  • 1. Data: 2011-04-20 10:05:40
    Temat: co to za bierznik na oponach
    Od: zorby <z...@u...onet.pl>

    Witam chce kupić takie felgi z oponami
    http://moto.allegro.pl/citroen-xantia-kola-165-70r14
    -letnie-i1570279575.html

    Zastanawia mnie tylko kształt bierznika na oponach - pierwszy raz taki
    widzę - jak myślicie są te opony coś warte???

  • 2. Data: 2011-04-20 10:09:47
    Temat: Re: co to za bierznik na oponach
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 20 Kwi, 10:05, zorby <z...@u...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Zastanawia mnie tylko kształt bierznika na oponach - pierwszy raz taki
    > widzę - jak myślicie są te opony coś warte???

    Nie wiem co to za bieRZnik ale wiem że powinno być bieżnik

  • 3. Data: 2011-04-20 10:19:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 20 Apr 2011 10:05:40 +0200 osobnik zwany zorby
    wystukał:

    michelin MXL - deszczówki.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2011-04-20 12:40:27
    Od: Trzeci <n...@d...pl>

    Dnia Wed, 20 Apr 2011 08:19:39 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > michelin MXL - deszczówki.
    To jest jakis staroc, maja powyzej 10 lat.

  • 5. Data: 2011-04-20 12:45:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 20 Apr 2011 11:40:27 +0100 osobnik zwany Trzeci
    wystukał:

    > To jest jakis staroc, maja powyzej 10 lat.

    pisałęm ogólnie o rodzaju nie tym konkretnym egzemplarzu

  • 6. Data: 2011-04-20 20:34:41
    Od: kkk <m...@g...com>

    Daj sobie spokój - to jest staroć michelina, te opony do jazdy się już
    raczej nie nadają.

  • 7. Data: 2011-04-20 22:41:50
    Od: "Rysiek G." <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zorby" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >
    >Zastanawia mnie tylko kształt bierznika na oponach - pierwszy raz taki
    >widzę - jak myślicie są te opony coś warte???

    Miałem takie oponki tylko inny rozmiar ale... od 94-96r (!).
    To tzw. model wielosezonowy choć... zimą się kompletnie nie sprawdzały a
    latem strasznie hałasowały pow. 100km/h.
    Jak ktoś to jeszcze sprzedaje to... może na jakąś huśtawkę czy ogrodzenie
    klombu by się nadało ? :)