  • 1. Data: 2010-05-02 09:29:35
    Temat: który kabelek lepszy jakościowo
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    ktory kabelek wybrać? obrazek z aukcji nie wiele mowi
    może ktoś od tych sprzedawców kupował

    http://allegro.pl/item1018323926.html
    http://allegro.pl/item1018737976.html

  • 2. Data: 2010-05-02 12:33:11
    Temat: Re: który kabelek lepszy jakościowo
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    zlotowinfo pisze:
    > ktory kabelek wybrać? obrazek z aukcji nie wiele mowi
    > może ktoś od tych sprzedawców kupował
    >
    > http://allegro.pl/item1018323926.html
    > http://allegro.pl/item1018737976.html

    http://allegro.pl/item1018737976.html
    Ten ma zdaje się grubszy przewód, choć zdjęciom bym nie ufał. Jak
    wystarczy Ci 1.6, to bym brał krótszy. Kwestia tylko do czego Ci
    potrzebny. Reszta to wróżenie z fusów - nie wiesz, jaki jest tam oplot
    ekranowy, nie wiesz, jaka grubość żył, nie wiesz, z jakiej miedzi jest
    to zrobione itp.

    Ps. Nie zadaje się pytania w temacie.

  • 3. Data: 2010-05-03 17:36:36
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-05-02 11:29, zlotowinfo pisze:
    > ktory kabelek wybrać? obrazek z aukcji nie wiele mowi
    > może ktoś od tych sprzedawców kupował
    >
    > http://allegro.pl/item1018323926.html
    > http://allegro.pl/item1018737976.html

    Nie ma różnicy. Co do sprzedawców to najlepiej odbiór osobisty, wtedy
    widzisz co bierzesz, a nie potem: pomyliłem się, wysłałem inny... itd.

  • 4. Data: 2010-05-03 18:20:17
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-05-03 19:36, Użytkownik Tomaszek napisał:

    > Nie ma różnicy. Co do sprzedawców to najlepiej odbiór osobisty, wtedy
    > widzisz co bierzesz, a nie potem: pomyliłem się, wysłałem inny... itd.

    Myślisz że może istnieć jeszcze gorsza tandeta od tej
    za niecałe 5zł ?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-05-03 18:23:10
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-05-03 20:20, RadoslawF pisze:
    > Myślisz że może istnieć jeszcze gorsza tandeta od tej
    > za niecałe 5zł ?

    Tak, istnieje, niestety istnieje. Widziałem za 2zł!! Nie na allegro,
    więc linka nie będzie. Brak filtrów ferrytowych, a we wtyczce od samego
    patrzenia na nią robią się zimne luty;)