  • 11. Data: 2004-03-10 16:15:46
    Temat: Re: i mamy 22%
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:
    > Wed, 10 Mar 2004 10:27:24 +0100, w
    > <c2mn0f$m8c$1@korweta.task.gda.pl>, "miab" <m...@f...pl>

    > Tak, a 7% VAT zamiast 22% dramatycznie poprawi sytuację w kraju i
    > będzie nagle mniej urzędników :DDDD
    >
    > MSPANC

    Mniej pretekstów dla bolszewizowania, mniej treści korytowej =
    mniej duporyjów. Takie są nieubłagane prawa fizyki.

    miab

  • 12. Data: 2004-03-10 16:16:52
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:
    > Wed, 10 Mar 2004 11:52:25 +0100, w
    > <c2mrvs$qft$1@korweta.task.gda.pl>, "miab" <m...@f...pl>

    > Ciekawe -- cena wzrośnie, a świnie mniej się upasą :))). Gdzieś tu
    > jest haczyk

    Świecenie oczami ma swoja cenę, a sciślej upust cenowy.

    miab

  • 13. Data: 2004-03-10 16:17:14
    Temat: Re: i mamy 22% [OT]
    Od: p...@p...pl (parys)

    > Z trudem jestem sobie w stanie wyobrazić coś tańszego o więcej
    > niż 100%, a Ty tu piszesz "200 i więcej".
    >
    > p.

    gdy się połączy sprawe VAT'u ze sprawą "tp<->pol34",
    to można sobie bez problemu wyobrazić sytuację z 200 i więcej %,
    ktoś zapodal tu pomysł, ze płacic powinien ten
    (operator/uzytkownik_koncowy?), ktory ma download > upload, lub placimy za
    download a za upload placa nam Ci co od nas ssą (jakze to logiczne
    przeciez jak Kowalski wyssie od nas najnowszy film w divx'ach to niech nam
    zapłaci ;P )
    a ze kazdy moze sobie ustawic tak, ze upload bedzie mial wiekszy niz
    dowload to wiadomo :P

    wiec mozna sobie taka sytuacje wyobrazić
    gorzej juz jest z wprowadzeniem jej w zycie :P

    parys

    ps: oczywiście sytuacja sie dodatkowo by skomplikowała gdyby wszyscy sobie
    "ustawili" wiecej uploadu niz downloadu :P
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 14. Data: 2004-03-10 19:00:16
    Od: tm <m...@p...fm>

    On 10 Mar 2004 09:52:49 +0100, parys wrote:

    > Zrozumcie Ci co nie rozumieją, polski Internet nie będzie tańszy bez vatu,
    > mogło by być wręcz przeciwnie.
    [...]

    Szkoda że nie wiem, kogo cytujesz i kiedy wypowiedź została utworzona,
    bo jeśli chodzi o głosowanie sejmu nad poprawkami senatu, to odbędą się
    one jutro lub pojutrze.

    --
    Tom

  • 15. Data: 2004-03-10 20:09:47
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 10 Mar 2004 17:15:46 +0100, w <c2neu6$gc4$1@korweta.task.gda.pl>, "miab"
    <m...@f...pl> napisał(-a):

    > Mniej pretekstów dla bolszewizowania, mniej treści korytowej =
    > mniej duporyjów. Takie są nieubłagane prawa fizyki.

    Ja chcę niższy VAT na czekoladę i kredki.

  • 16. Data: 2004-03-10 22:33:07
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:
    > Wed, 10 Mar 2004 17:15:46 +0100, w
    > <c2neu6$gc4$1@korweta.task.gda.pl>, "miab" <m...@f...pl>

    > Ja chcę niższy VAT na czekoladę i kredki.

    To musisz uporczywie głosować na lewusów.
    Oni to zawsze obiecują.

    miab

  • 17. Data: 2004-03-10 23:47:23
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 10 Mar 2004 23:33:07 +0100, w <c2o51m$avt$1@korweta.task.gda.pl>, "miab"
    <m...@f...pl> napisał(-a):

    > To musisz uporczywie głosować na lewusów.
    > Oni to zawsze obiecują.

    Czekolada to towar luksusowy. Więc na nich nie liczę.

  • 18. Data: 2004-03-17 18:33:02
    Od: "Marcin Kapski" <a...@b...plNOSPAM>

    >Tak, a 7% VAT zamiast 22% dramatycznie poprawi sytuację w kraju i będzie
    nagle
    >mniej urzędników :DDDD

    Oczywiście ze tak, bo Vat przestani być głównym dochodem budżetu.....a to
    radykalnie zmieni podejści MF do podatków PIT i CIT, będą musiały być
    obiżone.....

    Vat w internecie nic nie zmieni, oprócz tego że firmy ktorych klientami są
    wyłącznie odbiorcy indywidualni, pójdą na kuroniówkę...

  • 19. Data: 2004-03-17 21:34:57
    Od: z...@m...konto (eik wek)

    "Marcin Kapski" <a...@b...plNOSPAM> wrote:

    >Oczywiście ze tak, bo Vat przestani być głównym dochodem budżetu.....a to
    >radykalnie zmieni podejści MF do podatków PIT i CIT, będą musiały być
    >obiżone.....

    chyba raczej na odwrót... gdyby nie bylo VAT w wiekszej liczbie galezi
    gospodarki, fiskus odbijalby sobie to w PIT i CIT...
    VAT jest mimo wszystko najuczciwszym podatkiem - pod warunkiem, ze placa go
    (albo nie placa) wszyscy w danym sektorze i danym hmmm... "lancuchu dostaw"
    sytuacja typu X ma 22% na internet, a Y jest "zwolniony" burzy sens podatku
    "od wartosci dodanej" i vat staje sie w tym przypadku czyms co bardziej
    przypomina "podatek od lokat" i inne sposoby dobierania sie do kieszeni ludzi.

  • 20. Data: 2004-03-18 00:43:55
    Od: "Marcin Kapski" <a...@b...plNOSPAM>

    Użytkownik "eik wek" <z...@m...konto> napisał w wiadomości

> [...]
    > "od wartosci dodanej" i vat staje sie w tym przypadku czyms co bardziej
    > przypomina "podatek od lokat" i inne sposoby dobierania sie do kieszeni

    O tym mówię. Vat nie jest najuczciwszym podatkiem gdyż płacą go tylko
    odbiorcy końcowi.
    Firmy nie płacą (jak się postarają)
    Najuczciwszym podatkiem byłby podatek liniowy zamiast PIT i CIT. na
    rozsądnym poziomie.
    Vat zabija gospodarkę i zabijać będzie (chyba że będzie bardzo mały -2-5%)