  • 1. Data: 2004-03-07 19:08:26
    Temat: DSL tp sa a Tele2 512Mb - poszukiwane praktyczne opinie
    Od: Smithpl <s...@D...waw.pl>

    Witam!

    Mam aktualnie lacze do Internetu na Tele2 512Mb

    Wlasnie zastanawiam sie czy nie zmienic go na 2 x lacze DSL 1M tpsa

    Jedynie mam pytanie co do jakosci lacza, w tele2 mam teoretycznie
    gwarantowane 512/256 ale roznie to bywa. W DSL TP SA nie mam zadnych
    gwarancji. Chce na tym postawic serwerek wiec szukam uzytkownikow DSL 1M
    i pytam - jak jakosc lacza? transfery? stabilnosc?

    Z gory dzieki za info (najlepiej na priv)

    Pozdr
    Marcin

  • 2. Data: 2004-03-07 22:07:54
    Od: "Tomek" <n...@g...pl>

    Radiowe tele2 to syf w porownaniu dsl.

  • 3. Data: 2004-03-08 00:11:24
    Od: "poker" <r...@g...pl>

    > Mam aktualnie lacze do Internetu na Tele2 512Mb

    M ?

    Kto jeszcze chce ochronic sie przed SPAMem?
    Bezplatne DEMO: http://spamSTOP.komputerserwis.com

    ==
    Zupelnie zaskakujaca http://e-poka.com

  • 4. Data: 2004-03-08 08:31:28
    Od: Wojciech Puchar <w...@t...3miasto.net>

    > Wlasnie zastanawiam sie czy nie zmienic go na 2 x lacze DSL 1M tpsa
    >
    > Jedynie mam pytanie co do jakosci lacza, w tele2 mam teoretycznie
    > gwarantowane 512/256 ale roznie to bywa. W DSL TP SA nie mam zadnych

    gwarantowane co?

    gwarantują Ci że z każdego miejsca będziesz miał 512/256? ;)

  • 5. Data: 2004-03-08 10:16:19
    Od: radi <r...@s...wireland.org>

    Wojciech Puchar wrote:

    > gwarantowane co?
    >
    > gwarantują Ci że z każdego miejsca będziesz miał 512/256? ;)

    a o zagwarantowaniu jakosci pracy w obrebie sieci operatora, do routera
    brzegowego + ewentualnym podparciu sie gwarancjami nadrzednych
    dostawcow Kolega nie slyszal?

    --

    I ROBOT, YOU OBSOLETE.

  • 6. Data: 2004-03-08 10:24:43
    Od: Wojciech Puchar <w...@t...3miasto.net>

    > a o zagwarantowaniu jakosci pracy w obrebie sieci operatora, do routera
    > brzegowego + ewentualnym podparciu sie gwarancjami nadrzednych
    > dostawcow Kolega nie slyszal?

    słyszałem.

    ale nie słyszałem (i praktycznie jestem pewien że nie) żeby Tele2 coś
    naprawde gwarantowało.

    bo gadają to wszyscy.

  • 7. Data: 2004-03-08 11:10:28
    Od: radi <r...@s...wireland.org>

    Wojciech Puchar wrote:

    > słyszałem.
    >
    > ale nie słyszałem (i praktycznie jestem pewien że nie) żeby Tele2 coś
    > naprawde gwarantowało.

    coz, forma w jakiej zadales pytanie mogla wskazywac raczej na
    watpliwosci innego rodzaju ;).

    tak czy owak wydaje mi sie ze ze decydujaca o 'teoretycznosci' czy
    fakcie istnienia gwarancji jest po prostu kwestia obecnosci podobnego
    zobowiazania na jakimkolwiek papierze.
    nawiasem mowiac w obecnej ofercie tele2 nie znalazlem asymetrycznego
    lacza indywidualnego co zdaje sie sugerowal pierwszy post. ale jesli
    autor watku ma lacze 'biznes' to powinien walczyc o jakosc, bo
    w tym przypadku jest jakas mowa o gwarancjach przynajmniej na stronie

    http://www.tele2.pl/index.php?section=internet_firmy

    a w przypadku gdyby to jednak byla tylko 'papierowa gwarancja', no coz..

    --

    I ROBOT, YOU OBSOLETE.

  • 8. Data: 2004-03-08 11:13:45
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <c2hkb4$kpb$1@nettle.mcnet.pl>, radi wrote:

    > coz, forma w jakiej zadales pytanie mogla wskazywac raczej na
    > watpliwosci innego rodzaju ;).

    O Internecie dostarczanym przez Tele2 krążą fatalne opinie. Firmę tę IMHO
    cechuje pewien chaos i agresywny marketing niekoniecznie poparty stanem
    faktycznym a'la MediaMarkt, natomiast na każdym polu ich działalności
    pojawia się zaskakująco dużo osób rozczarowanych jakością usług, czy to
    telefony, czy Internet... Spisek? No nie wiem.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 9. Data: 2004-03-08 11:44:52
    Od: radi <r...@s...wireland.org>

    Samotnik wrote:

> [...]
    > pojawia się zaskakująco dużo osób rozczarowanych jakością usług, czy to
    > telefony, czy Internet... Spisek? No nie wiem.

    no to akurat nie nowinka. w kazdym razie chodzilo o co calkowicie innego
    przebijajacego z pytania. o samej jakosci Air2Net mozna sie bylo juz
    faktycznie dosyc nasluchac od poczatku funkcjonowania uslugi.

    --

    I ROBOT, YOU OBSOLETE.