  • 131. Data: 2011-06-22 13:07:44
    Temat: Re: jak oni to robią ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "wit" <w...@m...aei.polsl.pl> napisał w
    wiadomości news:itf25f$ggc$1@news.onet.pl...

    > To spróbuj stwierdzić nie gołym okiem tylko po prostu sprawdź.

    Znaczy mam jeździć na flaku?
    Chyba jednak nie będzie mi się chciało, za gorąco na pompowanie.

  • 132. Data: 2011-06-22 13:08:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > "Prawdziwy" obwód koła - tak, "wchodzi" pod asfalt. Na flaku jedziesz po
    > płaszczyźnie będącej pod poziomem asfaltu.

    LOL

  • 133. Data: 2011-06-22 13:09:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Stosujesz wzór na obwód okręgu, podczas gdy figura której obwód chcesz
    > obliczyć nie jest okręgiem.

    To co nas interesuje jest okręgiem.
    Faltlująca się bokami guma jest nieistotna.

  • 134. Data: 2011-06-22 13:15:36
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Znaczy mam jeździć na flaku?
    > Chyba jednak nie będzie mi się chciało, za gorąco na pompowanie.

    A to nie sprawdzaj.

    wit

  • 135. Data: 2011-06-22 14:50:19
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 22 Jun 2011 13:08:20 +0200, Cavallino napisał(a):

    > LOL

    Rozumiem, że matematyka i myślenie abstrakcyjne może niektórych
    przerastać. Ale skup się, może się uda bez plonka.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 136. Data: 2011-06-22 14:51:29
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 22 Jun 2011 13:07:03 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Leży sobie na ziemi, POZA obwodem koła.

    I leży sobie w innym wymiarze, że nie bierze udziału w obrocie koła?
    Ty naprawdę tak uważasz?

    Weź kredę w łapę i sam się przekonaj jak bardzo jesteś w błędzie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 137. Data: 2011-06-22 14:52:53
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 22 Jun 2011 13:09:10 +0200, Cavallino napisał(a):

    > To co nas interesuje jest okręgiem.
    > Faltlująca się bokami guma jest nieistotna.

    Ty tak serio, czy trollujesz?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 138. Data: 2011-06-23 01:09:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-20 09:36, Arek pisze:

    > Gdybym napisał o okręgu, to znalazłby się naukowiec Twojego pokroju,
    > który by odkrył że koło w samochodzie nie jest okręgiem więc wzór nie ma
    > zastosowania.

    Ano właśnie nie jest okręgiem (ani nawet kołem) - zwłaszcza niedopompowane.
    Dlaczego więc chcesz stosować wzór dotyczący okręgu?

  • 139. Data: 2011-06-24 14:59:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Rozumiem, że matematyka i myślenie abstrakcyjne może niektórych
    > przerastać.

    Matematyka jest taka, że na interesujący nas promień koła składa się grubość
    bieżnika, połowa grubości felgi i słup powietrza między nimi.
    Im powietrza jest mniej, tym słup niższy, a promień mniejszy.
    Nic znajdującego się w innych miejscach nie ma znaczenia, choćbyś nie wiem
    jakie czary uprawiał.

  • 140. Data: 2011-06-24 15:00:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > I leży sobie w innym wymiarze, że nie bierze udziału w obrocie koła?

    Tak, mniej więcej na tej samej zasadzie co do wyliczenia obrotu koła od
    czołgu nie jest ważna długość jego gąsienicy.