  • 31. Data: 2011-03-25 07:24:07
    Temat: Re: jaki pc dla mnie
    Od: aga <a...@g...com>

    On 25 Mar, 00:53, Szymon von Ulezalka <s...@g...com>
    wrote:
> [...]

    rozdzielczość podstawowa 1280 x 1024

  • 32. Data: 2011-03-25 07:27:33
    Od: aga <a...@g...com>

    On 25 Mar, 01:06, Szymon von Ulezalka <s...@g...com>
    wrote:
    > PS2.
    > jezeli chcesz wziac jakies dyski Samsunga /jak wspomniane juz f3/f4/
    > to unikaj tzw ecogreen wersji- sa one pojemniejsze, ale za to
    > wolniejsze. no, chyba ze sluzyc ma on jako magazyn, a system masz na
    > innym /szybszym/ dysku
    > 2. jesli chcesz miec te obudowe, to sie upewnij, ze kabelki zasilacza
    > sa odpowiednio dlugie

    kopię robiłam do tej pory na dysku zewnętrznym USB (3,5cala 80 Gb )
    program Paragon Backup Recowery darmowy

  • 33. Data: 2011-03-25 07:34:05
    Od: aga <a...@g...com>

    On 25 Mar, 08:21, Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

> [...]
    > problem wirusów.

    > Jeśli dane są dla Ciebie ważne a archiwizacja na płytkach zbyt
    > czasochłonna - bardzo zdecydowanie zalecałbym jednak zakup dwóch. W tej
    > chwili to jakieś 150zł więcej, może nieco ponad 200 z szufladą, a spokój
    > ducha - bezcenny ;)

    > Podoba Ci się kolor logo i masz ich akcje? ;->
    >
    > [ciach]

    > Szymon objaśnił. Ze swojej strony dodam jeszcze tylko że liczba rdzeni
    > będzie miała znaczenie tylko w przypadku aplikacji wykorzystujących
    > kilka wątków albo uruchamiania kilku aplikacji jednocześnie. Inaczej to

    tak już przeczytałam , dziękuję
    widzę że lubisz linuxa, ćwiczyłam ubuntu i suse ale wolę windows

    Rozumiem że chcesz mnie namówić do AMD bo tańszy, ale nie chcę tu
    rozpętać niepotrzebnej dyskusji więc chcąc zamknąć temat AMD powiem,
    mam przykre doświadczenia z procesorem AMD , to tyle

  • 34. Data: 2011-03-25 07:42:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Smok Eustachy" napisał w wiadomości grup
    > Nielogiczne założenie to: musi być Intel

    Skąd możesz to wiedzieć? Może w używanych przez nią programach większą wydajność
    ma Intel? Może potrzebne jest jej sprzętowa obsługa AES? Nie wiesz, a od razu
    wciskasz amd.

  • 35. Data: 2011-03-25 08:05:44
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.03.2011 08:24, aga pisze:

    > rozdzielczość podstawowa 1280 x 1024

    Przy 19" większa i tak nie miałaby sensu.

  • 36. Data: 2011-03-25 08:19:16
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.03.2011 08:34, aga pisze:

    > tak już przeczytałam , dziękuję
    > widzę że lubisz linuxa,

    Mam z nim dobre doświadczenia, ma przyjemną cenę ;) i kilka innych zalet.

    > ćwiczyłam ubuntu i suse ale wolę windows

    Uprzedzam, że Windows 7 ma bardzo podobny do jednego z wariantów KDE,
    więc jeśli póki co działaś na XP to możesz się zdziwić.

    > Rozumiem że chcesz mnie namówić do AMD bo tańszy, ale nie chcę tu

    W sumie nawet nie wiem, czy tańszy - po prostu z ciekawości pytałem
    dlaczego tak kategorycznie ten.

    > rozpętać niepotrzebnej dyskusji więc chcąc zamknąć temat AMD powiem,
    > mam przykre doświadczenia z procesorem AMD , to tyle

    Hehe, to już żaden producent Ci nie zostanie, bo Intel też nie jest bez
    grzechu - kiedyś miałem takie 386 Intela, które po przełączeniu w tryb
    wirtualny (czyli zasadniczo ten, w jakim działają wszystkie współczesne
    systemy) co któryś bajt w adresach powyżej megabajta miał tylko do odczytu.

    A pamiętasz słynny błąd w koprocesorze w Pentiumach? Li ten pozwalający
    na bezwzględny "twardy zwis" poza wszelką kontrolą przywilejów?

  • 37. Data: 2011-03-25 08:27:05
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.03.2011 08:42, qwerty pisze:

    > Skąd możesz to wiedzieć? Może w używanych przez nią programach większą
    > wydajność ma Intel? Może potrzebne jest jej sprzętowa obsługa AES? Nie
    > wiesz, a od razu wciskasz amd.

    BTW: w drugim kwartale mają wejść Bulldozery, a one mają już mieć
    instrukcje AES zaimplementowane.

  • 38. Data: 2011-03-25 10:03:18
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > Przy 19" wi ksza i tak nie mia aby sensu.

    dlaczego by nie? moze nie fullhd, ale cos w rodzaju 1440x900 /tak
    mniej wiecej, z uwzglednieniem zmian proporcji ofc/ bylaby ok

  • 39. Data: 2011-03-25 10:18:15
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 08:42:37 +0100, qwerty napisał(a):

> [...]
    >
    > Skąd możesz to wiedzieć? Może w używanych przez nią programach większą
    > wydajność ma Intel? Może potrzebne jest jej sprzętowa obsługa AES? Nie

    Morze jest szerokie i głębokie. Wątpię.

  • 40. Data: 2011-03-25 11:00:54
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Smok Eustachy" napisał w wiadomości grup
    > Morze jest szerokie i głębokie. Wątpię.

    Zachowujesz się jak niektórzy na grupie. Ktoś prosi o komputer z 8 GiB ram -
    piszecie od razu: po co ci tyle. Ktoś pyta o kartę amd, wy wciskacie nv. Prosi o
    procesor intela, wciskacie amd. Nie możecie uszanować czyjejś woli.