  • 1. Data: 2010-09-17 15:15:17
    Temat: Panasonic GD-30 - pamięta ktoś?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Czy ktoś pamięta jak w Panasonicu GD30 ustwić to żeby pokazywał
    miejscowość na wyświetlaczu? Wiem, że jest tak możliwość, tylko z racji
    tego że tego telefonu już nie używam zapomniałem jak to się robi. Wiem,
    że kiedy się to włączyło, to naprzemiennie pokazywał miejscowość i
    standardowe informacje. Ktoś spyta po co mi to? Używam Nokii 6310i, a
    mieszkam ok. 1,5km od BTS Orange. Niestety, nie wiem czy jest z nim coś
    nie halo, ale bardzo często komórka loguje mi się do BTS oddalonego
    nawet o 15km, co jest tylko logowaniem, bo rozmowy już się przeprowadzić
    nie da. Tym Panasoniciem chciałem zweryfikować te logowania

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 2. Data: 2010-09-17 16:58:40
    Temat: Re: Panasonic GD-30 - pamięta ktoś?
    Od: RM <rm@[spam]31.pl>

    W dniu 17.09.2010 17:15, Big Jack pisze:
> [...]
    > nawet o 15km, co jest tylko logowaniem, bo rozmowy już się przeprowadzić
    > nie da. Tym Panasoniciem chciałem zweryfikować te logowania

    W Nokii też możesz sprawdzić informacje o położeniu (a tym samym BTSa)
    Szukaj pod Wiadomości z sieci.

  • 3. Data: 2010-09-17 17:33:21
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *RM* napisał(-a):

    > W Nokii też możesz sprawdzić informacje o położeniu (a tym samym BTSa)
    > Szukaj pod Wiadomości z sieci.

    Chyba zbyt zagmatwałem swojego posta. Na Panasonicu chcę zweryfikować to
    co pokazuje Nokia.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2010-09-17 17:55:29
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    *RM* napisał(-a):

    > W Nokii też możesz sprawdzić informacje o położeniu (a tym samym BTSa)
    > Szukaj pod Wiadomości z sieci.

    Jest jeszcze dziwiniej niż myślałem. Włożyłem do tego Panasonica kartę
    iPlus, pokazuje lokalizację. Włożyłem blueconect, pokazuje. Wkładam
    znowu POP, nie pokazuje. Wkładam kartę (abonamentową) z Nokii, nie
    pokazuje. Rozumie ktoś coś z tego?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2010-09-17 18:17:58
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    > nawet o 15km, co jest tylko logowaniem, bo rozmowy już się przeprowadzić
    > nie da. Tym Panasoniciem chciałem zweryfikować te logowania

    "Wiadomości sieciowe" albo "informacje lokalne" i wybrać kanał 50. To
    dotyczy wszystkich telefonów.

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2010-09-17 18:51:57
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Grzexs* napisał(-a):

    > "Wiadomości sieciowe" albo "informacje lokalne" i wybrać kanał 50. To
    > dotyczy wszystkich telefonów.

    Działa. Dzięki :) Przypomniało mi się, że w podobny sposób dało się
    odbierać ogłoszenia o szeroko rozumianej tematyce "towarzyskiej" ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2010-09-17 19:20:21
    Od: RM <rm@[spam]31.pl>

    W dniu 17.09.2010 20:51, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    zeta.pl

    > Działa. Dzięki :) Przypomniało mi się, że w podobny sposób dało się
    > odbierać ogłoszenia o szeroko rozumianej tematyce "towarzyskiej" ;)

    taaa na innym kanale...