  • 11. Data: 2011-04-20 12:45:42
    Temat: Re: francowata...antena
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 20 Apr 2011 12:22:04 +0200, "bratPit[pr]"
    <k...@o...pl> wrote:

    >cały widz polega na tym że zapieczona jest też na sworzniu zaznaczonym
    >zieloną strzałką, do tego stopnia, że przy próbie jej złożenia bałem się czy
    >nie odkształcę trwale blachy dachu lub jej nie złamię... :/

    o ile pamiętam, to nie sworzeń, a śruba. Po zdjęciu zaślepki można
    poluzować.

  • 12. Data: 2011-04-20 19:29:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 20 Apr 2011 10:57:23 +0200, bratPit[pr] napisał(a):

    > pytanie do znawców żabojadowej techniki motoryzacyjnej - czy da się jakoś
    > odkręcić zapieczony "bat" anteny z jej podstawy?

    Kombinerki.

    I pogratuluj Francuzom - pewnie masz tak samo, że w bacie jest śruba z
    gwintem, a w aucie zostaje bezodpływowa dzira z gwintem...

    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2011-04-20 19:33:27
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > o ile pamiętam, to nie sworzeń, a śruba. Po zdjęciu zaślepki można
    > poluzować.

    Też mi coś świta - swego czasu męczyłem się z anteną w Xantii,
    a później jakoś łatwo i niespodziewanie problem został rozwiązany
    bez zbytnich strat :-)

    Pzdr

    JKK

  • 14. Data: 2011-04-20 22:36:22
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Popsikaj WD-40 raz dziennie i poczekaj kilka dni, może popuści.
    W moim bolidzie miałem to samo i obsługa myjni przyklejała taśmą klejąca
    do dachu bat, żeby się nie wplątał w szczotki.
    Jacek

  • 15. Data: 2011-04-20 23:47:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-04-20 11:37, bratPit[pr] pisze:

    > ale tak zrobię, w ostateczności użyję ciężkiego sprzętu, a pewnie w
    > efekcie zakupię zestaw :/

    Jakby się nie skończyło, to na przyszłość mała kropka smaru grafitowego
    przed przykręceniem i już się to nie powtórzy.

    Nie wiem z czego robią te gniazda/gwinty, ale antena to jedna z
    najchętniej zapiekających się rzeczy.

  • 16. Data: 2011-04-21 15:19:20
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > przed przykręceniem i już się to nie powtórzy.
    >
    > Nie wiem z czego robią te gniazda/gwinty, ale antena to jedna z

    zapewne tak, to zaniedbania poprzednich właścicieli, samochód nie mój, ale
    mam go "na stanie" i muszę pewne rzeczy doprowadzić do stanu używalności,

    brat

  • 17. Data: 2011-04-21 15:29:13
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Kombinerki.
    >
    > I pogratuluj Francuzom - pewnie masz tak samo, że w bacie jest śruba z
    > gwintem, a w aucie zostaje bezodpływowa dzira z gwintem...

    u siebie w aucie mam ten sam patent (Opel) ale tam nie ma problemu z
    zapiekaniem gwintu - myślę, że to kwestia użytych materiałów/obróbki
    końcowej,

    brat

  • 18. Data: 2011-04-21 15:29:41
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Popsikaj WD-40 raz dziennie i poczekaj kilka dni, może popuści.
    > W moim bolidzie miałem to samo i obsługa myjni przyklejała taśmą klejąca
    > do dachu bat, żeby się nie wplątał w szczotki.

    tak zrobię, dzięki Wszystkim za rady,

    brat

  • 19. Data: 2011-04-21 17:15:46
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 20 Apr 2011 19:29:14 +0200, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    >I pogratuluj Francuzom - pewnie masz tak samo, że w bacie jest śruba z
    >gwintem, a w aucie zostaje bezodpływowa dzira z gwintem...

    dokładnie tak :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski