  • 1. Data: 2010-05-16 18:31:23
    Temat: identyfikacja lustrzanki
    Od: eman <e...@g...com>

    Z tego co zdążyłem zauważyć podczas czytania grupy, siedzi tutaj dość
    dużo zawodowych fotografów. W zwiazku z tym mam prośbę i odentyfikację
    lustrzanki pokazanej w programie W.Cejrowskiego "Po mojemu", linki do
    klatek poniżej. Aparat jest oklejony taśmą "na złodzieja".Mnie to
    wyglada na jakiegoś Canona ale pewności nie mam.I pytanko dodatkowe,
    jak takim oklejonym obiektywem ustawić ostrość ;) ?

    http://img692.imageshack.us/img692/41/wojciechcejrow
    skipomoje.jpg
    http://img443.imageshack.us/img443/41/wojciechcejrow
    skipomoje.jpg
    http://img29.imageshack.us/img29/41/wojciechcejrowsk
    ipomoje.jpg
    http://img576.imageshack.us/img576/41/wojciechcejrow
    skipomoje.jpg
    http://img156.imageshack.us/img156/41/wojciechcejrow
    skipomoje.jpg
    http://img179.imageshack.us/img179/41/wojciechcejrow
    skipomoje.jpg

  • 2. Data: 2010-05-16 18:36:54
    Temat: Re: identyfikacja lustrzanki
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    eman pisze:
> [...]
    > wyglada na jakiegoś Canona ale pewności nie mam.I pytanko dodatkowe,
    > jak takim oklejonym obiektywem ustawić ostrość ;) ?

    Po co ustawiać ostrość? Pamiętam, jak kiedyś W.C. w telewizji tłumaczył,
    że do fotografii podróżniczej należy mieć jeden odpowiednio uniwersalny
    zoom koniecznie z autofokusem.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 3. Data: 2010-05-16 18:37:06
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <d...@y...go
    oglegroups.com>,
    eman nabazgrał:
> [...]
    > klatek poniżej. Aparat jest oklejony taśmą "na złodzieja".Mnie to
    > wyglada na jakiegoś Canona ale pewności nie mam.

    Jakiś dwucyfrowy analogowy Canon, dokładny model jest w archiwum.

    > I pytanko dodatkowe,
    > jak takim oklejonym obiektywem ustawić ostrość ;) ?

    Używając AF.

  • 4. Data: 2010-05-16 18:40:38
    Od: eman <e...@g...com>

    > Używając AF.

    ok, ale af też kręci kawałkiem obudowy obiektywu pod tą taśmą ?

  • 5. Data: 2010-05-16 18:46:19
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    eman pisze:
> [...]
    > klatek poniżej. Aparat jest oklejony taśmą "na złodzieja".Mnie to
    > wyglada na jakiegoś Canona ale pewności nie mam.

    EOS 30 ?
    http://allegro.pl/item1041749102_eos_30_eye_control_
    eos_30_2_x_sanyo_przesylka.html

    Andrzej
    www.radom.ws

  • 6. Data: 2010-05-16 18:47:30
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-05-16 20:40, eman pisze:

    > ok, ale af też kręci kawałkiem obudowy obiektywu pod tą taśmą ?

    Jezeli obiektyw ma internal focusing, to nie. Wiekszosc szkiel Canona
    nie kreci ani mordka, ani pierscieniem, ani niczym innym.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW

  • 7. Data: 2010-05-16 18:54:40
    Od: eman <e...@g...com>

    ok, dzięki za odpowiedzi

  • 8. Data: 2010-05-17 08:19:01
    Od: "Lev" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "eman" <e...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
[...]

    Canon EOS 33 lub 30.

  • 9. Data: 2010-05-17 08:22:55
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > I pytanko dodatkowe, jak takim oklejonym obiektywem ustawić ostrość ;) ?

    Widocznie wystarcza mu AF.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 10. Data: 2010-05-17 08:42:48
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Lev napisał(a):
> [...]
    > wyglada na jakiego? Canona ale pewno?ci nie mam.I pytanko dodatkowe,
    > jak takim oklejonym obiektywem ustawiae ostro?ae ;) ?

    A obiektyw pewnie EF 24-85/3.5-4.5 USM

    --
    Mirek