  • 21. Data: 2010-05-05 18:00:37
    Temat: Re: jaki używany monitor 19 cali?
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "cyfer" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hroqpg$lp3$1@ns.master.pl...
    >> Ja niedawno nabyłem to
    > http://www.agito.pl/monitory-lcd/lg-22-lcd-w2243s-pf
    .0.348413.html?cid=54&attr=1:613
    > i nie narzekam.

    W jaki sposób działa funkcja konwersji formatu 4:3 na szeroki ekran bez
    zniekształceń?

  • 22. Data: 2010-05-06 11:36:38
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-05-04 10:08, ToMasz pisze:

    > kupić? najchętniej dell, ale jak poradzicie cos innego - nie bede
    > wybrzydzał. cena maks 450zl
    > ToMasz

    Za połowę tej kwoty kupisz NEC 1970NX. Całkiem przyzwoity monitor, na IPS.
    BTW wymieniłem sobie w zeszłym roku takiego na 22 cale panoramę, też
    NEC, tyle że TN. I nie narzekam. Byłem sceptyczny wobec panoram póki nie
    zacząłem używać, i teraz widzę że to całkiem sensowny wynalazek.
    Przesunąłem sobie na lewą stronę pasek zadań, na prawej dałem viściany
    sidebar i mam całkiem ergonomiczny obszar roboczy o normalnych
    proporcjach, a przy tym troszkę większy niż na starym monitorze.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 23. Data: 2010-05-06 19:00:12
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Mich@l pisze:

> [...]
    > sidebar i mam całkiem ergonomiczny obszar roboczy o normalnych
    > proporcjach, a przy tym troszkę większy niż na starym monitorze.

    nie mam windowsa... tym bardziej w pracy, a-sio!
    :)

    ToMasz

  • 24. Data: 2010-05-07 20:06:14
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Remek" <r...@t...pl> wrote in message news:hrpj2i$g6n$1@inews.gazeta.pl...
    > Panorama 24" 16:9 ma wysokość 29,89 cm, a 19" 4:3 ma wysokość 31,59 cm, czyli
    > 1,7 cm więcej. Dlaczego próbujesz naciągać wynik w niewłaściwą stronę? 1,7 cm
    > mniejsza wysokość to bardzo dużo. Zresztą ja zasygnalizowałem problem i autor
    > wątku niech sam wyciąga wnioski. Nie mam zamaiaru dalej dyskutować ile jest 2
    > x 2.

    wymiary wymiarami, ale wielkosc pixela jest rozna

  • 25. Data: 2010-05-12 10:40:30
    Od: "gruper" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Remek" <r...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Z tym całkowicie się zgadzam. W żadnym wypadku nie należy kupować
    > używanego. jak kogoś pasjonuje loteria, to niech sie uda do wesołego
    > miasteczka.

    Ale o co chodzi? ja kupiłem właśnie takiego Della, pojechałem do
    właściciela, obejrzałem, odpaliłem Nokia monitor test.
    Wszystko było ok, kupiłem i świetnie działa. Cena 300zł pół roku temu.
    Jak widać można.

  • 26. Data: 2010-05-17 20:57:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 May 2010, nom wrote:

    > Użytkownik "cyfer" <c...@o...pl> napisał
    .0.348413.html?cid=54&attr=1:613

    > W jaki sposób działa funkcja konwersji formatu 4:3 na szeroki ekran bez
    > zniekształceń?

    Pytasz o to czy w menu jest opcja pozwalająca przełączyć na wyświetlanie "1:1"?
    Znaczy wybór co monitor ma robić kiedy obraz ma w pikselach więcej niż
    monitor? (czy rozciągać proporcjonalnie lub do "wypełnienia", czy
    też wypełniać tylko potrzebną część)
    Pytam z ciekawości - bo trudno mi inaczej zinterpretować pytanie :)
    (a "bez zniekształceń" nie da się w inny sposób).

    pzdr, Gotfryd

  • 27. Data: 2010-05-17 22:38:55
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Giecze pisze:

    > Z "2 x 2" może sobie radzisz, ale:
    >
    > - 19" 4:3 wysokość 290mm (jak ci wyszło 316mm?)
    > - 19" 5:4 wysokość 301mm
    > - 22" 16:10 wysokość 296mm
    > - 24" 16:9 wysokość 299mm
    >
    > - 26" 16:10 wysokość 350mm
    >
    > Wystarczająco czytelne?

    Ja mam normalną 19" i u mnie wysokość wynosi 30,4 cm długość to 37,7 cm
    a przekątna to 48,4 cm mierzona niezbyt dokładną miarką, ale nie sądzę,
    aby była większa różnica, niż +-1 mm.