  • 1. Data: 2010-05-15 22:02:14
    Temat: Dodatkowe lampy blyskowe w kompaktach cyfrowych
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Witam :).

    Jeszcze jedno pytanie: czy duza czesc modeli kompaktow jest dostosowana do
    gotografowania z dodatkowa lampa blyskowa?:

    Dziekuje za informacje,

  • 2. Data: 2010-05-15 22:15:18
    Od: "Zibi" <l...@n...icpnet.pl>

    Użytkownik "romek76" napisał w wiadomości:

    > Jeszcze jedno pytanie: czy duza czesc modeli kompaktow jest dostosowana do
    > gotografowania z dodatkowa lampa blyskowa?:

    Tak.

    -- Zibi

  • 3. Data: 2010-05-15 22:17:55
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Dzieki bardzo :),

  • 4. Data: 2010-05-15 23:51:02
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 16 Maj, 00:15, "Zibi" <l...@n...icpnet.pl> wrote:

    > Tak.

    A skąd te informacje? Bo moje są takie, że jednak tylko te "bogatsze"
    mają gniazdo lampy błyskowej.

  • 5. Data: 2010-05-16 07:57:56
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On May 16, 1:51 am, slaweks <s...@s...cz> wrote:

    > A skąd te informacje? Bo moje są takie, że jednak tylko te "bogatsze"
    > mają gniazdo lampy błyskowej.

    ...do odpalenia zewnetrznej lampy blyskowej niekonieczne
    jest"gniazdo" lub stopka.
    StaM

  • 6. Data: 2010-05-16 13:35:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 May 2010 00:57:56 -0700 (PDT), q...@g...com

    >...do odpalenia zewnetrznej lampy blyskowej niekonieczne
    >jest"gniazdo" lub stopka.

    Ale konieczne jest okreslenie ktory blysk jest "wlasciwy" i poprawna
    wspolpraca automatyki ekspozycji, a to wszystko w przecietnym
    kompakcie jest wielka niewiadoma.

    J.

  • 7. Data: 2010-05-16 16:25:01
    Od: "Zibi" <l...@n...icpnet.pl>

    Użytkownik "slaweks" napisał w wiadomości:

    > A skąd te informacje? Bo moje są takie, że jednak tylko te "bogatsze"
    > mają gniazdo lampy błyskowej.

    Pytanie nie dotyczyło gniazda lampy, tylko "dostosowania" (cokolwiek to
    znaczy)
    oraz pytający nie zdefiniował pojęcia "duża część".

    -- Zibi(jakiepytanietakaodpowiedź)

  • 8. Data: 2010-05-17 07:08:42
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 5/16/2010 6:25 PM, Zibi pisze:

    > Pytanie nie dotyczyło gniazda lampy, tylko "dostosowania" (cokolwiek to
    > znaczy) oraz pytający nie zdefiniował pojęcia "duża część".

    Raczej jaki poziom zrozumienia pytania taka odpowiedź.

    "Dostosowanie" jest _modyfikacją_ umożliwiającą wykorzystanie
    zewnętrznych lamp błyskowych, większość kompaktów takich modyfikacji nie
    ma.
    W szczególności nie mają stopek do lamp zewnętrznych ani innych systemów
    sterowania a pomiar światła może być robiony przed wykonaniem zdjęcia a
    nie w jego trakcie.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 9. Data: 2010-05-17 07:25:09
    Od: Ziemo <n...@e...com>

    romek76 pisze:

    > Jeszcze jedno pytanie: czy duza czesc modeli kompaktow jest dostosowana do
    > gotografowania z dodatkowa lampa blyskowa?:

    Czy to pan Włodek także tu zbiera dane? ;-)

    --
    Ziemo