  • 1. Data: 2011-04-19 21:41:20
    Temat: Katowice - Warszawa - jakies utrudnienia ?
    Od: "Doby" <l...@a...pl>

    Witam,
    musze sie wybrac do Warszawy - czy sa jakies utrudnienia (remonty, zwezenia)
    na tej trasie teraz - jakis czas temu slyszalem ze byly tam remonty - ale
    jak teraz ?

  • 2. Data: 2011-04-19 21:49:17
    Temat: Re: Katowice - Warszawa - jakies utrudnienia ?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 19 Apr 2011 21:41:20 +0200 osobnik zwany Doby wystukał:

    dalej są zwężki.
    najgorsza koło Babska

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-04-19 23:24:18
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 19 Apr 2011 19:49:17 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >najgorsza koło Babska

    Koło Babska to jest pikuś, najgorzej jest na odcinku od Piotrkowa
    Trybunalskiego do Rawy Mazowieckiej. W obie strony.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2011-04-20 06:18:58
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 19 Kwi, 21:41, "Doby" <l...@a...pl> wrote:
> [...]
    > na tej trasie teraz  - jakis czas temu slyszalem ze byly tam remonty - ale

    Sajgon.
    Jednak wyjeżdżając z W-wy około 5:30 - 6 rano do Rawy można w miarę
    bezproblemowo przelecieć.

    Pozdrawiam !

  • 5. Data: 2011-04-20 09:09:36
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > jak teraz ?

    >Sajgon.
    >Jednak wyjeżdżając z W-wy około 5:30 - 6 rano do Rawy można w miarę

    Ale czytaj ze zrozumieniem - człowiek jedzie z Katowic do Warszawy :-)
    Tomek

  • 6. Data: 2011-04-20 14:02:20
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 20 Kwi, 09:09, "Tomek" <k...@w...pl> wrote:
    > U ytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisa w wiadomo
    cinews:b0768efd-81da-4ce0-8114-6c3cc76a3665@r6g2000v
    bz.googlegroups.com...

    > bezproblemowo przelecie .

    > Ale czytaj ze zrozumieniem - cz owiek jedzie z Katowic do Warszawy :-)
    > Tomek

    Poglądowo - dojeżdżając do zwężeń o podobnej porze, zapewne też
    przeleci w miarę spokojnie.
    Ostatnio w okolicach 7mej przed Rawą (w kierunku DC) stało jak długie
    i szerokie - ale wtedy zepsuł się dodatkowo TIR ;)

    Wcześniej nie widziałem nic strasznego, około 7mej wszystko w miarę
    szło.

    Pozdrawiam !

    PS:
    Rawa - Babsk była tragedia, ale poza Babskiem jakoś to szło ;)

  • 7. Data: 2011-04-20 17:36:46
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 20 Apr 2011 05:02:20 -0700 (PDT), Czarek Daniluk
    <c...@c...com> wrote:

    >Poglądowo - dojeżdżając do zwężeń o podobnej porze, zapewne też
    >przeleci w miarę spokojnie.

    Niekoniecznie. O ile w stronę Piotrkowa idzie jako tako, to do
    Warszawy jest korek.

    >Ostatnio w okolicach 7mej przed Rawą (w kierunku DC) stało jak długie
    >i szerokie - ale wtedy zepsuł się dodatkowo TIR ;)

    Zdarza się. Albo zepsuta ciężarówka, albo wypadek.

    >Wcześniej nie widziałem nic strasznego, około 7mej wszystko w miarę
    >szło.

    Między 7 a 8 rano można się dodatkowo załapać na blokujące ruch
    maszyny budowlane, które zmierzają na miejsce swojej pracy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280