  • 11. Data: 2011-03-24 13:37:59
    Temat: Re: jaki pc dla mnie
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Szymon von Ulezalka napisa?(a):

    > i5 - 4 rdzenie, brak ht. jest tryb turbo. wiekszosc ma igp 2000,
    > wersja "K" ma igp 3000

    Hmm, więc taki np i5-661 to ile ma rdzeni? ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 12. Data: 2011-03-24 13:49:02
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.03.2011 14:36, Kamil pisze:

    > No i przeciez zamiast Lightrooma mozna Gimpa używać, a video obrabiać w
    > jakimś darmowym wynalazku, który zaoferuje połówę funkcjonalności i
    > "support techniczny" na jakimś forum.

    Stąd pytania, co inicjatorka wątku konkretnie chce użytkować i jakie
    funkcje, bo kupę forsy na komercyjny program to każdy kamil-debil może
    wydać, a potem i tak będzie 10% możliwości wykorzystywał.

    A im mniej się wyda na niepotrzebne rzeczy, tym więcej można wydać na
    rzeczy potrzebne (zakładam, że inicjatorka wątku ma jakoś ograniczony
    budżet).

    Np. pieniądze zaoszczędzone na fotoszopie czy innym przereklamowanym
    produkcie można wydać na drugi dysk i zrobienie mirroringu albo
    zewnętrznej kopii zapasowej.

    > Znów zaczynasz pryszczerskie krucjaty na grupie SPRZĘTOWEJ?

    Wytłumacz mi - skąd się u takich kretynków jak ty bierze to obsesyjne
    powiązanie oprogramowania innego niż windows z pryszczami?? Urazy z
    dzieciństwa? Kompleksy? Generalne nasranie w mózgu? Trwałe
    zaprogramowanie przy przyjmowaniu do pracy w microsofcie lub podmiocie
    zależnym?

  • 13. Data: 2011-03-24 13:52:48
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 24/03/2011 13:49, Andrzej Ława wrote:

    > Stąd pytania, co inicjatorka wątku konkretnie chce użytkować i jakie
    > funkcje, bo kupę forsy na komercyjny program to każdy kamil-debil może
    > wydać, a potem i tak będzie 10% możliwości wykorzystywał.

    Może wykorzysta wszystkie?

    > A im mniej się wyda na niepotrzebne rzeczy, tym więcej można wydać na
    > rzeczy potrzebne (zakładam, że inicjatorka wątku ma jakoś ograniczony
    > budżet).

    Może już ma oprogramowanie?

    > Np. pieniądze zaoszczędzone na fotoszopie czy innym przereklamowanym
    > produkcie można wydać na drugi dysk i zrobienie mirroringu albo
    > zewnętrznej kopii zapasowej.

    Może już ma siedem dysków?

> [...]
    > dzieciństwa? Kompleksy? Generalne nasranie w mózgu? Trwałe
    > zaprogramowanie przy przyjmowaniu do pracy w microsofcie lub podmiocie

    Stąd, że tylko pryszczaci buntownicy pytani o SPRZĘT na grupie
    SPRZĘTOWEJ wyskakują z oprogramowaniem, korporacjami i wodą w głowie,
    która sami tym prezentują.

    Jeśli ktoś na grupie samochodowej pyta o samochód rodzinny,
    zaproponujesz komplet biletów miesięcznych i wakacje za zaoszczędzone w
    ten sposób pieniądze?

    Kamil

  • 14. Data: 2011-03-24 13:56:58
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.03.2011 14:52, Kamil pisze:

    > Może wykorzysta wszystkie?

    Może. Ale na razie tylko padło pytanie w tym kierunku, więc się łaskawie
    odpierdol.

    > Może już ma oprogramowanie?

    Patrz wyżej.

    > Może już ma siedem dysków?

    Na razie chce kupić cały komputer, więc logiczne można założyć, że ma zero.

    > Stąd, że tylko pryszczaci buntownicy pytani o SPRZĘT na grupie
    > SPRZĘTOWEJ wyskakują z oprogramowaniem, korporacjami i wodą w głowie,
    > która sami tym prezentują.

    Z nagłą krucjatą wyskoczyłeś ty. I odpowiednio do skomentowałem.

    A ja się tylko pytałem, dlaczego konkretnie takie rozwiązanie i tyle. Ta
    samo jak w przypadku procesora.

    > Jeśli ktoś na grupie samochodowej pyta o samochód rodzinny,
    > zaproponujesz komplet biletów miesięcznych i wakacje za zaoszczędzone w
    > ten sposób pieniądze?

    Twoja analogia jest do dupy.

  • 15. Data: 2011-03-24 14:01:39
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 24/03/2011 13:56, Andrzej Ława wrote:

    > Może. Ale na razie tylko padło pytanie w tym kierunku, więc się łaskawie
    > odpierdol.

    Padło pytanie w konkretnym kierunku, o sprzęt, więc parafrazując - nie
    pierdol.

    > Na razie chce kupić cały komputer, więc logiczne można założyć, że ma zero.

    > Z nagłą krucjatą wyskoczyłeś ty. I odpowiednio do skomentowałem.

    Mhm, tak. :)

    > A ja się tylko pytałem, dlaczego konkretnie takie rozwiązanie i tyle. Ta
    > samo jak w przypadku procesora.

    > Twoja analogia jest do dupy.

    Do dupy jest twoje smęcenie o korporacjach na grupie sprzętowej.

    Kamil

  • 16. Data: 2011-03-24 14:21:08
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-03-24 15:01, Użytkownik Kamil napisał:

    > Do dupy jest twoje smęcenie o korporacjach na grupie sprzętowej.

    W sytuacji ograniczonego budżetu (a tak ma większość) warto
    zastanowić się czy nie da sie zaoszczędzić zastępując soft
    komercyjny darmowym. Nie dotyczy to oczywiście pryszczatych
    bojowników o używanie softu komercyjnego bo im i tak finansują
    to rodzice lub kopiują za friko od kolegów czy z sieci.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2011-03-24 14:22:22
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.03.2011 15:01, Kamil pisze:

    > Padło pytanie w konkretnym kierunku, o sprzęt, więc parafrazując - nie
    > pierdol.

    Kwestia oprogramowania też była poruszona i jest istotna z uwagi na budżet.

    I w ogóle co się wpieprzasz między wódkę a zakąskę? Inicjatorka wątku
    odpowie na pytania i będzie dokładniej wiadomo, czego potrzebuje.

  • 18. Data: 2011-03-24 14:43:52
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 24/03/2011 14:21, RadoslawF wrote:

> [...]
    > bojowników o używanie softu komercyjnego bo im i tak finansują
    > to rodzice lub kopiują za friko od kolegów czy z sieci.

    Akurat na swoim komputerze mam wszystko legalne, łącznie z total
    commanderem, więc kulą w płot.

    Kamil

  • 19. Data: 2011-03-24 14:59:28
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Ława" napisał w wiadomości grup
    > Na razie chce kupić cały komputer, więc logiczne można założyć, że ma zero.

    To jest nielogiczne założenie. Może ma oprogramowanie i komputer, który jest dla
    niej za wolny.

  • 20. Data: 2011-03-24 15:02:47
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "januszek" napisał w wiadomości grup
    .com...

    > Hmm, więc taki np i5-661 to ile ma rdzeni? ;)

    Wystarczy wejść na stronę intela i wszystko jest jasne:
    http://www.intel.com/consumer/products/processors/co
    rei5-specs.htm