  • 21. Data: 2010-10-11 15:03:03
    Temat: Re: [gdzie kupic] Akumulatorki Uniross
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał:

    > Mam kilka i to niestety nie to.
    > Moze jak ktos uzywa duzo i czesto rozladowuje to sie sprawdzaja,
    > ale u mnie roczne rozrzut maja, zwarcia niektore dostaly, laduja
    > sie podejrzanie .. a eneloopy ostatnio tanie jak barszcz,
    > podejrzanie wrecz tanie.

    Może trafiłeś jakąś lewą partię? Używam od dłuższego czasu zarówno Eneloopów
    jak i Ready2Use i żadnych specjalnych różnic między nimi nie zauważyłem - a
    zdarza się, ze i leżą pare miesiecy między ładowaniami.
    Z drugiej strony jeśli różne partie akumulatorów tego samego producenta
    różnią się jakością - to też niezbyt dobrze o nich świadczy.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 22. Data: 2010-10-11 19:51:07
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Marek Wyszomirski wrote:

> [...]
    > Z drugiej strony jeśli różne partie akumulatorów tego samego
    > producenta różnią się jakością - to też niezbyt dobrze o nich

    Jest jeszcze jedna możliwość - że produkty danej firmy są
    podrabiane, a wtedy trudno pisać że to źle o danej firmie
    świadczy, aczkolwiek "rozrzutu jakości" niestety nie mogę
    wykluczyć..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 23. Data: 2010-10-11 20:10:57
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał:

> [...]
    > podrabiane, a wtedy trudno pisać że to źle o danej firmie
    > świadczy, aczkolwiek "rozrzutu jakości" niestety nie mogę

    Zjawiska podrabiania też wykluczyć nie można - ale prędzej spodzeiwałbym się
    podrabianych Eneloopów niż Vart. Jednak to Sanyo było w tej technologii
    pierwsze i wyrobiło sobie największą renomę - a to pozwala na osiągnięcie
    największych zysków z podróbek właśnie ich wyrobów.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 24. Data: 2010-10-12 18:46:40
    Od: Galnospoke <b...@e...wybacz>

    Dnia 2010-10-11 13:52:27, Mikołaj Tutak napisał(a):

    > Niby skąd wiesz gdzie i w jakim kolorze Uniross zamówił dana partie
    > akumulatorków?!

    Moze stad, ze jest producentem i teraz wygladaja troche inaczej?
    --
    Pozdrawiam, Galnospoke

  • 25. Data: 2010-10-15 00:00:14
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 11 of Oct 2010 09:10, Marek Wyszomirski wrote:

    > ""Arkadiusz P. Płanica"" <t...@m...adres.email> napisał

    > Tyle, że za tę tęczowość dość słono sie płaci. Marker permanentny na
    > białych Eneloopach załatwia sprawę niepomylenia

    No to teraz potrzebowałbym niepodrobionego markera.
    Te, które doskonale nadają się do opisywania CD,
    wycierają się po dwóch, trzech przełożeniach
    z ładowarki do urządzenia.

    --
    nb

  • 26. Data: 2010-10-15 05:30:52
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    On 15/10/2010 02:00, nb wrote:
    > No to teraz potrzebowałbym niepodrobionego markera.
    > Te, które doskonale nadają się do opisywania CD,
    > wycierają się po dwóch, trzech przełożeniach

    Napisałem rozwiązanie w tym samym wątku 11.10.2010 o 8:16: "Ja sobie
    piszę pisakiem do CD na akumulatorki datę rozpoczęcia używania oraz
    jakieś kolorowe kreski lub punkty, a całość przeklejam cienką
    przezroczystą taśmą."

    Ludek

  • 27. Data: 2010-10-16 00:15:12
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 15 of Oct 2010 07:30, Ludek Vasta wrote:

> [...]
    > piszę pisakiem do CD na akumulatorki datę rozpoczęcia używania oraz
    > jakieś kolorowe kreski lub punkty, a całość przeklejam cienką

    Dzięki za przypomnienie! Nie potrafię sprawnie przeczesać
    takiej liczby postów i wiele istotnych zdarza się przeoczyć.
    Spróbuję, chociaż podejrzewam pewne trudności tam gdzie
    baterie mają ciasno (specjalnie tak poprzerabiałem,
    żeby nie telepały się podczas transportu rowerem)

    --
    nb