  • 1. Data: 2010-12-31 18:06:21
    Temat: jak podlaczyc TV z komputerem w takiej konfiguracji? /link do zdjecia/
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    Witam,
    Jest sobie odbiornik TV. Jest też komp. Na zdjeciach widac jakie
    wejscia/wyjscia maja obadwa. Jak i czym podlaczyc jedno z drugim, tak aby
    odtwarzajac z kompa filmy i zdjecia byly one odbierane na TV. Kiedys mi to
    wychodzilo - czinczami szlo audio, a kablem S-video szlo video. Teraz mam w
    TV S-video 4 pinowe a w kompie 6 pinowe, a kabel stary 4-4. Co mam kupic,
    aby bylo dobrze i nie koniecznie zrujnowalo mnie finansowo?
    Pozdrawiam
    marcan

    Linki (na priva moge podeslac 1:1):
    gniazda w TV:
    http://img407.imageshack.us/i/tv1ld.jpg/
    http://img573.imageshack.us/i/tv2.jpg/
    gniazda w kompie:
    http://img801.imageshack.us/i/komp2g.jpg/
    http://img530.imageshack.us/i/komp3.jpg/
    Lub wszystkie na raz:
    http://img573.imageshack.us/gal.php?g=tv2.jpg

  • 2. Data: 2010-12-31 18:32:59
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Er... Czy tu nie brakuje zdjecia karty graficznej (najlepiej takowej z
    wyjsciem S-Video)? ;)

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2010-12-31 19:07:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    G Nowak pisze tak:

    > Er... Czy tu nie brakuje zdjecia karty graficznej (najlepiej
    > takowej z wyjsciem S-Video)? ;)

    Tak. Nie ma tam wyjścia video z kompa ani wyjscia SVHS.

    W tv możesz podłączyć sygnał video do wejść Eurozłącza.
    ale w kompie nie ma z czego go pobrać.

    --
    Piotr

  • 4. Data: 2010-12-31 19:48:35
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "PiteR" napisał:

> [...]
    >
    > W tv możesz podłączyć sygnał video do wejść Eurozłącza.
    > ale w kompie nie ma z czego go pobrać.

    "Kiedys mi to wychodzilo - czinczami szlo audio,
    ;->

    JoteR

  • 5. Data: 2010-12-31 20:52:09
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    > Er... Czy tu nie brakuje zdjecia karty graficznej (najlepiej takowej z
    > wyjsciem S-Video)? ;)

    Tu jest foto całości płyty z tyłu:
    http://img713.imageshack.us/f/komputerc.jpg/

  • 6. Data: 2010-12-31 20:52:24
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

  • 7. Data: 2010-12-31 22:39:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    marcan pisze tak:

    > Tu jest foto całości płyty z tyłu:
    > http://img713.imageshack.us/f/komputerc.jpg/

    musisz mieć w kompie kartę graficzną z wyjsciem video (cinch)
    lub z wyjsciem S-Video.

    Na zdjęciu widać że masz tylko kartę telewizyjną-przechwytującą, która
    ma tylko wejście VIDEO IN podobne do S-Video w którym być może jest
    sygnał video odbieranej telewizji ale raczej na pewno nie ma sygnału z
    komputera. Choć skoro twierdzisz że to chodzilo kiedyś to ciekawi mnie
    co to za karta tam siedzi?.

    --
    Piotr

  • 8. Data: 2011-01-01 10:18:04
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    Choć skoro twierdzisz że to chodzilo kiedyś to ciekawi mnie
    > co to za karta tam siedzi?.

    Chodziło z laptopem :-( Tu kartę mam zintegowaną. Co musiałbym dokupić, żeby
    zadziałało? Całą nową kartę graficzną? Może kupić jakąś starą używana, byle
    przekazywać obraz i video do TV? W tym linku (PrtSC z menedzera urzadzen)
    widac co mam: http://img695.imageshack.us/f/menedzerurzadzen.jpg/

  • 9. Data: 2011-01-01 10:35:49
    Od: "B.G" <z...@w...com.eu>

    On Sat, 01 Jan 2011 11:18:04 +0100, marcan <m...@o...pl> wrote:

    > Chodzi?o z laptopem :-( Tu karte mam zintegowan?. Co musia?bym
    > dokupiae, ?eby
    > zadzia?a?o?

    Kupić kartę graficzną z wyjściem TV (composite i S-VIDEO) Może być
    używana.

    > widac co mam: http://img695.imageshack.us/f/menedzerurzadzen.jpg/

    Masz kartę video służącą tylko do przechwytywania obrazu i dźwięku.

    --
    B.G

  • 10. Data: 2011-01-01 10:48:28
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    > Masz kartę video służącą tylko do przechwytywania obrazu i dźwięku.
    To juz wiem :-) Teraz chcialbym prosic o podpowiedz jak najtanszym kosztem
    osiagnac zadowalajacy efekt, tj ogladac filmy i zdjecia na TV?