  • 1. Data: 2011-04-19 21:20:49
    Temat: Ktoś mówił, że mbank jest tani w zakresie OC ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Oc:

    - Pojazd marki BMW :), Auto teoretycznie może rozpędzić się do
    200 km/h ... i jest z 1994 roku ... więc rozpędzić się rozpędzi,
    ale pewnie nie wyhamuje ;)

    - Pojazd marki ŻUK, starszy 3 lata, rozpędzi się do 70 km/h
    (pójdzie i więcej, ale strefa niekontrolowanego hałasu
    natychmiast skłania kierowcę do tego by 70 nie przekraczać).
    Hamowanie silnikiem PERFEKT :) (4 WRZUCA SIĘ przy 30 km/h) ...
    istny szatan. Ten sam kierowca, te same zniżki.

    Panie i panowie ;) Oto wynik:

    BMW : OC=430 PLN
    ŻUK : OC=3 600 PLN :)

    Kto da więcej ?

    P.S. Ktoś ma doświadczenia gdzie najlepiej ubezpieczyć żuka ?
    Szmata stoi ciągle na parkingu, ma w planie przejechać w roku aż
    10 000 kilometrów (wliczony w to złombol), Uwentualnie za dobrą
    cenę ubezpieczenia przyjmę za free reklamę na żula ;)

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzók.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub paliwo !

  • 2. Data: 2011-04-19 21:22:58
    Temat: Re: Ktoś mówił, że mbank jest tani w zakresie OC ?
    Od: Grejon <g...@g...com>

> [...]
    > do tego by 70 nie przekraczać). Hamowanie silnikiem PERFEKT :) (4 WRZUCA
    > SIĘ przy 30 km/h) ... istny szatan. Ten sam kierowca, te same zniżki.

    Hmmm... a PZU?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2011-04-19 21:34:32
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

> [...]
    > do tego by 70 nie przekraczać). Hamowanie silnikiem PERFEKT :) (4 WRZUCA
    > SIĘ przy 30 km/h) ... istny szatan. Ten sam kierowca, te same zniżki.

    Żuk ma słabe hamulce nawet jeśli są sprawne do tego bywa przeciążony i
    kierowany przez kierowników często wczorajszych. Jak wjedzie w inne auto
    taka kupa złomu to jaki będzie efekt?

  • 4. Data: 2011-04-19 21:36:40
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-19 21:34, Agent pisze:

    > Żuk ma słabe hamulce nawet jeśli są sprawne do tego bywa
    > przeciążony i kierowany przez kierowników często wczorajszych.
    > Jak wjedzie w inne auto taka kupa złomu to jaki będzie efekt?

    Masz rację ... moja beemka nie ma w ogóle hamulcy, też jeżdżę
    nią wczorajszy i to żwawiej ... w zabudowanym żulem rozpędzę się
    między światłami do 50 km/h ... beemą do 150 ... z jakiej
    prędkości wyjdzie tańszy dzwon ? :)

  • 5. Data: 2011-04-19 21:39:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 19 Apr 2011 21:20:49 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > P.S. Ktoś ma doświadczenia gdzie najlepiej ubezpieczyć żuka ?

    PZU? Masz Diesla, OIDP.

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2011-04-19 21:39:42
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Rafał "SP" Gil napisał(a):
    > BMW : OC=430 PLN
    > ŻUK : OC=3 600 PLN :)
    To jest wspieranie Polskiej Motoryzacji LOL
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2011-04-19 21:50:57
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    > ciągle na parkingu, ma w planie przejechać w roku aż 10 000 kilometrów
    > (wliczony w to złombol), Uwentualnie za dobrą cenę ubezpieczenia przyjmę

    Podejrzewam ze Żuk nie istnieje w wiekszosci kalkulatorow, i
    prawdopodobnie jest stawka wyliczna w/g pojemnosci.

    Ale Żuk jest chyba jako ciezarowy zarejestrowany ?

    A ja Ci powiem ze jak ubezpieczalem swoje samochody to mnie nigdy ani link4
    ani mBank nie wyszedl najtaniej. Najtaniej mialem w Generali i roznica byla
    spora.

    PZDr
    Adam

  • 8. Data: 2011-04-19 21:51:08
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > PZU? Masz Diesla, OIDP.

    No, andoria 2,4
    Beemka też diesel 2,4

  • 9. Data: 2011-04-19 21:55:42
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-19 21:50, Adam Szewczak pisze:
    > Ale Żuk jest chyba jako ciezarowy zarejestrowany ?

    Ciężarowy +7 osób. Pojemność silnika identyczna co BMW.

    > A ja Ci powiem ze jak ubezpieczalem swoje samochody to mnie
    > nigdy ani link4 ani mBank nie wyszedl najtaniej. Najtaniej
    > mialem w Generali i roznica byla spora.

    No wychodzi, że nie ma go nigdzie w kalkulatorach ... trza
    będzie się cholibcia karnąć po pośrednikach chyba, bo na
    infoliniach też nie wiedzą do czego to przykleić :)

  • 10. Data: 2011-04-19 21:56:28
    Od: Grejon <g...@g...com>

> [...]
    >
    > No wychodzi, że nie ma go nigdzie w kalkulatorach ... trza będzie się
    > cholibcia karnąć po pośrednikach chyba, bo na infoliniach też nie wiedzą

    Hmm... A sprawdzali FSC Żuk? :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi