    From: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: jaki używany monitor 19 cali?
    Date: Tue, 04 May 2010 13:14:34 +0200

    ToMasz pisze:
    > witam
    >
    > W zamian za padający CTR 19, muszę kupić coś taniego. Mimo wszystko, LCD
    > bo bedzie zajmował mniej miejsca. Jakie stare, używane monitory warto
    > kupić? najchętniej dell, ale jak poradzicie cos innego - nie bede
    > wybrzydzał. cena maks 450zl
    > ToMasz
    przepraszam. Po pierwsze chciałem żeby monitor nie był panoramiczny. w
    90% bezie do przeglądania netu. Niemniej jednak wolałbym zeby miał
    maksymalnie duze kąty. Tu lepiej by sie sprawowała każda inna
    technologia niż TN... Ale niewiem czy "25ms" nie spowoduje ze tekst na
    stronie www podczas przewijania, bedzie jeszcze czytelny.
    Coś mi sie kołacze pod czaszką ze kiedyś były jakieś monitory TN, (mocno
    polecane na tej grupie) które miały raz wmiare dobre paramerty
    wyświetlanego obrazu a dwa wmiarę dobre kąty. Odwzorowanie barw - mało
    istotne.