  • 1. Data: 2011-04-20 11:08:31
    Temat: Tani interfejs do Mondeo TDCI 2001
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Witam, grzebalem juz na forach ale nie udalo mi sie znalezc jednoznacznej
    odpowiedzi. Interesuje mnie mozliwosc odczytu bledow oraz podstawowa
    diagnostyka turbo/przeplywomierz, itp. Probowalem juz elm327, poki co bez
    powodzenia. Czy chinski F-Super sprawilby sie lepiej? Jak stwierdzic, ktory
    protokol uzywa dany samochod? Strona myscantool.net nastrecza pewnych
    watpliwosci (moj jest wersja brytyjska 2001 lub 2002).

    Ford Mondeo 2001 ISO Diesel Austria
    Ford Mondeo 2001 PWM Diesel Austria
    Ford Mondeo 2001 VPW Diesel Austria
    Ford Mondeo 2004 PWM Diesel

    --
    Z gory dzieki za wszelkei pomysly

  • 2. Data: 2011-04-20 15:14:05
    Temat: Re: Tani interfejs do Mondeo TDCI 2001
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 20 Kwi, 11:08, "G Nowak" <g...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Ford  Mondeo  2001  ISO  Diesel  Austria
    > Ford  Mondeo  2001  PWM  Diesel  Austria
    > Ford  Mondeo  2001  VPW  Diesel  Austria

    To ja się podłączę - jaki fejs do Mondek 2006 2,5l V6 ?? czy ELM
    obsłuży ?

    Pozdrawiam !

  • 3. Data: 2011-04-20 16:22:12
    Od: Marcin <n...@n...pl>

    W dniu 2011-04-20 15:14, Czarek Daniluk pisze:
> [...]

    tutaj raczej tylko VCM, żeby coś rozsądnego pokazało.

    > To ja się podłączę - jaki fejs do Mondek 2006 2,5l V6 ?? czy ELM
    > obsłuży ?

    ten rocznik na 99% zrobisz za pomocą ELMa.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 4. Data: 2011-04-21 07:46:57
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 20 Kwi, 16:22, Marcin <n...@n...pl> wrote:

    > ten rocznik na 99% zrobisz za pomocą ELMa.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marcin

    Dzięki za info ;) więc kupię ELM'a nie kosztuje wszak majątku :)

    Pozdrawiam !

  • 5. Data: 2011-04-21 08:21:10
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Masz na mysli VCM IDS? To kosztuje ok 4x wiecej niz samochod, ktory mam
    zamiar diagnozowac ;)

    --
    Pozdr