eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › isz habe plej dla firm
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 123

  • 41. Data: 2010-09-19 14:00:19
    Temat: Re: isz habe plej dla firm
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 19-09-2010 o 15:57:07 CUT_INZ <C...@g...pl> napisał(a):

    > W dniu 18-09-2010 19:29, SDD pisze:
    >> U?ytkownik "spryciasz"<n...@a...ee> napisa? w wiadomo?ci
    >> news:i72pnh$45e$1@usenet.news.interia.pl...
    >>> Fajna reklama, a klienci dzwoni?cy do pana biznesmena krzykn?: szajse!
    >>> gdy zobacz? na bilingu, ?e po??czenia do pleja by?y dro?sze ni? do
    >>> normalnych sieci. he he
    >>
    >> Lub tansze, gdy oni sami sa normalni i od dawna korzystaja z Playa w
    >> przeciwnienstwie do tworcy watku, ktory woli przeplacac "normalnym"
    >> sieciom.
    >>
    >> Pozdrawiam
    >> SDD
    >>
    >>
    >
    > Era proponuje mi przedłużenie umowy na takich warunkach:
    > - 625min
    > - 3os sieć rodzinna (3os dzwonią do siebie praktycznie za darmo)
    > - internet w komórce 100MB
    > - umowa 24miesiące
    > - telefony w atrakcyjnych cenach (np Sony Ericsson Xperia X10 mini za 1
    > zł)
    > - abonament 105zł brutto
    >
    > play to przebije??

    A przedłużasz umowę w Play?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."


  • 42. Data: 2010-09-19 14:12:33
    Temat: Re: isz habe plej dla firm
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-19 15:52, Piotr M pisze:


    > Twórcy Allegro nie zarobili? Twórcy Naszej-Klasy nie zarobili.
    > Dodzwonisz się do obecnych "firm" aby o coś zapytać?

    To dowód na brak wyższości stacjonarnego nad komórką?

    --
    Liwiusz


  • 43. Data: 2010-09-19 14:14:10
    Temat: Re: isz habe plej dla firm
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu 19-09-10 15:55, Liwiusz pisze:

    > Stacjonarny telefon oznacza, że firma umożliwia klientowi dodzwonienie
    > się po niższych stawkach. Co można sądzić o firmie, której szkoda
    > kilkudziesięciu złotych na abonament?

    Tnie zbędne koszty = dobrze zarządzana.
    >

    --
    ALEX Templar


  • 44. Data: 2010-09-19 14:18:50
    Temat: Re: isz habe plej dla firm
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-19 16:14, ALEX pisze:
    > W dniu 19-09-10 15:55, Liwiusz pisze:
    >
    >> Stacjonarny telefon oznacza, że firma umożliwia klientowi dodzwonienie
    >> się po niższych stawkach. Co można sądzić o firmie, której szkoda
    >> kilkudziesięciu złotych na abonament?
    >
    > Tnie zbędne koszty = dobrze zarządzana.


    Jeśli tnie się TAKIE koszty, to rzeczywiście firma jest źle zarządzana.

    Znajomy były agent ubezpieczeniowy na życie opowiadał mi, jak to
    trudno nawiązać kontakt z bogatszymi osobami. Najpierw zobaczą, jaki
    masz zegarek, jakim samochodem przyjechałeś, a potem dopiero można
    porozmawiać o wieloletnich inwestycjach.

    Firma bez stacjonarnego do może gdzieś na bazarze jest uważana za normę.

    --
    Liwiusz


  • 45. Data: 2010-09-19 14:22:39
    Temat: Re: isz habe plej dla firm
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu 19-09-10 15:34, Liwiusz pisze:
    >
    > Nie chodzi o to, aby ufać stacjonarnym, tylko aby zachować odpowiednią
    > czujność wobec tych, którzy nawet nie chcą udawać, że mają stacjonarny -
    > bo np. są za głupi, aby o tym pomyśleć, albo szkoda im Xzł na dodatkową
    > opłatę itp.

    A co myśleć o wątkotwórcy który dulczy o 63-29 = 34 grosze/min różnicy
    (Orange One, dlanaprzykładu)? 10 minut rozmowy = caaaałe 3,40 zł więcej,
    majątek zapewne.
    >
    > Znasz firmę, która odniosła sukces i nie ma telefonu stacjonarnego?
    >
    A taki koleś co mi robił remont w mieszkaniu, nawet jakby miał
    stacjonarkę, to i tak wolałbym na komórkę dzwonić.

    --
    ALEX Templar


  • 46. Data: 2010-09-19 14:28:25
    Temat: Re: isz habe plej dla firm
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-19 16:22, ALEX pisze:
    > W dniu 19-09-10 15:34, Liwiusz pisze:
    >>
    >> Nie chodzi o to, aby ufać stacjonarnym, tylko aby zachować odpowiednią
    >> czujność wobec tych, którzy nawet nie chcą udawać, że mają stacjonarny -
    >> bo np. są za głupi, aby o tym pomyśleć, albo szkoda im Xzł na dodatkową
    >> opłatę itp.
    >
    > A co myśleć o wątkotwórcy który dulczy o 63-29 = 34 grosze/min różnicy
    > (Orange One, dlanaprzykładu)? 10 minut rozmowy = caaaałe 3,40 zł więcej,
    > majątek zapewne.

    Drogo płacisz na stacjonarne.

    >>
    >> Znasz firmę, która odniosła sukces i nie ma telefonu stacjonarnego?
    >>
    > A taki koleś co mi robił remont w mieszkaniu, nawet jakby miał
    > stacjonarkę, to i tak wolałbym na komórkę dzwonić.

