  • 1. Data: 2011-04-19 23:15:06
    Temat: Częstochowa - Jędrzejów i dalej na Kielce
    Od: Daniel <d...@d...poczta.onet.delete.pl>

    Witam,

    Czy skończył się remont drogi na z Częstochowy na Jędrzejów [46] i czy
    dalej do Kielc występują jakieś utrudnienia?

    Z góry dzięki za informacje.

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 2. Data: 2011-04-20 07:44:13
    Temat: Re: Częstochowa - Jędrzejów i dalej na Kielce
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 19-04-2011 23:15, Daniel rzecze:

    > Czy skończył się remont drogi na z Częstochowy na Jędrzejów [46] i czy
    > dalej do Kielc występują jakieś utrudnienia?

    Skończyli się zabawę w Szczekocinach (całe miasto było rozpieprzone),
    ale za to ostro bawią się w Lelowie- remont mostu, droga rozgrzebana,
    info o objeździe zero (przynajmniej tak było w sobotę).

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 3. Data: 2011-04-21 09:19:25
    Od: Daniel <d...@n...ma.pl>

    W dniu 20.04.2011 07:44, Dominik & Co pisze:

    > Skończyli się zabawę w Szczekocinach (całe miasto było rozpieprzone),
    > ale za to ostro bawią się w Lelowie- remont mostu, droga rozgrzebana,
    > info o objeździe zero (przynajmniej tak było w sobotę).

    Dzięki za informację. Lelów można objechać przez Poraj i dalej na
    Koziegłowy i Kroczyce.

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 4. Data: 2011-04-22 13:20:36
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 21-04-2011 09:19, Daniel rzecze:

    > Dzięki za informację. Lelów można objechać przez Poraj i dalej na
    > Koziegłowy i Kroczyce.

    Poniekąd, ale ja jechałem z Bełchatowa (przez Radomsko,
    Świętą Annę, Przyrów, Drochlin) do Słupii Jędrzejowskiej.
    No i lekkomyślnie nie sprawdziłem przed wyjazdem,
    zakładając jak kto głupi, że roboty zaczęte przed sześcioma
    miesiącami zdążą skończyć ;-)

    --
    Dominik (& kąpany)