  • 251. Data: 2011-07-01 08:08:21
    Temat: Re: Wynik eksperymentu cz. II [było: Re: jak oni to robią ?]
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wojtek Borczyk" <b...@m...astro.amu.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:alpine.BSF.2.00.1107010040050.97998@moon.astro.
    amu.edu.pl...

    > Dobra, następnym razem poproszę Ciebie, żebyś osobiście tym kołem kręcił,
    > patrząc równocześnie na kątomierz i zatrzymując koło w określonym
    > położeniu z dokładnością do jednego stopnia ;-)

    W sumie racja, przeprowadzenie testu w taki sposób mogło by się okazać
    trudniejsze.

  • 252. Data: 2011-07-01 20:01:08
    Temat: Re: jak oni to robią ?
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    odnosnie zmiany cisnienia i zwiazanej z tym rzekomej predkosci obrotowe
    kola. mam pytanie do tutjeszych ekspertow ktorzy twierdza ze zmienia sie
    promien, droga itp.
    czy jesli kolo samochodu jest w sporym tzw negatywie/pozytywie czyli nie
    jest prostopadle do podloza, spuscimy troche powietrze i strona na ktora
    kolo jest pochylone, jest bardziej dociazona i tym samym wg ekspertow
    promien jest mniejszy wiec:
    czy wg waszych teorii ta strona kola kreci sie szybciej od drugiej ? :D

  • 253. Data: 2011-07-02 22:24:39
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Hello Wojtek,
    >
    > Wednesday, June 29, 2011, 7:03:48 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ufff...

    Też mi ulżyło :)