  • 1. Data: 2011-03-31 11:39:33
    Temat: Nokia E52 jak udostępnic pliki w sieci?
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

    Czyktoś wie może jak wykonać coś takiego
    http://www.youtube.com/watch?v=c3eSuBmR3NQ

    LCD mam podobny model samsunga, nawet wyższy
    tylko jak ten rusek to zrobił?

    jak tak patrzę na podobny filmik
    http://www.youtube.com/watch?v=3biDx08Z4dc
    na noki n82 to nie mam takich ikon w menu mojej e52

    pozdrawiam
    AT

  • 2. Data: 2011-03-31 12:52:35
    Temat: Re: Nokia E52 jak udostępnic pliki w sieci?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    http://lmgtfy.com/?q=nokia+e52+dlna&l=1

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

  • 3. Data: 2011-03-31 12:54:13
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

    > http://lmgtfy.com/?q=nokia+e52+dlna&l=1
    >
    > --

    jak zwykle glupio
    odpowiadasz,

    tak się składa, ze szukałem o DLNA na temat nokia e52 zanim zadałem pytanie
    niestety nie ma nic, chyba ze ty taki dobry jestes i znajdziesz?

    jakos ten ruski to zrobił, stąd pytanie moję się pojawiło na grupie

  • 4. Data: 2011-03-31 13:00:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 31 Mar 2011 14:54:13 +0200, Amir napisał(a):

    > jak zwykle glupio
    > odpowiadasz,

    http://pl.wiktionary.org/wiki/mądrej_głowie_dość_dwi
    e_słowie

    > jakos ten ruski to zrobił, stąd pytanie moję się pojawiło na grupie

    włączył DLNA w telefonie i telewizorze, wybrał w telefonie telewizor (co
    widać na ekranie telefonu) i po kolei wybierał zdjęcia.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 5. Data: 2011-03-31 13:11:27
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

    > włączył DLNA w telefonie i telewizorze, wybrał w telefonie telewizor (co
    > widać na ekranie telefonu) i po kolei wybierał zdjęcia.

    jak włączył? która opcja to włączenie DLNA w noki e52, bo w instrukcji nie
    mogę znaleźć jak i w
    samym menu.
    A google nic na ten temat niestety nie mówi, jedynie co wyczytałem
    ze nie ma E52 DLNA jak i drugi telefon jaki posiadam nk5800 tez nie posiada
    DNLA

  • 6. Data: 2011-03-31 14:42:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 31 Mar 2011 15:11:27 +0200, Amir napisał(a):

    > jak włączył? która opcja to włączenie DLNA w noki e52, bo w instrukcji nie
    > mogę znaleźć jak i w
    > samym menu.

    "jakie jest najczęstsze kłamstwo w internecie?
    - szukałem, ale nie znalazłem"

    strona 136

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 7. Data: 2011-03-31 19:10:01
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Amir" <S...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > A google nic na ten temat niestety nie mówi, jedynie co wyczytałem
    > ze nie ma E52 DLNA jak i drugi telefon jaki posiadam nk5800 tez nie

    A może TV ma moduł WiFi?

  • 8. Data: 2011-03-31 19:17:56
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

    > A może TV ma moduł WiFi?

    ma modul WiFi ma tez podłączenie ethernet i przez ethernet
    jest wpięty do sieci LAN z statycznym IP.
    no ale jakie to ma znaczenie czy przez wifi czy przez lan

    kwestia jak na noki udostepnic?

    czy ktos wie jak ten ruski mogl to zrobic?

  • 9. Data: 2011-04-01 07:52:20
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    > czy ktos wie jak ten ruski mogl to zrobic?

    Aplikacje->Media domowe ?

  • 10. Data: 2011-04-01 08:42:45
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

    > Aplikacje->Media domowe ?