  • 1. Data: 2011-04-20 10:37:33
    Temat: Nowy nabytek, oczekiwanie :) Partner 1.6HDI
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Cóż, nie wiem jeszcze czy się chwalić czy się żalić, ale niedługo
    przybędzie nowy Partner 1.6HDI, w zasadzie oprócz tego że to pierwsze
    nowe auto w rodzinie to auto jak każde inne.

    Ktoś takiego użytkuje, na coś zwrócić uwagę przy odbiorze, może trochę
    za późno, ale auto będzie robiło same trasy po około 60-200km dziennie.
    Nie w kraju. Liczę, że 4-5 lat przejeździ w miarę ok. ...co wy na to? :)

  • 2. Data: 2011-04-20 10:51:04
    Temat: Re: Nowy nabytek, oczekiwanie :) Partner 1.6HDI
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > późno, ale auto będzie robiło same trasy po około 60-200km dziennie. Nie w
    > kraju. Liczę, że 4-5 lat przejeździ w miarę ok. ...co wy na to? :)

    Cóż można dodać. Szerokości chyba :)

  • 3. Data: 2011-04-20 10:59:09
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 20 Kwi, 10:37, "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:
    > Ktoś takiego użytkuje, na coś zwrócić uwagę przy odbiorze, może trochę
    > za późno, ale auto będzie robiło same trasy po około 60-200km dziennie.
    > Nie w kraju. Liczę, że 4-5 lat przejeździ w miarę ok. ...co wy na to? :)

    Mam nieco inne auto ale z takim samym zespolem napedowym (Focus
    1.6TDCI). W 2.5 roku zrobil niemal 190kkm. Nie mial wymienianej
    dwumasy i nie czuc zeby jej koniec byl bliski, podobnie jest z
    wtryskiwaczami - zeby odniesc sie do legend o dieslach. Z
    udokumentowanych awarii silnika to tylko wymiana przepustnicy w
    okolicy 160kkm. Zapewne rowniez Tobie bedzie palic absurdalnie
    malo ;-)

    IMHO powinien bezproblemowo przetrwac zakladany przebieg, czego
    szczerze zycze :-)

    --
    pzdr
    Alex

  • 4. Data: 2011-04-20 11:37:06
    Od: " " <b...@g...pl>

    Nex@pl <nex[wytnij_to]@o2.pl> napisał(a):

    > Cóş, nie wiem jeszcze czy siÄ&#65533; chwaliÄ&#65533; czy siÄ&#65533;
    ĹźaliÄ&#65533;, ale niedĹ&#65533;ugo
    > przybÄ&#65533;dzie nowy Partner 1.6HDI, w zasadzie oprĂłcz tego Ĺźe to pierwsze
    > nowe auto w rodzinie to auto jak kaĹźde inne.
    >
    > KtoĹ&#65533; takiego uĹźytkuje, na coĹ&#65533; zwrĂłciÄ&#65533; uwagÄ&#65533; przy
    odbiorze, moĹźe trochÄ&#65533;
    > za późno, ale auto bÄ&#65533;dzie robiĹ&#65533;o same trasy po okoĹ&#65533;o
    60-200km dziennie.
    > Nie w kraju. LiczÄ&#65533;, Ĺźe 4-5 lat przejeĹşdzi w miarÄ&#65533; ok. ...co wy na
    to? :)

    Moj znajomy ma jakias lepsza wersje 1.6 HDi 7-osob.

    Dla niego super, ja pojezdzilem chwile i mysle ze jak na 1.6 zbiera sie super,
    przy mrazach szybko sie nagrzewa, ba powiem ze mega szybsko.

    Ale z tego co sie orierntuje na szczescie nie ma dwumasy ani DPF'a.
    Narazie przez pol roku zrobil ca. 25 kkm i w zasadzie poza wymina szyby
    czolowej nic nie robil (kamien).

    Bedzie dobrze.

  • 5. Data: 2011-04-20 11:58:37
    Od: "mirek" <m...@o...pl>

> [...]
    > późno, ale auto będzie robiło same trasy po około 60-200km dziennie. Nie w
    > kraju. Liczę, że 4-5 lat przejeździ w miarę ok. ...co wy na to? :)

    Mamy Partnera Tepee 1.6HDI. Jeśli jest to wersja 100 konna, to ma DPF. Nasz w
    maju będzie miał 2 lata. Póki co odpukać nic się nie dzieje, aczkolwiek mam
    wrażenie, że w pewnym zakresie obrotów silnik inaczej pracuje niż na początku,
    ale może to być objaw dotarcia się(?). Kołpaki lubią odpadać - ja już zgubiłem
    dwa. Poza tym jak dla mnie troszkę mało miejsca na prawą nogę - na dłuższych
    trasach odgniata mi się kolano o konsolę środkową. Na niskich biegach ma
    odejście i fajnie idzie, problem jest przy prędkościach 120-140km, trzeba
    mieszać biegami. Niby ma 110 koni, ale auto jest wielkie, ciężkie i ma
    aerodynamikę cegły. Po rozbujaniu się licznikowe 190 idzie:). Ponadto, jak za tą
    kasę całkiem sensowne rozwiązanie - nasz jest w wersji vtc, kosztował (z kosztem
    kredytu 50/50) około 74 tys, ale rocznikowo starszy na przełomie roku można już
    kupić za 60 tys.

    --
    Mirek

  • 6. Data: 2011-04-20 11:59:23
    Od: "mirek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "mirek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mamy Partnera Tepee 1.6HDI. Jeśli jest to wersja 100 konna, to ma DPF. Nasz w

    errata - 1,6 110 koni.

    --
    Mirek

  • 7. Data: 2011-04-20 12:04:42
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > późno, ale auto będzie robiło same trasy po około 60-200km dziennie. Nie w
    > kraju. Liczę, że 4-5 lat przejeździ w miarę ok. ...co wy na to? :)

    Nie wiem jak te nowe, ale my mamy Partnera od nowości, 11 lat, przebieg
    280kkm. Z napraw praktycznie tylko tylna belka (niedawno) i sprzęgło przy
    190kkm. Więc myślę, że będziesz zadowolony :)

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 8. Data: 2011-04-20 12:48:11
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 20 Kwi, 10:59, Alex81 <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > dwumasy i nie czuc zeby jej koniec byl bliski, podobnie jest z
    > wtryskiwaczami - zeby odniesc sie do legend o dieslach. Z

    Bo legendy o dieslach biora sie z diesli sprowadzanych, ktore rzeczone
    190kkm maja na liczniku, a przejechane pewnie z 2-3x tyle.

    pozdr
    AA

  • 9. Data: 2011-04-20 14:23:43
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Adam Adamaszek" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

> [...]

    Bo legendy o dieslach biora sie z diesli sprowadzanych, ktore rzeczone
    190kkm maja na liczniku, a przejechane pewnie z 2-3x tyle.
    Mam to samo zdanie. Ja narazie testuje 3 diesla w tym 2 na common rail i nie
    popsuło sie kompletnie nic.

  • 10. Data: 2011-04-20 15:58:27
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Bo legendy o dieslach biora sie z diesli sprowadzanych,
    > ktore rzeczone
    > 190kkm maja na liczniku, a przejechane pewnie z 2-3x tyle.

    Dokładnie :-))).