  • 11. Data: 2010-10-11 04:28:13
    Temat: Re: [gdzie kupic] Akumulatorki Uniross
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    > A Sanyo Eneloop uzywales? Mialem rózne wynalazki i Eneloop
    > bija wszystkie na glowe. Przede wszystkim sa prawie
    > pozbawione irytujacego efektu samorozladowania :)

    Też ich używam. Czy są jeszcze jakieś inne o podobnych cechach.
    Potrzebuję drugi komplet na zapas a nie chcę mieć dwu
    jednakowych.

    --
    Bestsellery książkowe:
    "Los Barwą Malowany" (o reinkarnacji i rozwoju duchowym)

  • 12. Data: 2010-10-11 05:44:20
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "ab" <a...@i...wroc.pl> napisał:

    > Też ich używam. Czy są jeszcze jakieś inne o podobnych cechach.
    > Potrzebuję drugi komplet na zapas a nie chcę mieć dwu
    > jednakowych.

    Varta Ready2Use, GP Recyko, Panasonic Infinium, Uniross Hybrio, Pentagram
    Infinity Eternal, Duracell też juz takie ma, ale nie pamiętam oznaczenia.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 13. Data: 2010-10-11 06:04:26
    Od: "Arkadiusz P. Płanica" <t...@m...adres.email>

    W dniu 2010-10-11 06:28, ab pisze:

    > Też ich używam. Czy są jeszcze jakieś inne o podobnych cechach.
    > Potrzebuję drugi komplet na zapas a nie chcę mieć dwu
    > jednakowych.

    Zobacz tutaj:
    https://www.hurt.com.pl/?o=shpc&i=3

    na samej górze masz tęczowe Eneloopy - już Ci się nie pomylą naładowane
    z rozładowanymi...

    --
    ____________ | arek(at)abc-service(dot)com(dot)pl GG #14211
    _ _ | . . | ---->>> http://www.abc-service.com.pl <<<----

  • 14. Data: 2010-10-11 06:16:14
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    On 11/10/2010 06:28, ab wrote:
    > Też ich używam. Czy są jeszcze jakieś inne o podobnych cechach.
    > Potrzebuję drugi komplet na zapas a nie chcę mieć dwu
    > jednakowych.

    Ja sobie piszę pisakiem do CD na akumulatorki datę rozpoczęcia używania
    oraz jakieś kolorowe kreski lub punkty, a całość przeklejam cienką
    przezroczystą taśmą.

    Ludek

  • 15. Data: 2010-10-11 07:10:03
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    ""Arkadiusz P. Płanica"" <t...@m...adres.email> napisał

> [...]
    > https://www.hurt.com.pl/?o=shpc&i=3
    >
    > na samej górze masz tęczowe Eneloopy - już Ci się nie pomylą naładowane z

    Tyle, że za tę tęczowość dość słono sie płaci. Marker permanentny na białych
    Eneloopach załatwia sprawę niepomylenia może mniej elegancko, ale taniej i
    równie skutecznie. Albo drugi komplet od innego producenta.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 16. Data: 2010-10-11 11:49:35
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-10-11 07:44, Marek Wyszomirski pisze:

    > Varta Ready2Use, GP Recyko, Panasonic Infinium, Uniross Hybrio, Pentagram
    > Infinity Eternal, Duracell też juz takie ma, ale nie pamiętam oznaczenia.

    Ostatnio były w Lidlu za 14zł za 4szt. Ogniwa na 99% Yuasa 2100mAh
    (czyli to co Panasonic, Varta i inni deklarujący pojemność 2100mAh).

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 17. Data: 2010-10-11 11:52:27
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-10-10 10:34, Galnospoke pisze:

    > To sa stare Unirossy. Teraz maja inny kolor. Te nie wiadomo ile lezaly w
    > magazynie.

    Niby skąd wiesz gdzie i w jakim kolorze Uniross zamówił dana partie
    akumulatorków?!

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 18. Data: 2010-10-11 12:52:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>
    > Varta Ready2Use,

    Mam kilka i to niestety nie to.
    Moze jak ktos uzywa duzo i czesto rozladowuje to sie sprawdzaja,
    ale u mnie roczne rozrzut maja, zwarcia niektore dostaly, laduja
    sie podejrzanie .. a eneloopy ostatnio tanie jak barszcz,
    podejrzanie wrecz tanie.

    J.

  • 19. Data: 2010-10-11 13:06:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w
    > Tyle, że za tę tęczowość dość słono sie płaci. Marker permanentny
    > na białych

    Znowu nie tak slono - 1.50zl na sztuce.
    Markery sa drozsze jak ktos nie ma wczesniej kupionych :-)

    Ilosc moze przerazac :-)

    J.

  • 20. Data: 2010-10-11 13:08:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisal w
    > Ja wyrzucam i co mi zrobisz ?

    500zl grzywny za zatruwanie srodowiska z zamiana na 7 dni aresztu
    :-P

    J.