  • 21. Data: 2009-09-10 20:28:20
    Temat: Re: jak akarta graficzna do obróbki zdjęć ?
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Andrzej Libiszewski wrote:

    > Jak budżet bardzo skrzeczy to pieniędzy na zakup CS4 też nie
    > będzie.

    Przyjąłem założenie że kwestię sfinansowania kosztów
    oprogramowania pytający już rozwiązał, teraz zamierza
    optymalizować koszta sprzętu.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej. Albert

  • 22. Data: 2009-09-10 21:16:56
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 22:28:20 +0200, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
    napisał(a):

    > Przyjąłem założenie że kwestię sfinansowania kosztów
    > oprogramowania pytający już rozwiązał, teraz zamierza
    > optymalizować koszta sprzętu.

    Przy kosztach zakupu CS4 to czy kartą graficzną będzie HD4670 czy HD4890X2
    nie ma większego znaczenia.

  • 23. Data: 2009-09-11 05:25:04
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Przy kosztach zakupu CS4 to czy kartą graficzną będzie HD4670 czy HD4890X2
    > nie ma większego znaczenia.

    Nie ma?

    CS4 PL BOX - ok 3 tys zł
    4670 - ok 220-350 zł
    4890 - ok 720-1200 zł
    4890x2 - nie udalo mi sie w pl znalezc ;)

    j.

  • 24. Data: 2009-09-11 09:03:41
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Więc może jednak na potrzeby Photoshopa lepiej kupić kartę Matroxa zamiast
    > nVidii, a jednocześnie system 64-bitowy i więcej RAM-u?

    Od zarania pracowalem na Matroxach dual head. Ostatnio jednak przy okazji
    zmiany sprzetu pracuje z dwoma monitorami na wbudowanej grafice w plycie
    glownej. Nie wiem na czym moze polegac roznica - ja jej nie widze.
    LCD ma jedna rozdzielczosc natywna ktora zreszta ustawia sie automatycznie
    przy starcie systemu. To po prostu ma dzialac, wiec jak dziala to jest ok i
    juz.

    Pozdr.

  • 25. Data: 2009-09-11 09:30:15
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia 11 Sep 2009 07:25:04 +0200, januszek napisał(a):

    > Nie ma?
    >
    > CS4 PL BOX - ok 3 tys zł
    > 4670 - ok 220-350 zł
    > 4890 - ok 720-1200 zł
    > 4890x2 - nie udalo mi sie w pl znalezc ;)
    >
    > j.

    Nie wiem skąd masz te ceny na CS4 - w firmie w której pracuję zamówienie
    samego PS CS4 w wersji standard to 3700zł. A 4890X2 nie znalazłeś bo póki
    co jeszcze chyba nie ma :)

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 26. Data: 2009-09-11 12:44:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Nie wiem skąd masz te ceny na CS4 - w firmie w której pracuję zamówienie
    > samego PS CS4 w wersji standard to 3700zł.

    Może trzeba zmienić gościa od zamawiania softu? ;) Nie wiem ile macie
    stanowisk ale mieć 700 zł i nie mieć 700 zł to razem nie mieć 1400 zł ;P

    j.

  • 27. Data: 2009-09-11 14:29:17
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    januszek pisze:

    > Może trzeba zmienić gościa od zamawiania softu? ;) Nie wiem ile macie
    > stanowisk ale mieć 700 zł i nie mieć 700 zł to razem nie mieć 1400 zł ;P

    W firmie nie używamy, firma może co najwyżej sprzedać :)

    --
    | Andrzej Libiszewski, JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
    | Computers don't make errors - What they do, they do on purpose. |

  • 28. Data: 2009-09-11 15:28:30
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > W firmie nie używamy, firma może co najwyżej sprzedać :)

    Aż z ciekawości sprawdziłem na skompcu, najtańsza oferta 3322zł więc
    jakiejś przepaści nie ma ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 29. Data: 2009-09-11 17:16:28
    Od: Jakub Roguski <_adres_@_stopka_._postu_.pl>

    quent pisze:

> [...]
    > LCD ma jedna rozdzielczosc natywna ktora zreszta ustawia sie
    > automatycznie przy starcie systemu. To po prostu ma dzialac, wiec jak

    Moja płyta nie ma wbudowanej grafiki, więc nie miałem okazji przetestować.

    A co może nie działać lub źle działać? Mnie najbardziej denerwowało, gdy
    okno otwierało mi się w połowie na jednym ekranie, a w połowie na
    drugim, maksymalizacja okna powodowała, że niby zmaksymalizowane, ale
    zostawiało kawałek widocznego desktopu i jeszcze kilka innych - wszystko
    w przypadku nVidii.

    Jakub Roguski

    http://www.roguski.eu

  • 30. Data: 2009-09-13 02:16:14
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 11/09/2009 16:28, cichybartko wrote:
    > Aż z ciekawości sprawdziłem na skompcu, najtańsza oferta 3322zł więc
    > jakiejś przepaści nie ma ;).

    Niedawno uaktualniłem CS2 na CS4 i kupiłem kartę graficznę 4870 . Karta
    była droższa.

    B.