  • 1. Data: 2011-12-15 14:32:09
    Temat: PC nie włącza się
    Od: Fedor <n...@m...ru>

    Witam,

    od jakiegos czasu mam problem z wystarowaniem komputera. Wciskam
    przycisk start i wiatraki zaczynają chodzic, slychac szum, ale nic sie
    nie dzieje - monitor sie nie wlacza. Jest to sytuacja losowa - czasem
    musze restartowac raz, czasem nawet 10x a niekiedy odpala sie 5x z rzędu
    za 1-szym razem.

    Gdzie moze tkwic przyczyna? Podejrzewam cos z zasilaczem albo plyta
    glowna, ale z drugiej strony jak monitor sie zapala to wiadomo, ze komp
    juz sie normalnie uruchomi - wiec moze grafa?

    Mobo: Asus p5k
    Grafa: 8800gts
    Zasilacz: beQuiet

    wszystkie komponenty maja juz prawie 4,5 roku

    pozdrawiam,
    F.

  • 2. Data: 2011-12-15 16:02:15
    Temat: Re: PC nie włącza się
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Fedor" <n...@m...ru> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > Grafa: 8800gts
    > Zasilacz: beQuiet
    >
    > wszystkie komponenty maja juz prawie 4,5 roku

    Sprawdź kondensatory na płycie głównej.

  • 3. Data: 2011-12-15 18:51:55
    Od: "Kerry" <k...@k...com>

    Andy Niwiński napisał(a):

    [...]
    > Sprawdź kondensatory na płycie głównej.

    A może zasilacz...

    --
    Pozdrawiam,
    Kerry

  • 4. Data: 2011-12-15 19:33:57
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Gdzie moze tkwic przyczyna? Podejrzewam cos z zasilaczem albo plyta
    > glowna, ale z drugiej strony jak monitor sie zapala to wiadomo, ze komp
    > juz sie normalnie uruchomi - wiec moze grafa?

    Kondensatory gdzieś. U mnie to był zasilacz. Rozebrałem i nic nie było
    spuchnięte, ale po wymianie jak ręką odjął.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 5. Data: 2011-12-15 20:07:45
    Od: Fedor <n...@m...ru>

    W dniu 2011-12-15 20:33, =Marcos= pisze:
    > Kondensatory gdzieś. U mnie to był zasilacz. Rozebrałem i nic nie było
    > spuchnięte, ale po wymianie jak ręką odjął.

    Bawic sie w sprawdzanie czy od razu wymieniac?

  • 6. Data: 2011-12-16 07:12:29
    Od: ikov <i...@t...pl>

    W dniu 2011-12-15 21:07, Fedor pisze:

    > Bawic sie w sprawdzanie czy od razu wymieniac?
    Jeśli masz możliwość podpięcia innego i sprawdzenia to sprawdź - chociaż
    na 90% jest to wina zasilacza. Jeśli możesz pozwolić sobie na wydanie
    kasy na nowy bez sprawdzania starego - wolna wola.

  • 7. Data: 2011-12-16 10:53:23
    Od: Fedor <n...@m...ru>

    W dniu 2011-12-16 08:12, ikov pisze:
    > Jeśli masz możliwość podpięcia innego i sprawdzenia to sprawdź - chociaż
    > na 90% jest to wina zasilacza. Jeśli możesz pozwolić sobie na wydanie
    > kasy na nowy bez sprawdzania starego - wolna wola.

    Chodzilo mi o kondensatory :) No nic, dzieki, poradze sobie.

  • 8. Data: 2011-12-16 12:37:19
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Bawic sie w sprawdzanie czy od razu wymieniac?

    Ja właśnie sprawdzałem i nic nie było widać na oko. Żaden spuchnięty nie
    był, z żadnego nie ciekło. Kiedyś na płycie Epox mi spuchły, to było widać
    od razu.
    Sprzęt zamówiony przez internet do 10 dni można zwrócić, więc można zamówić
    nowy, delikatnie podłączyć na próbę i jeśli się okaże, że to nie to, odesłać
    i ewentualnie stracić na przesyłkach.
    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 9. Data: 2011-12-17 01:02:28
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl>

    stawiam na "Grafa: 8800gts "

    Mialem identyczny objaw przy ledwo zipiacej juz karcie, wymienilem na
    radka hd4350 i jak reka odjal.