    From: eman <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: identyfikacja lustrzanki
    Date: Sun, 16 May 2010 11:31:23 -0700 (PDT)

    Z tego co zdążyłem zauważyć podczas czytania grupy, siedzi tutaj dość
    dużo zawodowych fotografów. W zwiazku z tym mam prośbę i odentyfikację
    lustrzanki pokazanej w programie W.Cejrowskiego "Po mojemu", linki do
    klatek poniżej. Aparat jest oklejony taśmą "na złodzieja".Mnie to
    wyglada na jakiegoś Canona ale pewności nie mam.I pytanko dodatkowe,
    jak takim oklejonym obiektywem ustawić ostrość ;) ?

    http://img692.imageshack.us/img692/41/wojciechcejrow
    skipomoje.jpg
    http://img443.imageshack.us/img443/41/wojciechcejrow
    skipomoje.jpg