  • 1. Data: 2004-03-09 09:11:54
    Temat: i mamy 22%
    Od: marcin szczygielski <m...@n...poczta.onet.pl>

    Właśnie radio zet podało ,że sejm przegłosował 22% na internet .
    I na nic zdały się wczorajsze gadki Pana Borowskiego.

    marcin

  • 2. Data: 2004-03-10 08:52:49
    Temat: Re: i mamy 22%
    Od: p...@p...pl (parys)

    > Właśnie radio zet podało ,że sejm przegłosował 22% na internet .
    > I na nic zdały się wczorajsze gadki Pana Borowskiego.

    I DOBRZE !

    Zrozumcie Ci co nie rozumieją, polski Internet nie będzie tańszy bez vatu,
    mogło by być wręcz przeciwnie.
    Polski Internet będzie tańszy jak pozwoli się _WSZĘDZIE_ działać małym
    lokalnym dostawcom Internetu. Bo narazie tepsa i kablówki robią dobry
    interes, a politycy zamiast zając się problemem korupcji i mafijnymi
    powiązaniami odwracają uwagę internałtów kusząc cos na temat 22% VATu,
    wyobraźcie sobie, ze nawet z 22% VATem Internet z sieci osiedlowej moze
    być tańszy o 200 i więcej procent od Internetu z dwóch pozostałych. To
    jest problem i hamulec polskiego Internetu, a nie te zakichane 22%
    Hausnera, przecież firmy i tak sie postarają, żeby on na tym 22% nie
    zarobił nawet 1% :P
    Więc Ci co jeszcze nie mają konkurencji na rynku interentowym na własnym
    osiedlu to jazda i startować do wyborów w radach osiedlowych, tylko nie
    zraźcie sie zwłaszcza pierwszym kontaktem z panem prezesem w sprawie gdy
    będziecie chcieli coś załatwić w tej sprawie :P.

    parys

    ps: miłego dnia
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 3. Data: 2004-03-10 09:27:24
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    parys <p...@p...pl> wrote:

> [...]
    > tylko nie zraźcie sie zwłaszcza pierwszym kontaktem z panem prezesem
    > w sprawie gdy będziecie chcieli coś załatwić w tej sprawie :P.

    A Ty z kolei czegoś innego nie rozumiesz. Te 22% VAT upasie kolejne
    zastępy dwuleworękich duporyjów, panów prezesów i innych wszelkiej maści
    krewnych i znajomych królika, które tym bardziej będą konserwować
    zgniły system, w którym mogą brać wziątki i wysiorbywać z koryta i
    blokować i niszczyc wszelkie racjonalne inicjatywy gospodarcze
    udowadniając tubylczemu pospólstwu niezbędność własnoręcznego
    użentowego marnotrawienia wyłudzonych kwot podatku i umacniając
    tym samym własna szkodniczą, pasożytniczą i przestępną obecność.
    <cy>
    W Polsce utrzymujemy ponad 520 tys. urzędników. W ciągu ostatnich pięciu lat
    zatrudnienie w administracji rządowej i samorządowej wzrosło o 135 tys.
    pracowników. Tymczasem wicepremier Jerzy Hausner dumnie ogłasza likwidację
    raptem 65 etatów - pisze "Gazeta Prawna".
    "To jest arogancja władzy, a nie plan oszczędnościowy, zwłaszcza w
    perspektywie dojścia długu publicznego do progu 60 proc. - uważa prof.
    Witold Kieżun z Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona
    Koźmińskiego w Warszawie. W sumie w okresie ostatnich 5 lat przybyło w całej
    administracji 135 tys. pracowników, co według prof. Witolda Kieżuna kosztuje
    rocznie ok. 7 mld zł - pisze dziennik.
    Jakie oszczędności chce wprowadzić wicepremier Jerzy Hausner? Przygotowany
    przez niego projekt ogranicza liczbę stanowisk kierowniczych w administracji
    rządowej o 25 etatów, a liczebność gabinetów politycznych o 42 etaty.
    Ponadto wprowadza... limity w korzystaniu ze służbowych samochodów i
    telefonów komórkowych. W 2005 r. zakłada zaś zmniejszenie zatrudnienia w
    urzędach wojewódzkich o ok. 600 etatów i połączenie kilku inspekcji - podaje
    "Gazeta Prawna".
    </cy>
    http://biznes.interia.pl/news?inf=479791

    miab

  • 4. Data: 2004-03-10 10:17:10
    Temat: Re: i mamy 22% [OT]
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    parys <p...@p...pl> wrote:
    > wyobraźcie sobie, ze nawet z 22% VATem Internet z sieci osiedlowej moze
    > być tańszy o 200 i więcej procent od Internetu z dwóch pozostałych.

