  • 1. Data: 2009-09-28 06:32:09
    Temat: Browarek
    Od: zly <b...@N...fm>

    No i stalo sie :/
    BYlem na koncercie, probowalem pierwszy raz jak wychodza foty w takich
    warunkach. Niestety ktos w ferworze tanca wpadl na kogos innego, ten
    machnal browarem trzymanym w raczce, browarek z koleji udal sie w kierunku
    mojego d80 :/ Aparat byl wylaczony i mial zakryty obiektyw. Wyszedlem,
    szybko i w miare mozliwosci powycieralem mokre slady, niestety troche
    plynu dostalo sie w zalamania (miedzy aparat a obiektym zdeje sie ze nie),
    co dalo rade to wytarlem. Aparat dziala, choc dzis, za ktoryms razem nie
    chcial sie otworzyc wbudowany flesz, raczej przez 'zaklejenie' niz
    elektronike bo widac bylo, ze probowal. Pozniej ruszyl i juz dziala.
    Niestety Aparat ciagle lekko zalatuje piwem. Zamierzam delikatnie go
    przeczyscic plynem z zestawu do mycia obiektywow. Na cos konkretnego
    uwazac? Jest szansa dostac sie jakos np pod pokretla? Jakies pomysly? A
    moze wystarczy wywietrzyc?
    --
    marcin

  • 2. Data: 2009-09-28 06:33:27
    Temat: Re: Browarek
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    zly pisze:
> [...]
    > przeczyscic plynem z zestawu do mycia obiektywow. Na cos konkretnego
    > uwazac? Jest szansa dostac sie jakos np pod pokretla? Jakies pomysly? A

    Daj mu coś na kaca i spoko :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2009-09-28 06:41:56
    Od: Leszek Drwal <l...@a...pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > Daj mu coś na kaca i spoko :)

    Polac go kefirem!!!! :)

  • 4. Data: 2009-09-28 06:44:33
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Ja bym próbowal szmatka i wacikami usunac tyle, ile sie da.
    Jako rozpuszczalnik czysta woda, ew wódka (serio).
    Uwazac, zeby nie wcieklo dalej.
    Wbrew pozorom lepkie napoje potrafia niezle narozrabiac.

  • 5. Data: 2009-09-28 07:40:53
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Leszek Drwal pisze:

    Hej

    > Polac go kefirem!!!! :)

    Tu jest procedura czyszczenia:

    http://www.youtube.com/watch?v=pgrPlITu0cE

    :)

    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 6. Data: 2009-09-28 08:52:45
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 08:41:56 +0200, Leszek Drwal napisał(a):

    > Polac go kefirem!!!! :)

    no ale mietowki mu nie wcisne ;/ A przykladanie takiego smrodziucha pod nos
    nienajprzyjemniejsze

    --
    marcin

  • 7. Data: 2009-09-28 15:11:06
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    kup sobie chusteczki Pampers (ale nie inne, bo śmiedzą) i wytrzyj!
    Bardzo dobre są do tego, bo nie wycieka z nich nic. Potrafią wszystko
    wyczyścić (ręce w smarach, żywicy, ślady kredek na meblach, kredę ze
    ścian i nawet plastelinę).
    Później do sucha ściereczką bawełnianą.

    Pozdrawiam
    Les

  • 8. Data: 2009-09-28 21:02:49
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 28 of Sep 2009 09:40, Kryhu wrote:

    > Leszek Drwal pisze:
    >
    > Hej

    > Tu jest procedura czyszczenia:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=pgrPlITu0cE

    Podoba mi się ten wpis:

    "he's such a loser he's got channel rules
    (like "No Video Criticizing" or No brand-bashers
    o No HDR psychopaths
    o No trolls
    o No Mr. Know-It-Alls
    o No questions with in-video answers
    o No abusive comments
    o No insulting comments
    o No improper language )"

    Przydałoby się podobne zasady zaimplementować gdzie indziej,
    niech no pomyślę, gdzie...

    --
    nb