  • 1. Data: 2011-04-01 23:57:47
    Temat: huawei e220 upgrade lub wymiana na inny modem
    Od: tajnyagentos <t...@s...tajne.pl>

    Modem huawei e220 poczatkowo mial soft z maksymalna predkoscia do 3,6
    Mbps a pozniej huawei wypuscilo uaktualnienie do 7,2.

    Jak sie upewnic jaka mam wersje? Czy jesli po kliknieciu na polaczenia
    sieciowe w win i wejsciu w szczegoly polaczenia wyswietlana jest
    predkosc 7,2 to jest to wiarygodne?

    Modem kupilem w play w styczniu 2009 roku.

    (Watpliwosci biora sie stad, ze w praktyce predkosc nigdy nie przekracza
    3 Mbps ale moze to kwestia lokalizacji)

    I druga sprawa, czy warto wymienic ten modem na cos nowszego, byc moze
    juz z gniazdem na antene zewnetrzna? I jesli tak co polecalibyscie z
    oferty ery? albo niekoniecznie ale w cenie do okolo 240 zl (bo era ma
    obecnie dwie promocje, ktore roznia sie o 10 zl cena abonamentu, co przy
    dwoch latach daje taka wlasnie kwote, wiec mozna cos samemu kupic nie
    ogladajac sie na ere)

  • 2. Data: 2011-04-02 00:16:27
    Temat: Re: huawei e220 upgrade lub wymiana na inny modem
    Od: tajnyagentos <t...@s...tajne.pl>

    > Modem kupilem w play w styczniu 2009 roku.
    >
    > (Watpliwosci biora sie stad, ze w praktyce predkosc nigdy nie przekracza
    > 3 Mbps ale moze to kwestia lokalizacji)

    Jeszcze dodam, ze obecnie korzystam z ery, by nie bylo, ze play ma
    limit do 1 Mbps.

  • 3. Data: 2011-04-02 06:49:53
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-04-02 02:16, tajnyagentos pisze:

    > Jeszcze dodam, ze obecnie korzystam z ery, by nie bylo, ze play ma limit
    > do 1 Mbps.

    Ty naprawde lizcysz na to, ze wyciagniesz 7 mega via gsm ? Lub nawet
    zblizona do tego wartosc ?

    Masakra - reklamy robia ludziom z wode z mozgowia....

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 4. Data: 2011-04-02 14:47:57
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com>

    > Ty naprawde lizcysz na to, ze wyciagniesz 7 mega via gsm ? Lub nawet
    > zblizona do tego wartosc ?

    Połowę już osiągnął

    > Masakra - reklamy robia ludziom z wode z mozgowia....

    Sam jesteś reklama :-)

  • 5. Data: 2011-04-02 15:03:03
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 2 04 2011 16:47, niusy.pl pisze:

    > Połowę już osiągnął

    Który op? W teorii czy praktyce?

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

  • 6. Data: 2011-04-02 18:00:27
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl>

    > Który op? W teorii czy praktyce?

    W praktyce. Też osiągnąłem kilka lat temu max na 3,6Mb modemie.

  • 7. Data: 2011-04-02 18:31:45
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 2 04 2011 20:00, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl>

    > W praktyce. Też osiągnąłem kilka lat temu max na 3,6Mb modemie.

    Niecałe pół roku temu testowałem Orżnąć: ledwo Mb przekraczali, półtora
    to max. A i to baaaaaardzo rzadko.
    Mógłbyś rzucić jakąś garść szczegółów gdzie i kto udostępnia takie łącze?

  • 8. Data: 2011-04-02 19:11:59
    Od: tajnyagentos <t...@s...tajne.pl>

    > Niecałe pół roku temu testowałem Orżnąć: ledwo Mb przekraczali, półtora
    > to max. A i to baaaaaardzo rzadko.
    > Mógłbyś rzucić jakąś garść szczegółów gdzie i kto udostępnia takie łącze?

    Era w Wawie

    z moich testow ktore kiedys robilem wynikalo, ze Orange istna tragedia

    play tragedia w wawie, poza wawa calkiem fajnie

    plus fajnie i tu i tu

    era jednak najlepiej

    dodam, ze chodzi o predkosc chwilowa a nie o srednia, ta jest oczywiscie
    mniejsza

    wracajac do meritum, jakies rady co do modemu?

  • 9. Data: 2011-04-02 19:20:29
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-04-02 21:11, tajnyagentos pisze:
    > era jednak najlepiej

    Może teraz. Ja po 4 latach zrezygnowałem z Blueconnect.
    Edge działało ok. Potem dali modem 3G i miałem ponad 2 lata.
    Na początku było super, lecz systematycznie usługa notowała regres.
    Namówili mnie nawet na antenę, która pomogła na chwilę.
    Play działa jak obiecują. Niezbyt szybko, ale stabilnie :-)

    S.

  • 10. Data: 2011-04-02 22:20:40
    Od: tajnyagentos <t...@s...tajne.pl>

    W dniu 2011-04-02 21:20, Pan Piskorz pisze:

> [...]
    > Namówili mnie nawet na antenę, która pomogła na chwilę.
    > Play działa jak obiecują. Niezbyt szybko, ale stabilnie :-)

    w jakim miejscu?