  • 1. Data: 2011-03-31 22:08:25
    Temat: Czy warto wybrać oferte Play
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Obecnie mam telefon HTC touch HD.
    Chciałem przejść na androida i spodobał mi się samsung galaxy S.
    Obecnie mam w play abonament 65zł. Koniec umowy we wrześniu.
    Do sieci play wykonuje około 30 minut dziennie połączeń + inne sieci.
    Play zaproponował mi abonament 99zł+2GB internetu miesięcznie+darmowe
    połączenia do play przez 2 lata oraz Galaxy S za 200zł.
    Czy to dobre rozwiązanie czy też lepiej kupić telefon osobno za około
    1000zł i jakiś prepaid? Tylko nie mam pojęcia czy prepaid PLAY oferuje
    też jakiś sposób na darmowe rozmowy w sieci.
    Może podpowie mi ktoś kto bardziej się w temacie orientuje?
    99zł miesiecznie to dla mnie nie mało ale zależy mi na darmowych
    rozmowach do play i telefonie.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-03-31 22:18:22
    Temat: Re: Czy warto wybrać oferte Play
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-04-01 00:08, Norbert pisze:
    > Obecnie mam telefon HTC touch HD.
    > Chciałem przejść na androida i spodobał mi się samsung galaxy S.

    polecam artykul (jeden z wielu):
    http://simblog.pl/android-2-1-na-htc-touch-hd

    kolega ma Androida na tym telefonie - smiga az milo.
    Bootloader zostaje z windowsa i na starcie wybierasz, ktory system
    chcesz wystartowac.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2011-03-31 22:41:15
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-04-01 00:18, AL pisze:

> [...]
    >
    > kolega ma Androida na tym telefonie - smiga az milo.
    > Bootloader zostaje z windowsa i na starcie wybierasz, ktory system

    Dzieki za rade , ale telefon jest juz ciut za wolny, filmy kiepskiej
    jakosci nagrywa itd.
    Po prostu chce przejsc na nową zabawke :-)

  • 4. Data: 2011-04-01 06:45:28
    Od: a <...@...com>

    Norbert formulated on piątek :
    > Tylko nie mam pojęcia czy prepaid PLAY oferuje też jakiś
    > sposób na darmowe rozmowy w sieci.

    Jeśli wybierzesz profil "Dasrmowe rozmowy i SMS w sieci" to po
    doładowaniu za 30 zł masz 30 dni darmowych SMS i gadania w sieci. Potem
    jeśli nie dołądujesz to możesz kupić 30 dni darmowych rozmów w sieci za
    10 zł.

    Wszystko można oczywiście zobaczyć na ich stronie - wybierz kartę i
    poszukaj pakietów jakie do niej możesz kupić (internet, stacjonarki
    itp)

  • 5. Data: 2011-04-01 09:57:42
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "a" <...@...com> napisał w wiadomości

    > Jeśli wybierzesz profil "Dasrmowe rozmowy i SMS w sieci" to po doładowaniu
    > za 30 zł masz 30 dni darmowych SMS i gadania w sieci. Potem jeśli nie
    > dołądujesz to możesz kupić 30 dni darmowych rozmów w sieci za 10 zł.

    No i trzeba pamietac, ze te 30 zl zostaja na koncie a ponadto po aktywacji
    programu doladowan pojawia sie tez 30 minut na stacjonarne

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2011-04-01 11:39:33
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-04-01 11:57, SDD pisze:
> [...]
    >
    > No i trzeba pamietac, ze te 30 zl zostaja na koncie a ponadto po aktywacji
    > programu doladowan pojawia sie tez 30 minut na stacjonarne

    Pojawilo sie nowe rozwiazanie, inny plan taryfowy za 69zł gdzie bede
    mial do konca umowy darmowe polaczena z play i moge wykupic pakiet 100MB
    za 7zł , 200 za 9zł lub 500 za 25zł.
    Mysle ze to wybiore , telefon kupie osobno a po zakonczeniu umowy
    zostane na tym przez kilka miesiecy kiedy to zonie sie bedzie konczyla
    umowa i wtedy zdecydujemy czy zostajemy czy tez wybieramy inna siec bo z
    play mamy problemy z zanikaniem sygnalu itp.

  • 7. Data: 2011-04-01 12:57:44
    Od: Jakub Skrzypnik <j...@g...com>

    Dnia Fri, 01 Apr 2011 00:41:15 +0200 Roku Pańskiego
    Norbert uraczył Usenet'ową grupę pl.misc.telefonia.gsm swą obecnością, pisząc:

    (ciach)
    > ...telefon jest juz ciut za wolny, filmy kiepskiej
    > jakosci nagrywa itd.
    > Po prostu chce przejsc na nową zabawke :-)

    Telefon jest za wolny właśnie z przyczyny Windows Mobile. Przykład - kolega miał HD2,
    na którym WM zamuuulał. Po wgraniu Andka 2.2 CyanogenMod'a śmiga jak burza.

    http://xda-developers.com - Na forum można poczytać, flashowanie jest tak proste, że
    moja babcia by to zrobiła ;)

    --
    _-_-_-_-_-[ Jakub Skrzypnik ]-_-_-_-_-_
    - j...@g...com - *NIX & NT5.0 -

  • 8. Data: 2011-04-01 13:01:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 1 Apr 2011 14:57:44 +0200, Jakub Skrzypnik napisał(a):

    > Telefon jest za wolny właśnie z przyczyny Windows Mobile. Przykład - kolega miał
    HD2, na którym WM zamuuulał. Po wgraniu Andka 2.2 CyanogenMod'a śmiga jak burza.

    kurde... to wynika z tego, że mój HD2 przyszedł fabrycznie z Androidem

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 9. Data: 2011-04-01 13:06:51
    Od: Jakub Skrzypnik <j...@g...com>

    Dnia Fri, 1 Apr 2011 14:01:22 +0100 Roku Pańskiego
    Waldek Godel uraczył Usenet'ową grupę pl.misc.telefonia.gsm swą obecnością, pisząc:

    > kurde... to wynika z tego, że mój HD2 przyszedł fabrycznie z Androidem

    Albo wykroiłeś te wszystki naleciałości HTC i Orangutanów bądź Glutów

  • 10. Data: 2011-04-01 13:17:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 1 Apr 2011 15:06:51 +0200, Jakub Skrzypnik napisał(a):

    > Albo wykroiłeś te wszystki naleciałości HTC i Orangutanów bądź Glutów

    Akurat mam niebrandowany.
    Jak już pisałem kiedyś - w normalnym używaniu jedyne co się dzieje, to jak
    telefon czeka na rozpoczęcie/zakończenie obsługi modemu. Wiele osób odbiera
    to jako "mulenie"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan