  • 1. Data: 2011-04-03 09:05:31
    Temat: Telefony z zastrzezonego z quizem
    Od: LP <l...@g...com>

    Witam! Od kilku miesięcy, co kilka tygodni dzwoni automat z
    zastrzeżonego z nagraniem o treści mniej więcej:
    "Tu quiz XXX. Możesz wygrać samochód i <coś-tam>. Odpisz na sms który
    zaraz otrzymasz i wygraj 50 tysięcy".
    Niestety nigdy nie jestem w stanie wyłapać nazwy organizatora (XXX),
    brzmi coś jak wizzair, vizir, viza. Jest wymawiana na samym początku,
    telefony są o różnych porach - 10, 17, więc nigdy nie jestem
    przygotowany na to.
    Sms o którym mowa w nagraniu nie przychodzi, więc nie mogę namierzyć
    nadawcy, ani skontaktować się z operatorem.

    Szukałem w sieci, ale nie znalazłem podobnego quizu, może ktoś spotkał
    się z czymś takim?

  • 2. Data: 2011-04-03 09:59:16
    Temat: Re: Telefony z zastrzezonego z quizem
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Apr 2011 02:05:31 -0700 (PDT), LP wrote:
> [...]
    >Sms o którym mowa w nagraniu nie przychodzi, więc nie mogę namierzyć
    >nadawcy, ani skontaktować się z operatorem.

    Kombinujesz zupelnie niepotrzebnie - odloz telefon bez rozlaczania,
    oni w koncu zauwaza ze rachunki placa a zysku z tego nie ma :-)

    J.

  • 3. Data: 2011-04-03 10:10:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Kombinujesz zupelnie niepotrzebnie - odloz telefon bez rozlaczania,
    > oni w koncu zauwaza ze rachunki placa a zysku z tego nie ma :-)

    Sądzę, że mają abonament, który takie zabawy minimalizuje :-) - kimkolwiek
    są.

  • 4. Data: 2011-04-03 11:49:04
    Od: LP <l...@g...com>

    On 3 Kwi, 11:59, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Kombinujesz zupelnie niepotrzebnie - odloz telefon bez rozlaczania,
    > oni w koncu zauwaza ze rachunki placa a zysku z tego nie ma :-)
    To są kilkusekundowe połączenia, po czym się rozłączają:).
    Denerwujące jest to, że jest to zajmujące - wychodzę z pracowni,
    odrywam się od pracy, żeby odebrać a tu takie g*wno!
    Będę musiał napisać do Orange, może coś będą wiedzieć.

  • 5. Data: 2011-04-03 17:42:01
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 3 Kwi, 13:49, LP <l...@g...com> pisze...
> [...]
    > odrywam się od pracy, żeby odebrać a tu takie g*wno!
    > Będę musiał napisać do Orange, może coś będą wiedzieć.

    Może zastosuj coś takiego: http://tinyurl.com/3fmsvt2

    Ircys

  • 6. Data: 2011-04-03 17:53:02
    Od: z <z...@g...pl>

    LP pisze:
    > To są kilkusekundowe połączenia, po czym się rozłączają:).

    Miałem takie połączenie "Twój numer został wylosowany... dostaniesz smsa
    ... loteria ... Sms nie dotarł.
    Też się zastanawiam ki czort. Jestem w play (wcześniej w erze) Dbam o
    swój numer i od wielu lat mam ciszę i spokój z naciągaczami. To był
    pierwszy raz.

  • 7. Data: 2011-04-03 18:00:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 03 Apr 2011 19:53:02 +0200, z napisał(a):

> [...]
    > Też się zastanawiam ki czort. Jestem w play (wcześniej w erze) Dbam o
    > swój numer i od wielu lat mam ciszę i spokój z naciągaczami. To był

    Nie prościej włączyć ACR?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński

  • 8. Data: 2011-04-03 18:46:58
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    > Nie prościej włączyć ACR?

    w orange mimo wlaczenia acr takie cos dzwonilo...

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 9. Data: 2011-04-03 21:08:26
    Od: z <z...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Nie prościej włączyć ACR?

    Nie mogę. Straciłbym zlecenia od kilku ważnych klientów.
    Zastrzegli numery 10 lat temu i trwają przy swoim. Nie przeskoczę.

  • 10. Data: 2011-04-04 11:08:01
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Kombinujesz zupelnie niepotrzebnie - odloz telefon bez rozlaczania,
    > oni w koncu zauwaza ze rachunki placa a zysku z tego nie ma :-)

    Tylko, że w ten sposób numer będzie miał zajęty przez ten czas.