  • 1. Data: 2011-04-01 10:01:43
    Temat: Samsun Galaxy S - nastepna atrakcja....
    Od: atm <...@v...pl>

    Pisalem wczoraj o problemie z szybko rozladowujaca sie bateria po update
    do 2.2.1, problem jest juz rozwiazany. Jednak musial pojawic sie nowy.
    Uruchomilem dzisiaj Aure, czekam na fixa....i czekam i czekalem tak
    dobra godzine i nic. GPS Test widzial 7-8 satelitow ale fixa nie zlapal.
    Szukam teraz info w sieci jak sie z tym uporac, podobno problem jest
    dosc dobrze znany. Ale ogolnie jestem bardzo rozczarowany urzadzeniami
    tego typu, chyba kazde z dostepnych obecnie na rynku jest w jakis sposob
    kulawe i nie mam na mysli usterek pojedynczych egzemplarzy ale cale
    parie lub wszystkie jak w przypadku anteny w iP4.
    Czy producenci musza tak mocno ciac na kosztach testow przed
    wypuszczeneim na rynek?

  • 2. Data: 2011-04-01 10:30:57
    Temat: Re: Samsun Galaxy S - nastepna atrakcja....
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Uzytkownik "atm" <...@v...pl> napisal
    > Uruchomilem dzisiaj Aure, czekam na fixa....i czekam i czekalem tak
    > dobra godzine i nic. GPS Test widzial 7-8 satelitow ale fixa nie zlapal.

    Uruchomilem dzisiaj Naviexpert, czekam na fixa... Po 20 sekundach i zlapal.
    Nie uruchamialem GPD Test, bo i po co?

    --
    Maciek.

  • 3. Data: 2011-04-01 10:52:31
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-04-01 12:30, Maciek. wrote:
    > Uzytkownik "atm" <...@v...pl> napisal
    >
    > Uruchomilem dzisiaj Naviexpert, czekam na fixa... Po 20 sekundach i zlapal.
    > Nie uruchamialem GPD Test, bo i po co?

    1. Zeby wykluczyc Aure, gdyby to ona miala problem z zafixowaniem
    2. Zobaczyc szyko uklad satelitow, w Aura tez mozna to zrobic ale jest
    to ukryte dosc gleboko w menu.

    Ok, problem jest juz chyba rozwiazany, zrobilem restart i wydaje sie byc
    w porzadku. Pomoglo z bateria, pomoglo z GPS, jesli bede mial zbyt mala
    pojemnosc karty lub zbyt mala przekatna tez bedzie warto sprobowac ;]

  • 4. Data: 2011-04-01 10:57:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "atm" <...@v...pl> napisal w
    > Czy producenci musza tak mocno ciac na kosztach testow przed
    > wypuszczeneim na rynek?

    musza. W miedzyczasie klient kupi konkurencje i zarobki spadna.
    Konkurencja wcale nie lepsza, ale dostepna.

    A bledy .. wypusci sie pare poprawek w przyszlosci :-)

    J.

  • 5. Data: 2011-04-02 18:35:42
    Od: Mega <m...@p...wp.pl>

    Dnia Fri, 01 Apr 2011 12:01:43 +0200, atm napisał(a):

    > Czy producenci musza tak mocno ciac na kosztach testow przed
    > wypuszczeneim na rynek?

    Oni nie tną kosztów tylko czas.
    Tak, muszą, klienci wolą szpanować nowszym niedotestowanym niż
    dopracowanym ale nienajwocześniejszym.
    "Defektów nie widać"

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 6. Data: 2011-04-03 13:48:36
    Od: marcink <m...@g...pl>

    W dniu 2011-04-01 12:01, atm pisze:

    > Czy producenci musza tak mocno ciac na kosztach testow przed
    > wypuszczeneim na rynek?

    Mało casu kruca bomba mało casu..