  • 1. Data: 2010-12-30 09:46:35
    Temat: laptop + stacja dokująca
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    Czy moglibyście mi zasugerować jakiegoś laptopa od 11" do 14", do
    którego można dokupić porządną stację dokującą, można podpiąć do stacji
    i jednocześnie obsługiwać zewnętrzny monitor + projektor + ekran
    monitora (czyli de facto 3 ekrany - teraz mam np. Compaq nx7400 i mogę
    jednocześnie obsługiwać dwa ekrany czyli albo monitor i laptop albo
    laptop i projektor) wydajny na tyle aby można było na nim swobodnie
    oglądać filmy HD i zagrać czasami w jakieś 2-3 letnie gry ?

    Budget do 5000 brutto ze stacją dokującą.

    Patrzyłe tutaj ale nie wiem do czego się zabrać: http://www.ceneo.pl/9354421

    gb

  • 2. Data: 2010-12-30 13:00:03
    Temat: Re: laptop + stacja dokująca
    Od: Chopin <m...@p...pl>

    W dniu 2010-12-30 10:46, Grzegorz Brycki pisze:
> [...]
    > http://www.ceneo.pl/9354421
    >
    > gb
    "zewnętrzny monitor + projektor + ekran monitora"
    Możesz sprecyzować co masz na myśli pisząc "ekran monitora"?

    Jeżeli chcesz uzyskać 3 niezależne obrazy a karta graficzna tego nie
    obsłuży, to najlepsza dedykowana stacja dokująca Ci tego nie umożliwi.

    Przykład Lenovo T41p+stacja. Teoretycznie w takiej konfiguracji można by
    uzyskać 4 obrazy: Ekran laptopa, złącze VGA w laptopie, złącze VGA w
    Stacji, złącze DVI w Stacji. Jakby nie kombinować można uzyskać tylko 2
    niezależne obrazy, gdyż tylko tyle obsłuży karta grafiki.

    Dedykowana stacja dokująca jest tylko interfejsem do urządzeń
    znajdujących się w laptopie.

    --
    Pozdrawiam,
    Chopin

  • 3. Data: 2010-12-30 13:22:59
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Chopin"
    >Jeżeli chcesz uzyskać 3 niezależne obrazy a karta graficzna tego nie
    >obsłuży, to najlepsza dedykowana stacja dokująca Ci tego nie umożliwi.

    Chyba żeby stacja wyprowadzała sygnały umożliwiające podłączenie
    normalnej karty PCIe.
    Na przykład coś takiego:
    http://www.techspot.com/news/24044-asus-introduces-x
    g-modular-laptop-docking-station.html

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb
    `b K...@e...eu.org d'

  • 4. Data: 2010-12-30 14:48:00
    Od: Chopin <m...@p...pl>

    W dniu 2010-12-30 14:22, Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done< "Chopin"
    >
    > Chyba żeby stacja wyprowadzała sygnały umożliwiające podłączenie
> [...]
    Idąc w tym kierunku równie dobrze można kupić kartę graficzną na USB np:
    http://www.fokus.sklep.pl/index.php?products=product
    &prod_id=755

    --
    Pozdrawiam,
    Chopin

  • 5. Data: 2010-12-30 16:58:15
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2010-12-30 14:00, Chopin pisze:

    > "zewnętrzny monitor + projektor + ekran monitora"
    > Możesz sprecyzować co masz na myśli pisząc "ekran monitora"?

    OK, sorry. Faktycznie trochę się rozpędziłem! :-).

    Generalnie chcę móc korzystać z max 2 obrazów jednocześnie, problem
    polega na tym bym mógł tymi 2 obrazami dowolnie żonglować między
    ekranami BEZ PRZEPINANIA KABLI (tak mam teraz, że jeżeli chcę oglądać
    film na projektorze to nie mogę pracować na zewnętrznym monitorze -
    muszę przełączać kable).

    Tak to wygląda. Taka opcja powinna być możliwa w nowych kompach, skoro w
    moim starym prawie jest (prawie bo moja karta graficzna nie obslguje
    jednego wyjscia).

    GB

  • 6. Data: 2010-12-30 17:09:44
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 30.12.2010 17:58, Grzegorz Brycki pisze:
> [...]
    (tak mam teraz, że jeżeli chcę
    > oglądać film na projektorze to nie mogę pracować na zewnętrznym monitorze - muszę

    Takie rzeczy załatwia się zewnętrznymi rozdzielaczami sygnału
    wizyjnego. Poza tym dobre projektory oprócz wejścia sygnału
    mają również łańcuchowe wyjście na podgląd na monitorze.
    Wątpię, by jakikolwiek komputer przenośny miał kilka wyjść
    z dowolnością przełączania (raczej jest realizowany priory-
    tet, tzn. w momencie przyłączenia kabla do "lepszego" wyj-
    ścia wyłączane jest to "gorsze").

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 7. Data: 2010-12-30 23:03:39
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2010-12-30 18:09, Radosław Sokół pisze:

> [...]
    > z dowolnością przełączania (raczej jest realizowany priory-
    > tet, tzn. w momencie przyłączenia kabla do "lepszego" wyj-

    Moja stacja dokująca ma dwa wyjścia. One są obsługiwane przez laptop ale
    akurat nie mój bo mój ma zintegrowaną kartę, modele z kartą
    niezintegrowaną dają sygnał na dwa wyjścia lub jedno wybrane.

    GB

  • 8. Data: 2010-12-31 09:27:22
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

> [...]
    g-modular-laptop-docking-station.html
    >Idąc w tym kierunku równie dobrze można kupić kartę graficzną na USB np:

    I owszem, to pewnie też będzie jakieś rozwiązanie. Chociaż, podejrzewam,
    mniej wydajne.

    --
    | K...@e...eu.org |