    Z trudem jestem sobie w stanie wyobrazić coś tańszego o więcej
    niż 100%, a Ty tu piszesz "200 i więcej".

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 5. Data: 2004-03-10 10:28:14
    Od: "Radek Walentowski" <t...@v...ci.uw.edu.pl>

> [...]
    > użentowego marnotrawienia wyłudzonych kwot podatku i umacniając
    > tym samym własna szkodniczą, pasożytniczą i przestępną obecność.

    Zwolnienie z vatu takze upaslo by te same swinie...tylko trzeba by swiecic
    oczyma przed klientem, dlaczego mimo zwolnienia inetu z vatu cena musiala
    wzrosnac.

    Radek Walentowski

  • 6. Data: 2004-03-10 10:52:25
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    Radek Walentowski <t...@v...ci.uw.edu.pl> wrote:

    > Zwolnienie z vatu takze upaslo by te same swinie...tylko trzeba by
    > swiecic oczyma przed klientem, dlaczego mimo zwolnienia inetu z vatu
    > cena musiala wzrosnac.

    W nieco mniejszym stopniu. Zresztą kto mówi o zwolnieniu. Właściwym
    dla promowania konsekwentnie i metodycznie zaniedbywanych od
    dziesiatków lat z głupota i z wyrachowaniem wypełniajacym wszelkie
    znamiona sabotażu, a o kapitalnym znaczeniu dla rozwoju, fragmentów
    gospodarki jakim jest niewatpliwie komnikacja (a w szczególności
    telekomunikacja) jest stawka zerowa podatku od wartosci dodanej
    dla odbiorcy końcowego. W odróznieniu naprzykład od stawki od
    przychodów z jednorękich bandytów finansujacych dwuleworekich
    bandytów z LSDUP'a, dla których stawka powinna wynosic kilkaset
    procent VAT.

    miab

  • 7. Data: 2004-03-10 11:01:07
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    Piotr KUCHARSKI napisal(a) [10 Mar 2004]:

    > Z trudem jestem sobie w stanie wyobrazić coś tańszego o więcej
    > niż 100%, a Ty tu piszesz "200 i więcej".

    Masz kiepska wyobraznie - ci dostawcy osiedlowi po prostu placa tobie za
    uzywanie Internetu (zamiast odwrotnie). W ten sposob bardzo latwo mozna
    uzyskac nie tylko dwiescie, ale tez i tysiace procent taniej. Wszystko
    zalezy tylko od zapasow gotowki takiego operatora...

    --
    (moskit-at-irc.pl)

  • 8. Data: 2004-03-10 11:02:08
    Od: p1w <p...@w...pl>

    Wszyscy czepiają się tego VAT-u, a jest to zaciemnianie sprawy, istota
    leży natomiast w tanich usługach dostępu do Internetu. Jeżeli usługi
    będą tanie to i VAT będzie niewielki.
    Zupełnie inna sprawa że VAT w Polsce wcale nie musiał wynosić 22%,
    stawka podstawowa mogła być 10%. Ale to inna bajka.

  • 9. Data: 2004-03-10 12:39:16
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 10 Mar 2004 10:27:24 +0100, w <c2mn0f$m8c$1@korweta.task.gda.pl>, "miab"
    <m...@f...pl> napisał(-a):

    > W Polsce utrzymujemy ponad 520 tys. urzędników.

    Tak, a 7% VAT zamiast 22% dramatycznie poprawi sytuację w kraju i będzie nagle
    mniej urzędników :DDDD

    MSPANC

  • 10. Data: 2004-03-10 12:40:41
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 10 Mar 2004 11:52:25 +0100, w <c2mrvs$qft$1@korweta.task.gda.pl>, "miab"
    <m...@f...pl> napisał(-a):

    > W nieco mniejszym stopniu.

    Ciekawe -- cena wzrośnie, a świnie mniej się upasą :))). Gdzieś tu jest haczyk
    :D