    To jest mój przykład specjalisty, u którego brak stacjonarnego jest
    uzasadniony, pan "złota rączka" pracuje tylko w terenie i robi to
    jednoosobowo. Gdyby jednak taki pan zgłosił się do mnie do przetargu na
    remont w firmie, to jeśli nie miałby referencji od innych firm, którym
    mógłbym zaufać, nie zatrudniłbym go. Żadna bowiem przyjemność jest
    egzekwowanie usunięcia ewentualnych wad i usterek od "kolesia", którego
    całym biurem jest komórka.


    --
    Liwiusz
    "


  • 47. Data: 2010-09-19 14:34:28
    Temat: Re: isz habe plej dla firm
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu 19-09-10 16:18, Liwiusz pisze:

    >>> Stacjonarny telefon oznacza, że firma umożliwia klientowi dodzwonienie
    >>> się po niższych stawkach. Co można sądzić o firmie, której szkoda
    >>> kilkudziesięciu złotych na abonament?
    >>
    >> Tnie zbędne koszty = dobrze zarządzana.
    >
    >
    > Jeśli tnie się TAKIE koszty, to rzeczywiście firma jest źle zarządzana.

    Firma wielkości Microsoftu czy Apple to faktycznie. Firma wielkości
    warzywniak, czy usługi remontowe dobrze zarządzana. Im stacjonarka
    potrzebna jak Gomułce grzebień. I zniknąłeś jeszcze jeden aspekt,
    stacjonarka często jest po to by na niej uruchomić 0800 czy 0801 i tylko
    po to.
    >
    > Znajomy były agent ubezpieczeniowy na życie opowiadał mi, jak to trudno
    > nawiązać kontakt z bogatszymi osobami. Najpierw zobaczą, jaki masz
    > zegarek, jakim samochodem przyjechałeś, a potem dopiero można
    > porozmawiać o wieloletnich inwestycjach.
    >
    > Firma bez stacjonarnego do może gdzieś na bazarze jest uważana za normę.
    >
    Wiele zależy od poziomu/rozmiaru. BTW iGolf zlewa garnitury i jakoś
    nikomu to nie przeszkadza traktować go poważnie, podobnie kiedyś Bill
    Bramka ;->

    --
    ALEX Templar


  • 48. Data: 2010-09-19 14:42:43
    Temat: Re: isz habe plej dla firm
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu 19-09-10 16:28, Liwiusz pisze:

    >>> Nie chodzi o to, aby ufać stacjonarnym, tylko aby zachować odpowiednią
    >>> czujność wobec tych, którzy nawet nie chcą udawać, że mają stacjonarny -
    >>> bo np. są za głupi, aby o tym pomyśleć, albo szkoda im Xzł na dodatkową
    >>> opłatę itp.
    >>
    >> A co myśleć o wątkotwórcy który dulczy o 63-29 = 34 grosze/min różnicy
    >> (Orange One, dlanaprzykładu)? 10 minut rozmowy = caaaałe 3,40 zł więcej,
    >> majątek zapewne.
    >
    > Drogo płacisz na stacjonarne.

    Nie znam nikogo ze stacjonarką, a dla minuty czy dwóch na miesiąc szkoda
    nafty na zabawę w pakiety.

    >>>
    >>> Znasz firmę, która odniosła sukces i nie ma telefonu stacjonarnego?
    >>>
    >> A taki koleś co mi robił remont w mieszkaniu, nawet jakby miał
    >> stacjonarkę, to i tak wolałbym na komórkę dzwonić.
    >
    > To jest mój przykład specjalisty, u którego brak stacjonarnego jest
    > uzasadniony, pan "złota rączka" pracuje tylko w terenie i robi to
    > jednoosobowo. Gdyby jednak taki pan zgłosił się do mnie do przetargu na
    > remont w firmie, to jeśli nie miałby referencji od innych firm, którym
    > mógłbym zaufać, nie zatrudniłbym go.

    A jakby miał referencje i nie miał stacjonarnego, wziąłbyś gościa?

    Żadna bowiem przyjemność jest
    > egzekwowanie usunięcia ewentualnych wad i usterek od "kolesia", którego
    > całym biurem jest komórka.
    >
    O ile ten stacjonarny ma odebrać ktoś sensowny, a nie "szefa nie ma i
    nie wiem kiedy będzie".

    --
    ALEX Templar


  • 49. Data: 2010-09-19 14:48:44
    Temat: Re: isz habe plej dla firm
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-19 16:42, ALEX pisze:




    > Żadna bowiem przyjemność jest
    >> egzekwowanie usunięcia ewentualnych wad i usterek od "kolesia", którego
    >> całym biurem jest komórka.
    >>
    > O ile ten stacjonarny ma odebrać ktoś sensowny, a nie "szefa nie ma i
    > nie wiem kiedy będzie".


    Od tego jest stacjonarny, aby to sprawdzić. Ponadto, jeśli ktoś tam
    siedzi i odbiera telefony, to znaczy że:

    1. Firmę stać na tego kogoś.
    2. Można załatwić sprawę nawet podczas nieobecności szefa (przydatne jak
    np. właściciel złamie nogę).


    --
    Liwiusz


  • 50. Data: 2010-09-19 14:51:30
    Temat: Re: isz habe plej dla firm
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Liwiusz" napisał:

    >>> Znasz firmę, która odniosła sukces i nie ma telefonu stacjonarnego?
    >>
    >> QXL Poland ;->
    >
    >
    > Chciałbyś z nią współpracować, gdybyś nie musiał?

    Nie muszę i nie chcę, więc nie współpracuję. ;-)

    JoteR

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6 ... 13


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: