  • 11. Data: 2011-12-17 22:07:16
    Temat: Re: karta grafiki agp
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl>

    > Radeon 9550 wyświetla nawet 1920x1200, wiem bo mam :) I jakoś nie
    > zauważyłem żeby przy filmach wszelakich coś się cięło (co prawda, procek
    > Ath 2800+)

    Taa a swistak zawija je w te sreberka w tempie 2 na sekunde.

  • 12. Data: 2011-12-18 19:01:52
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Taa a swistak zawija je w te sreberka w tempie 2 na sekunde.

    Też śmiem w to wątpić.
    Na przykład na P4 3.0GHz z Radeonem X1650 Pro AGP 512MB filmy Blu-ray rwały.
    Z filmami w H.264 pewnie jeszcze gorzej.
    Wyświetlanie pulpitu w Windowsie - temu może da radę.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 13. Data: 2011-12-18 21:26:57
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "=Marcos="

    > Też śmiem w to wątpić.
    > Na przykład na P4 3.0GHz z Radeonem X1650 Pro AGP 512MB filmy Blu-ray
    > rwały. Z filmami w H.264 pewnie jeszcze gorzej.
    > Wyświetlanie pulpitu w Windowsie - temu może da radę.

    Dyskusja jest akademicka bo z pytania nie wynika czy gość chce podłączyć ów
    kompute do telewizora o podanej rozdziałce i wyświetlać filmy w ikswidzie -
    czy blureju.

    --
    LP

  • 14. Data: 2011-12-21 04:38:33
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "gadacz" napisał:

    > Najlepiej ATI ...

    Powiedziałbym, że najgorzej. W tej samej grupie cenowej NVIDIA jest o wiele
    lepsza.

    Remek

  • 15. Data: 2011-12-21 07:57:45
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Powiedziałbym, że najgorzej.
    > W tej samej grupie cenowej NVIDIA
    > jest o wiele lepsza.

    Ktora konkretna karte NVidii pod AGP
    polecilbys do odtwarzania filmow i dlaczego?

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 16. Data: 2011-12-21 16:00:46
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 21-12-2011 o 08:57 Vituniu napisał na pl.comp.pecet:

    > Ktora konkretna karte NVidii pod AGP
    > polecilbys do odtwarzania filmow i dlaczego?

    Uważaj, bo od tego gościa za takie obraźliwe pytania możesz
    dostać należytą odprawę. To, że leżysz u niego w KF-ie i
    kwiczysz na blacklist już wszyscy wiedzą :D

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 17. Data: 2011-12-21 17:38:39
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Uważaj, bo od tego gościa za takie obraźliwe pytania
    > możesz dostać należytą odprawę.

    Wlasnie staralem sie wyjatkowo malo obrazliwy byc,
    w plonnej najwyrazniej nadziei na rzeczowa odpowiedz.

    Coz... odpowiem wiec sam sobie.

    Google twierdza co nastepuje:

    Na dzis z nowych kart na AGP bez wiekszego trudu
    da sie dostac w zasadzie tylko:
    - FX 5200 - w cenie od 130,-
    - 6200 - w cenie ok. 170,-
    pierwsza generacja PureVideo - praktycznie wsparcie
    dekodowania mpeg-2
    - 3450HD - w cenie od 200,-
    z UVD+ - wsparcie dla mpeg-2, H.264/AVC i VC-1,
    czesciowo realizowane na shaderach

    Z uzywanych dostac (na "wiodacym portalu aukcyjnym")
    mozna takze mocniejsze karty:
    - 4650HD (od jakichs 260,-)
    z UDV 2.2 - pelne wsparcie dla mpeg-2, H.264/MPEG-4 AVC i VC-1
    - 7600GS (mniej-wiecej od 160,-)
    z tym samym PureVideo1 co w 6200

    Chyba tyle w temacie.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 18. Data: 2011-12-21 18:00:16
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 21-12-2011 o 18:38 Vituniu napisał na pl.comp.pecet:

    > Wlasnie staralem sie wyjatkowo malo obrazliwy byc,
    > w plonnej najwyrazniej nadziei na rzeczowa odpowiedz.

    > [...]

    > Chyba tyle w temacie.

    Cieszyć należy się, że na tej grupie tak konkretni użytkownicy
    wypowiadać się - życzenie mają :)

    pozdrawiam,

    --
    WiesłaW