  • 1. Data: 2010-12-31 08:48:01
    Temat: problem z podlaczeniem telefonu - protokol MTP
    Od: Pawel K <p...@i...pl>

    witam

    mam problem z podlaczeniem telefonu samsung wave 533 do komputera. przy
    podlaczaniu wyskakuje blad zwiazany z protokolem MTP.

    mam WinXP SP3.

    probowalem kilku sposobow znalezionych w sieci, ale zaden mi nie pomogl,
    wiec pomyslalem ze moze grupa cos zaradzi.

    dzieki z gory za odpowiedzi.

    pozdrawiam
    pawel

  • 2. Data: 2010-12-31 16:58:46
    Temat: Re: problem z podlaczeniem telefonu - protokol MTP
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-31 09:48, Pawel K pisze:
> [...]
    >
    > probowalem kilku sposobow znalezionych w sieci, ale zaden mi nie pomogl,
    > wiec pomyslalem ze moze grupa cos zaradzi.

    Napisz na grupę gsm.

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-12-31 17:00:13
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    >
    > probowalem kilku sposobow znalezionych w sieci, ale zaden mi nie pomogl,
    > wiec pomyslalem ze moze grupa cos zaradzi.

    http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=protok
    ol+MTP&btnG=Szukaj+w+Google&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rf
    ai=

    --
    animka