  • Data: 2012-08-09 21:36:26
    Temat: jaki tablet z androidem
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    Parę tygodni temu był wątek o konkurencji tanich tabletów i telefonów z
    androidem. Dało mi to do myślenia, tym bardziej ze dzieci "kleją" się do
    mojego S/E Arca. Tak więc popatrzyłem na ceny tabletów w biedronce i
    carrefourze, z myślą że może im takie coś kupie. ale na szczęście
    rzuciłem okiem również na YT gdzie są prezentacje w działaniu takich
    sprzętów. Przecież to tragedia jest. Woooooooolno to strasznie chodzi,
    żadnego porównania ze średniej jakości telefonem. Czy możecie mi
    powiedzieć o co w tym chodzi? Czy ja mam za wysokie wymagania czy to
    takie gówniane nic nie warte zabawki z napisem android? Procesory około
    1 GHz, graficzne wspomaganie też jakieś tam jest..... Nie kumam tej
    ślamazarności.
    Co ewentualnie kupić w cenie wyraźnie niższej niż przechodzony laptop?
    ToMasz

    PS wiem że to nie grupa o tabletach, ale niema lepszej o androidzie :)