  • 11. Data: 2012-06-24 19:16:30
    Temat: Re: gdzie kupic DOD GS600?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 22 Jun 2012 21:41:38 +0000 (UTC), to

    > Choćby po to, żeby właściwie ustawić kamerę, a nie robić to "na czuja".

    Phi, też mi filozofia ustawić rejestrator na czuja bez monitora.
    Zwłaszcza jak ma punktor laserowy (a GS600 go posiada).

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 12. Data: 2012-06-24 22:19:39
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2012-06-22, Polakko <w...@b...o_n_e.t.pl> wrote:
    > Ile zapłaciłes?
    Item Sku Qty Subtotal
    DOD GS600 Car DVR Black Box Camera with GPS gs600b 1 $249.99
    Subtotal $249.99
    Shipping & Handling $20.00
    Grand Total $269.99

    --
    WildS

  • 13. Data: 2012-06-25 00:04:03
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-06-22 12:35, WildS pisze:
    > Chciałbym sobie sprawić ten rejestrator (DOD GS600) ale z tego co pamiętam to łatwo
    > dostać jakąś jego podróbkę.
    > Próbowałem zamówić przez eurodk.com ale dostałem "wylewną" odpowiedź
    > mailem: "end of life.", z której wnioskuję, że już tego nie produkują.
    >
    > Da się jeszcze to gdzieś kupić, żeby mieć oryginał a nie chińską
    > podróbkę z badziewną jakością obrazu?

    A czytałeś o dziurach w zapisie. Tzn pomiędzy jednym a drugim plikiem
    zapisanym na karcie pamięci brakuje kilku sekund filmu?

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 14. Data: 2012-06-26 10:14:43
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2012-06-24, Czeslawek <c...@g...pl> wrote:

    > A czytałeś o dziurach w zapisie. Tzn pomiędzy jednym a drugim plikiem
    > zapisanym na karcie pamięci brakuje kilku sekund filmu?

    Słyszałem o tym. ALe znasz cos z podobną jakocią obrazu co by takiego
    efektu nie miało?

    --
    WildS

  • 15. Data: 2012-06-26 12:37:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 26 Jun 2012 10:14:43 +0200 (CEST), WildS

    > Słyszałem o tym. ALe znasz cos z podobną jakocią obrazu
    > co by takiego efektu nie miało?

    Spoko, nie "pękaj" i nie daj siać popeliny. Takie cyrki zdarzają się, jeśli
    wsadzisz zbyt wolną kartę. Normalnie te przerwy przy jakości FullHD nie
    przekraczają sekundy. Generalnie im szybsza karta (Class >10), tym lepiej.

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 16. Data: 2012-06-26 18:03:08
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-06-26 12:37, Myjk pisze:
> [...]
    > wsadzisz zbyt wolną kartę. Normalnie te przerwy przy jakości FullHD nie
    > przekraczają sekundy. Generalnie im szybsza karta (Class>10), tym lepiej.

    Ciekawe dlaczego producent na swojej stronie w parametrach niektórych
    nowych modeli podaje, że nie mają dziur w zapisie?

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek