  • 21. Data: 2011-01-01 21:55:37
    Temat: Re: jak podlaczyc TV z komputerem w takiej konfiguracji? /link do zdjecia/
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sat, 1 Jan 2011 19:03:34 +0100, marcan napisał(a):

    > No! To teraz wiem już wszystko.... tzn nic wiecej niz na poczatku.

    W wyszukiwarce Allegro wpisujesz "konwerter vga tv", pojawi się strona:
    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=kon
    werter+vga+tv
    Masz tam całą masę przejściówek od jednego sprzedawcy za 42 zł (uwaga:
    oczojebna strona aukcji, niebezpieczna zwłaszcza dla epileptyków!), które
    prawdopodobnie nie będą współgrały z Twoją kartą graficzną.
    Jest też parę konwerterów (na dziś 2 rodzaje). Różnią się głównie
    maksymalną obsługiwaną rozdzielczością, ma ona znaczenie tylko jeśli chcesz
    mieć na stałe podłączony konwerter do komputera.
    Tu masz link do instrukcji jednego z nich:
    http://sklepwideo.pl/pdf/Grand_HAND_VIEW_III_PL.pdf

    --
    GLaF

  • 22. Data: 2011-01-02 07:21:47
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "Piotr Rezmer" napisał
    (...)> Aktualnie, w tym komputerku nie masz wyjścia TV-OUT (na gnieżdzie

    dzięki za konkretną odpowiedź

  • 23. Data: 2011-01-02 07:24:36
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "GLaF" napisał w wiadomości
    (...)> Masz tam całą masę przejściówek (...) które
    > prawdopodobnie nie będą współgrały z Twoją kartą graficzną.
    --- Czyli mam je brać pod uwagę jedynie po zakupie"nowej karty"?
    > Jest też parę konwerterów (na dziś 2 rodzaje). (...)
    --- Tak samo jw.?

  • 24. Data: 2011-01-02 20:41:03
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sun, 2 Jan 2011 08:24:36 +0100, marcan napisał(a):

    > "GLaF" napisał w wiadomości
    > (...)> Masz tam całą masę przejściówek (...) które
    > --- Czyli mam je brać pod uwagę jedynie po zakupie"nowej karty"?

    - Konwerter nie współpracuje z niektórymi kartami graficznymi,
    zintegrowanymi z płytą główną komputera !!!

    Jeśli nie jesteś pewien czy będzie on działał z Twoją kartą, zadaj pytanie
    sprzedającemu na e-maila!!!

    Brak zadania pytania sprzedającemu oznacza że jesteś pewien

    "na własną odpowiedzialność" że Twoja karta graficzna będzie działać z
    dołączonym programem!!!

    W przypadku zakupu na "własna odpowiedzialność" bez zadania pytania i braku
    możliwości skonfigurowania karty zwrotów nie przyjmuje!!!

    Powyższa informacja dotyczy wszystkich klientów!!!

    > --- Tak samo jw.?

    UWAGA na tańsze konwertery na kablu Euro, popularne na allegro. Zbudowane
    za kilka złotych, na podstawie schematów, które można znaleźć w Internecie.
    Nie zadziałają one z wieloma nowymi laptopami / kartami graficznymi.
    Wymagają one skomplikowanej konfiguracji, oraz odświeżania obrazu na
    poziomie 50Hz - nie do ustawienia na niektórych nowszych laptopach i
    kartach graficznych.
    TUTAJ kupujesz urządzenie w 100% plug&play, które zadziała z każdym
    sprzętem.

    To cytaty ze stron aukcji.

    --
    GLaF

  • 25. Data: 2011-01-09 13:23:38
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "marcan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > To juz wiem :-) Teraz chcialbym prosic o podpowiedz jak najtanszym kosztem
    > osiagnac zadowalajacy efekt, tj ogladac filmy i zdjecia na TV?

    G965 ma PCI-E wiec kup jakiegoś Geforce 6200/6500 z S-Video. Tylko w aukcji
    patrz czy sa kable, bo one ze soba nie bardzo były kompatybilne. Np.
    Gigabyte dodawał specjalną kostkę którą łączyło sie z kartą graficzną, a
    dopiero z tej kostki były wyjścia Composite, S-Video albo Component (więc
    bez tej kostki ani rusz).