  • 1. Data: 2011-04-01 00:16:42
    Temat: Nie nagrywaja sie rozmowy.
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Tak sie złozyło, że 2 razy chciałam nagrać rozmowę podczas rozmowy
    telefonicznej. Raz z ciekawości, z konsultantką Orange, drugi raz dla
    zarchiwizowania.
    Niestety ja jej głos słyszałam, a osoba rozmawiająca mnie nie słyszała.
    Czyli do d-py jest to nagrywanie rozmów, wielka lipa. Tak jak lipa z
    aparatem fotograficznym zawartym w tym telefonie. Już bez lampy
    błyskowej trochę lepiej zdjęcie zrobi.
    Ogólnie bym nie narzekała, bo telefon fajny, szybka transmisja danych,
    internet po WiFi także. Taki mały komputerek, ale sknocili 2 rzeczy.
    Telefon LG GT505.

    --
    animka

  • 2. Data: 2011-04-01 17:33:35
    Temat: Re: Nie nagrywaja sie rozmowy.
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-04-01 02:16, animka pisze:
    > jak lipa z aparatem fotograficznym zawartym w tym telefonie

    Hmm. Może dałaś się nabrać na megapiksele. Zdaje się pisałem Ci jak to jest.
    W przypadku kompresji JPEG wielkość pliku wiele mówi o jakości zdjęcia.
    Skoro zdjęcie z telefonu ma np. (ale pasuje to do LG) 200KB,
    a np. moja zamknięta dziś w szafie Konica-Minolta ma $MP i plik JPG to
    średnio 2MB, można przyjąć, że aparat robi 10x mniej ostre zdjęcia.
    Odszukaj sobie też artykuły nt. zależności czułości od fizycznej
    wielkości matrycy (która w telefonie odpowiada główce zapałki).

    Dioda też nie jest lampą błyskową. Zawsze świeci stałym światłem.
    Jakbyś wzięła do ręki aparat fotograficzny z dawnych lat i starą lampę -
    miałabyś podobny problem. Dzisiejsze lampy błyskowe dostosowują długość
    błysku do pomiarów światła, albo ich błysk jest skracany w odpowiednim
    momencie.

    Aparat w komórce to jest dobry by sfotografować rozkład jazdy autobusów
    lub kolegę klęczącego przed szefem. ;-)

    zdrówko

    P.

  • 3. Data: 2011-04-01 17:51:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 01 Apr 2011 19:33:35 +0200, w <in529a$ras$1@inews.gazeta.pl>, Pan Piskorz

    > Skoro zdjęcie z telefonu ma np. (ale pasuje to do LG) 200KB,
    > a np. moja zamknięta dziś w szafie Konica-Minolta ma $MP i plik JPG to
    > średnio 2MB, można przyjąć, że aparat robi 10x mniej ostre zdjęcia.

    Spore uogólnienie, mój cyfrak ma 10MP, zdjęcia mają po 4MB, a dowolny optimizer
    potrafi zrobić z nich mniej niż 1MB (bez utraty jakości, sprawdzałem na
    detalach).

  • 4. Data: 2011-04-01 19:41:37
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 01 Apr 2011 19:51:31 +0200, r...@k...pl napisał(a):

> [...]
    > potrafi zrobić z nich mniej niż 1MB (bez utraty jakości, sprawdzałem na

    A to już zależy od tego, co schodzi z matrycy. Jak na zdjęciu nie ma
    szczegółów bo aparat/obiektyw zrobił z nich kolorową paćkę to możesz
    kompresować mocno i nie będzie widaćm, że jest gorzej.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 5. Data: 2011-04-01 22:47:09
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-01 19:33, Pan Piskorz pisze:

> [...]
    > momencie.
    >
    > Aparat w komórce to jest dobry by sfotografować rozkład jazdy autobusów

    Jakieś sine i prześwietlone wychodzą przy włączonej lampie. Telefon był
    w naprawie i jedyne co zrobili to wgrali jakieś inne oprogramowanie i
    lampa teraz nie nie parzy, tzn nie nagrzewa telefonu.
    Natomiast SE W 580i robi pięknie zdjęcia, niezłe wychodzą nawet w
    mieszkaniu przy zapalonym świetle. Telefon nie ma lampy błyskowej.

    http://www.2shared.com/photo/qSZp-QrV/1A_online.html
    ?
    Pierwsze zdjęcie to z LG GT505. To i tak najładniejsze. Reszta to
    koszmar i musiałam pousuwać z dysku.
    Drugie z W 580i (bez lampy). Ja tym telefonem to mogę wszystkie zdjęcia
    zrobić i wyjdą dobrze.

    --
    animka

  • 6. Data: 2011-04-01 22:54:37
    Temat: Re: Nie nagrywaja się rozmowy.
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Nie wiecie dlaczego jak nagrywam rozmowę podczas "gadania z kimś" to
    druga strona mnie nie słyszy?
    Telefon LG GT505.

    --
    animka

  • 7. Data: 2011-04-02 15:13:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 02 Apr 2011 00:54:37 +0200, animka wrote:
    >Nie wiecie dlaczego jak nagrywam rozmowę podczas "gadania z kimś" to
    >druga strona mnie nie słyszy?
    >Telefon LG GT505.

    A ty dobrze nagrywasz ?
    nie znam tego modelu - ale sa tam chyba jakies "opcje rozmowy".

    J.

  • 8. Data: 2011-04-02 16:28:06
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-02 17:13, J.F. pisze:

    > A ty dobrze nagrywasz ?
    > nie znam tego modelu - ale sa tam chyba jakies "opcje rozmowy".

    Podczas rozmowy pokazuje się ikona i trzeba ją nacisnąć/stuknąć, żeby
    zaczęło się nagrywanie. Jak nagrywa to druga strona mnie nie słyszy!

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-04-02 20:22:14
    Od: Czesław <g...@s...ok>

    W dniu 2011-04-02 18:28, animka pisze:
    > Podczas rozmowy pokazuje się ikona i trzeba ją nacisnąć/stuknąć, żeby
    > zaczęło się nagrywanie. Jak nagrywa to druga strona mnie nie słyszy!

    To niech da na mszę i tak trzyma dalej!

  • 10. Data: 2011-04-02 22:27:20
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-02 22:22, Czesław pisze:

    > To niech da na mszę i tak trzyma dalej!

    Kto ma dać na mszę?
    Muszę jakoś telefon przetestować. Do tej pory mi się w ten sposób nie
    udało nagrać żadnej rozmowy. Pierwsza, którą chciałam nagrać była z
    konsultantką Bok-u Orange.

    --
    animka