  • 11. Data: 2011-04-02 22:30:47
    Temat: Re: huawei e220 upgrade lub wymiana na inny modem
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 3 04 2011 0:20, tajnyagentos pisze:

    > w jakim miejscu?

    W Łodzi.

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

  • 12. Data: 2011-04-03 07:49:18
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-04-03 00:20, tajnyagentos pisze:
    > w jakim miejscu?

    Centrum Katowic.

    P.

  • 13. Data: 2011-04-03 18:09:55
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl>

    > Niecałe pół roku temu testowałem Orżnąć: ledwo Mb przekraczali, półtora to
    > max. A i to baaaaaardzo rzadko.

    Oni tyle na wsiach mają z CDMA

    > Mógłbyś rzucić jakąś garść szczegółów gdzie i kto udostępnia takie łącze?

    To te dziady Polkomtel co z powodu pomyłkowego niedopłacenia 10zł blokują
    internet, więc generalnie odradzam mimo pewnych zalet.

  • 14. Data: 2011-04-03 18:32:45
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 3 04 2011 20:09, niusy.pl pisze:

    > Oni tyle na wsiach mają z CDMA

    Znaczy Łódź to wieś.