    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Date: Thu, 24 Nov 2011 22:22:24 +0100

    W dniu 24.11.2011 18:23, ALEX pisze:
> [...]
    rozdzielczość. Np: Ilość punktów na cal. Cel: zmieścić wiecej informacji
    na ograniczonej przestrzeni wyświetlacza. Ogłupianie ludzi: Sprzedawanie
    im wyświetlaczy w których da się wyswietlić tekst do którego
    przeczytania potrzeba lupy. Jak to sprawdzić. pobrać rysunek:

    http://imageshack.us/photo/my-images/7/testekranu.gi
    f/

    ma on wymiary 480x800 punktów. JEśli taki jest Twoj ekran, wyświetl go
    na ekranie telefonu jako obrazek 1:1 i przeczytaj

    Jeśli wymiary Twojego ekranu są inne, stwórz pusty obrazek o wymiarach
    ekranu, następnie wklej tego gifa w środek, zapisz - i na ekran telefonu.

    Fajnie się czyta? Bo ja powiem szczerze... Widzę literki, ale żeby to
    była metoda na korzystanie z telefonu? Nie. nie polecę po iPhona

    ToMasz

    PS dla porównania można to jeszcze wydrukować, tak aby przekątna gifa
    odpowiadała przekątnej ekranu telefonu