  • 101. Data: 2011-03-27 20:54:57
    Temat: Re: jaki pc dla mnie
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    wiadomości news:4d8fa16d$1@news.home.net.pl...

    > Obecnie jest to dość, hmm, niszowe zastosowanie pamięci.

    Zgadza się. Ale jest to najszybszy dysk jaki istnieje a mnie akurat taki
    jest potrzebny.

  • 102. Data: 2011-03-27 21:00:14
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    wiadomości news:4d8f9e2b@news.home.net.pl...

    > A w jakiej przeciętnie odległości siedzi się od TV a w jakiej od monitora?
    > I jaki jest przeciętny kąt widzenia dla przeciętnego człowieka, hmm?

    To są pytania do mnie? Mają coś zasugerować? Co mają wspólnego z liczbą
    pikseli i generalnie z rozdzielczością?

  • 103. Data: 2011-03-27 21:23:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MC" <m...@g...pl> wrote in message news:imo872$qah$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4d8fa16d$1@news.home.net.pl...

    > Zgadza się. Ale jest to najszybszy dysk jaki istnieje a mnie akurat taki
    > jest potrzebny.

    Do trzymania swapfile? :-))))

  • 104. Data: 2011-03-27 21:30:02
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > mierdzi mi to wypowiedzi sponsorowan .

    oczywiscie. zly microsoft zaplacil mu by sial propagande

    > Instalacja suse ka w najbardziej automatycznym wariancie sprowadza si
    > do uruchomienia z p ytki, kilku klikni i podaniu nazwy u ytkownika i
    > has a.

    no, to mniej wiecej tak jak windows 7

    > p ytek ze sterownikami...

    coz... z plytek nie instalowalem sterownikow od czasow windowsa xp.
    wiekszosc dociaga WU.

    > Potem trzeba jeszcze kupi pakiet biurowy
    > (kolejne p ytki) i znowu ten sam korow d (rejestracja, aktywacja,
    > akceptacja licencji dla ka dego u ytkownika).

    a co, darmowego wziac nie mozna? no, chyba ze sie cos robi
    nietrywialnego w excelu, to wtedy wyboru nie ma. oczywiscie ms office
    pod linuksem zapewne szybciej i lepiej dziala, prawda ;p?

    > Odtwarzanie film w - znowu kolejne schody i awantury o z y region.

    gdyby mi fedorka, mimo zainstalowania wszystkich kodekow gstreamer nie
    marudzila gdy chcialem odtworzyc plytke dvd to bym ci moze uwiezyl.
    ale oczywiscie, pewnie to moja wina, ze linuksy maja skopana obsluge
    multimediow, prawda?
    a tak z drugiej strony: linux nauczyl sie juz obslugi dzwieku
    przestrzennego? taka np creative x-fi gamer ma juz, zdaje sie, 5 lat
    ponad- dziala bezproblemowo od xp w gore...

    > No i jeszcze trzeba zainstalowa i skonfigurowa jakiego antywirusa.

    no, cale 3 kliki + haslo. masakra

    szymon

  • 105. Data: 2011-03-27 21:58:39
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik MC napisał:
    > w wiadomości news:4d8f9e2b@news.home.net.pl...

    > To są pytania do mnie? Mają coś zasugerować? Co mają wspólnego z liczbą
    > pikseli i generalnie z rozdzielczością?

    Moze to, ze monitor Full HD o tej rozdzielczosci ma 22-24 cale i siedzi
    sie od niego ponad pol metra zeby ogarnac, a TV mialby 32 cale i
    trzebaby siedziec od niego 1,5 metra zeby wzrokiem ogarnac.... Malo kto
    ma takie glebokie biurka ;)

  • 106. Data: 2011-03-27 21:59:58
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > A windows to tylko ciągle jakieś aktywacje, rejestracje, domaganie się
    > płytek ze sterownikami... Potem trzeba jeszcze kupić pakiet biurowy
    > (kolejne płytki) i znowu ten sam korowód (rejestracja, aktywacja,
    > akceptacja licencji dla każdego użytkownika).

    Ale przynajmniej aplikacje dzialaja i nie musze szukac dla nich protez
    jakichs...

  • 107. Data: 2011-03-27 22:20:32
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > "MC" <m...@g...pl> wrote in message

    > Do trzymania swapfile? :-))))

    Mając coś takiego trudno było trzymać plik wymiany na kręciołku, ale to nie
    było najważniejszym celem jego założenia. Tak jak napisałem, jest mi
    potrzebny bardzo szybki napęd żeby nie hamował transmisji do i z innych
    dysków.

  • 108. Data: 2011-03-27 22:32:06
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sie od niego ponad pol metra zeby ogarnac, a TV mialby 32 cale i trzebaby
    > siedziec od niego 1,5 metra zeby wzrokiem ogarnac.... Malo kto ma takie

    Może to, a może tamto. Czy nikt nie potrafi napisać jasno co was boli? A co
    do ogarniania - do gniazdka DVI możesz podpiąć drugi monitor więc skoro
    powstało takie rozwiązanie to ogarniecie dwóch monitorów nie może być rzeczą
    niemożliwą dla człowieka. Ludzie spokojnie siedzą przed trzema monitorami i
    jakoś dają radę. Podpowiem jedną z możliwości - okno nie musi być na całą
    szerokość monitora

  • 109. Data: 2011-03-27 23:51:00
    Od: Daniel Jaworski <d...@p...fm>

    W dniu 27-03-2011 21:01, MC pisze:
    > Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > [...]
    >
    > Nic specjalnego. Dysk wirtualny.

    To pewnie lekkie NTG, ale czy możesz podpowiedzieć jaki to system i
    jakie narzędzie do obsługi dysku wirtualnego. W jednej lokalizacji
    chciałbym coś takiego wypróbować.

    Pozdrawiam.

    --
    Daniel

  • 110. Data: 2011-03-28 00:22:38
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-03-24 13:29, Szymon von Ulezalka pisze:
    > mozesz wziac cokolwiek opartego na czipsecie h67 - w odroznieniu od
    > bardziej "wypasionego" p67, bedziesz mogla uzyc grafiki zintegrowanej
    > na procku.
    UWAGA może nie wszyscy o tym jeszcze wiedzą, ale grafika związana z H67
    i procesorami intela ma pewne "drobne mankamenty" ! które wypłyneły
    razem z bugiem portów sata w H67/P67
    http://www.purepc.pl/sprzet_pc/procesory/kolejne_pro
    blemy_z_procesorami_intel_sandy_bridge
    W skrócie - zależnie od prędkości filmu (jeśli zdarzy się 23,976 Hz),
    mogą się co 30-40s pojawić przycięcia (puste klatki), bo grafika
    niezależnie od prędkości (ilości klatek) uparcie odtwarza z 24hz

    Stąd zastosowanie grafiki H67 do spraw wideo (htpc) jest lekko "pod
    znakiem zapytania" (chyba że się wie o problemie i nie będzie to
    problemem lub nie będzie się przetwarzać filmów 23,976fps)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173