  • 31. Data: 2010-09-19 13:19:34
    Temat: Re: isz habe plej dla firm
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-19 15:11, Piotr M pisze:

    [ciach, ja to wszystko wiem i rozumiem]

    > Co to jest telefon stacjonarny? To, że zgodnie ze strefa numeracyjną
    > rozmówca znajduje się w danym miejscu? To, że leży aparat telefoniczny
    > na biurku? Odpowiedzi - nie i nie. To już odchodzi do przeszłości.
    > Owszem, dalej istnieją odpowiedzi na te pytania "tak i tak", ale już nie
    > masz pewności że to prawda. A w ogóle te "tak i tak" to jest sztuczny
    > wytwór. Bo człowiek dzwoni aby się skontaktować i wymienić informacje i
    > to się liczy, a nie cyferki.

    To teoria. W praktyce telefon stacjonarny coś jeszcze oznacza. I tak
    pewnie będzie jeszcze przez kilka najbliższych lat, ponieważ jakoś tak
    już jest, że firma ma swój telefon stacjonarny. Wyjątkiem są sytuacje,
    kiedy stacjonarny jest kierowany na komórkę - i to wówczas właśnie
    świadczy o tym, że firma jest na tyle mała, że nie ma nawet jednego
    stałego pracownika u siebie w siedzibie.

    To żaden zarzut, ale można z tego wyciągnąć pewne wnioski. Kupiłbyś
    dom od dewelopera, którego złapiesz tylko na ulicy na komórkę?

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2010-09-19 13:26:54
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu 19-09-10 15:19, Liwiusz pisze:
> [...]
    > świadczy o tym, że firma jest na tyle mała, że nie ma nawet jednego
    > stałego pracownika u siebie w siedzibie.

    "Stacjonarne" od opów komórkowych całkiem zgrabnie mogą udawać
    stacjonarny. Zaufasz takiemu, gdy nie wiesz czy to stacjonarny czy
    "stacjonarny"?

    --
    ALEX Templar

  • 33. Data: 2010-09-19 13:34:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-19 15:26, ALEX pisze:

    > "Stacjonarne" od opów komórkowych całkiem zgrabnie mogą udawać
    > stacjonarny. Zaufasz takiemu, gdy nie wiesz czy to stacjonarny czy
    > "stacjonarny"?

    Nie chodzi o to, aby ufać stacjonarnym, tylko aby zachować
    odpowiednią czujność wobec tych, którzy nawet nie chcą udawać, że mają
    stacjonarny - bo np. są za głupi, aby o tym pomyśleć, albo szkoda im Xzł
    na dodatkową opłatę itp.

    Znasz firmę, która odniosła sukces i nie ma telefonu stacjonarnego?

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2010-09-19 13:42:40
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Liwiusz" napisał:

    > Znasz firmę, która odniosła sukces i nie ma telefonu stacjonarnego?

    QXL Poland ;->

    JoteR

  • 35. Data: 2010-09-19 13:43:30
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 15:11:40 +0200, Piotr M napisał(a):

    > dalej tkwisz w rzeczywistości
    > odbiegającej od naturalności. Bo dla mnie nr stacjonarny czy mobilny to
    > obecnie nienaturalny twór, co dodatkowo jeszcze głęboko (co zrozumiałe)
    > w głowach ludzi siedzi (i co najlepszym przykładem też jest ta wymiana
    > nasza zdań).

    Nadmiar progresywizmu też bywa szkodliwy ;-)

    Prawdą jest, że z niejasnych (?) przyczyn większość cwaniaków będzie np.
    zapisywać numer komórkowy "jak stacjonarny" (79-234 etc.). Ba, niedawno
    nawet widziałem jakieś rumuńskie coś, co swój numer zapisało jako
    +4.012.etc. -- ewidentnie udając "Amerykę" (bo adres mieli z Delaware,
    ale akurat jak Delaware to nic dziwnego ;-)

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org

  • 36. Data: 2010-09-19 13:48:33
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 19-09-2010 o 15:19:34 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    >
    > To żaden zarzut, ale można z tego wyciągnąć pewne wnioski. Kupiłbyś
    > dom od dewelopera, którego złapiesz tylko na ulicy na komórkę?

    No nie. Mamy podobne wyobrażenia i podobne poczucie, w końcu żyjemy na tym
    samym świecie :) Ale to jest złudne.. a już tym bardziej przy obecnym
    rozwoju technologii, mobilności i nie tylko telefonicznej, ale ogólnej.
    Zgadzam się, że stacjonarka (czy biuro) jest jakimś wyznacznikiem. Zawsze
    była. Baaa, przecież wielkie biurko i 2 a najlepiej 3 telefony tarczowe
    (koniecznie w różnych kolorach) to już dopiero firma! W sytuacji kiedy na
    telefon czekało się latami.

