurami-gwarancyjnyi-w-firmie-asus.html

    co by nie kupić to i tak będzie kłopot. Generalnie z tego co wyprawiają
    serwisy gwarancyjne w kraju wynika, że woła to o pomstę do nieba. Swego
    czasu wysyłałem gwarancyjnie drukarkę Samsunga ML-2010 która nie brała
    papieru. Efekt był taki, że drukarka wróciła z adnotacją obcego ciała
    (moneta 5gr) i odmową naprawy gwarancyjnej. Stwierdziłem też brak czujnika
    papieru który w serwisie po prostu w chamski sposób wyjęto. Po zamontowaniu
    innego czujnika z drugiej drukarki która padła na co innego o dziwo ta
    drukarka działa i bierze papier prawidłowo.

  • 3. Data: 2011-12-16 16:57:32
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > co by nie kupić to i tak będzie kłopot. Generalnie z tego co wyprawiają
    > serwisy gwarancyjne w kraju wynika, że woła to o pomstę do nieba.

    Z Dellem nie miałem problemów, gwarancja na drugi dzień roboczy (NBD).

  • 4. Data: 2011-12-16 17:10:46
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Z Dellem nie miałem problemów, gwarancja na drugi dzień roboczy (NBD).

    Wiem, wiem, ale ja potrzebuję kompa który głównie leżeć będzie w torbie a co
    jakiś czas tylko wypad z nim.. jak 4 dni w miesiącu będzie używany to
    dobrze.
    Netbok odpada ze względu na wydajność CPU i wygodę pisania (pobawiłem się
    trochę takim z Atomem i zdecydowanie odpada). Na grafice mi nie zależy (tzn
    aby dało się film obejrzeć w HD, nie gram, poza tym dodatkowa grafika
    oznacza dodatkowe ciepło i diametralnie większe prawdopodobieństwo padu
    laptopa z przegrzania).

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2011-12-16 19:27:44
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    Kup Lenovo i nie zastanawiaj się nad serwisem.
    Ja w rodzinie "umieściłem" już kilka IBM?Lenovo, każdy z 2-3
    a nawet 5 letnią historią (u poprzedniego użytkownika).
    I nie zastanawiam się nad serwisem, bo działają bez
    zarzutu. Nie twierdzę, że ten produkt nigdy się
    nie zepsuje, ale po co mi taki co ma świetny serwis
    i często trzeba z niego korzystać??
    Wolę taki, który nie ogląda serwisu.
    Co jest lepsze wysoce awaryjny z 3 letnią gwarancją
    czy choćby bez gwarancji ale właściwie bezawaryjny?

  • 6. Data: 2011-12-16 20:17:35
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "michalek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wolę taki, który nie ogląda serwisu.
    > Co jest lepsze wysoce awaryjny z 3 letnią gwarancją
    > czy choćby bez gwarancji ale właściwie bezawaryjny?

    Wiesz, stare dobre serie T4x to inna półka.
    A i te miały wpadki z przegrzewaniem się.

    No cóż, może zaryzykować, przy takim używaniu jak planuję to nie zdąży się
    może w okresie gwarancji zepsuć ;)

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2011-12-18 09:09:30
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Seria G jest chyba taka... ;-)

  • 8. Data: 2011-12-18 12:09:11
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
    > Seria G jest chyba taka... ;-)

    to znaczy?
    -nie pada w czasie gwaranji?
    -pada w czasie gwarancji?
    -przegrzewa się?
    -nie przegrzewa się?
    -dobra jak stare T4x?
    -niedobra?

    Wypunktowałem, do czego mogło się to odnieść, bo nie mam pojęcia

    --
    Irokez