    Też mój umysł jest uwięziony w przekonaniu, że musi być w firmie
    stacjonarny, wtedy coś to oznacza (jak w przykładzie dewelopera). Ale
    mając tego świadomość i właściwie nie jakąś dużą wiedzę na temat
    telefonii, jestem świadom właśnie zniewolenia w przekonaniach.

    Firma z telefonem stacjonarnym to tak jak facet w garniturze to nie
    awanturujący się.

    No tak - przecież to jest nie do pomyślenia obecnie, aby firma z
    siedzibą,stacjonarnym BOK miała same i tylko komórki :) Przecież to
    podejrzane, dziwne. Naprawdę nie widzisz w tym zniewolenia wyobrażeń? Tym
    bardziej jak masz świadomość że dany numer nic już prawie nie znaczy. A co
    jak przyjdzie moment że przeniesiesz numer stacjonarny do gsm. Tak będzie
    np za 10 albo 50 lat. A o obecnej "różnorodności" w numerach pomyślisz,
    jak o nie tak dawnym, luksusie posiadania w domu telefonu :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 37. Data: 2010-09-19 13:50:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-19 15:42, JoteR pisze:

    > QXL Poland ;->

    Chciałbyś z nią współpracować, gdybyś nie musiał?

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2010-09-19 13:52:07
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 19-09-2010 o 15:34:44 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > na dodatkową opłatę itp.
    >
    > Znasz firmę, która odniosła sukces i nie ma telefonu stacjonarnego?

    Twórcy Allegro nie zarobili? Twórcy Naszej-Klasy nie zarobili. Dodzwonisz
    się do obecnych "firm" aby o coś zapytać?

  • 39. Data: 2010-09-19 13:55:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-19 15:48, Piotr M pisze:

> [...]
    > ogólnej. Zgadzam się, że stacjonarka (czy biuro) jest jakimś
    > wyznacznikiem. Zawsze była. Baaa, przecież wielkie biurko i 2 a

    I o to właśnie chodzi.

    > najlepiej 3 telefony tarczowe (koniecznie w różnych kolorach) to już
    > dopiero firma! W sytuacji kiedy na telefon czekało się latami.

    Nikt tu nic nie mówi o tarczowych.

    > Też mój umysł jest uwięziony w przekonaniu, że musi być w firmie
    > stacjonarny, wtedy coś to oznacza (jak w przykładzie dewelopera). Ale

    Stacjonarny telefon oznacza, że firma umożliwia klientowi
    dodzwonienie się po niższych stawkach. Co można sądzić o firmie, której
    szkoda kilkudziesięciu złotych na abonament?

    > mając tego świadomość i właściwie nie jakąś dużą wiedzę na temat
    > telefonii, jestem świadom właśnie zniewolenia w przekonaniach.

    Jest cała masa takich przesądów. Idąc na spotkanie z klientem,
    zakładam garnitur, jadę samochodem, a nie autobusem (nawet jak mniej
    wygodnie) itp. itd.

> [...]
    > siedzibą,stacjonarnym BOK miała same i tylko komórki :) Przecież to
    > podejrzane, dziwne. Naprawdę nie widzisz w tym zniewolenia wyobrażeń?

    To tylko obserwacja rzeczywistości.

    > Tym bardziej jak masz świadomość że dany numer nic już prawie nie
    > znaczy. A co jak przyjdzie moment że przeniesiesz numer stacjonarny do

    Wówczas znaczenie numeru stacjonarnego przeinterpretujemy.

    > gsm. Tak będzie np za 10 albo 50 lat. A o obecnej "różnorodności" w
    > numerach pomyślisz, jak o nie tak dawnym, luksusie posiadania w domu
    > telefonu :)

    Póki co żyjemy w 2010r, a nie w 2020.

    --
    Liwiusz

  • 40. Data: 2010-09-19 13:57:07
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    W dniu 18-09-2010 19:29, SDD pisze:
    > U?ytkownik "spryciasz"<n...@a...ee> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Lub tansze, gdy oni sami sa normalni i od dawna korzystaja z Playa w
    > przeciwnienstwie do tworcy watku, ktory woli przeplacac "normalnym" sieciom.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Era proponuje mi przedłużenie umowy na takich warunkach:
    - 625min
    - 3os sieć rodzinna (3os dzwonią do siebie praktycznie za darmo)
    - internet w komórce 100MB
    - umowa 24miesiące
    - telefony w atrakcyjnych cenach (np Sony Ericsson Xperia X10 mini za 1 zł)
    - abonament 105zł brutto

    play to przebije??