  • 1. Data: 2009-10-29 14:25:48
    Temat: fotoksiazka - taka jak album z ksiegarni
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    Witam

    Drukowal kto fotoksiazke gdzies w PL ? Mozecie polecic jakas rozsadna firme
    ? Chodzi mi o wydruk czegos co wyglada jak zwykla ksiazka czy album z
    ksiegarni (papier, jakosc itp). Nie chodzi mi o FOTOKSIĘGE taką jak ze ślubu
    tj grube karty,rozkladowka pelna (to juz mam sprawdzone - digitalfoto.pl
    moge polecic).

    Znajoma fotografka polecila http://www.blurb.com/ - w sieci opinie rozne,
    bardzo duzo pozytywnych. Ceny dobre nawet z wysyłką. Ktos to zna ? Dostane
    podobna jakosc w krajowych firmach ?

    Projekt do druku bede mial w PDF 300dpi - format oczekiwany okolo 35x30cm

    Pozdrawiam

    Kane

  • 2. Data: 2009-10-30 08:55:28
    Temat: Re: fotoksiazka - taka jak album z ksiegarni
    Od: Profesor Nic <p...@g...com>

    On Oct 29, 2:25 pm, "Kane" <s...@s...pl> wrote:

    > Znajoma fotografka polecilahttp://www.blurb.com/- w sieci opinie rozne,
    > bardzo duzo pozytywnych. (...)

    Widzialem pare albumow z Blurb, jakby mi nie powiedziano, to nie
    zgadlbym ze to nie z ksiegarni. Maja dobre narzedzia do skladania
    ksiazek, opcje importu z indd lub pdf. Ta najtansza opcja w miekkiej
    oprawie wyglada dosc prosto i ubogo, ale jakosc reprodukcji jest jak
    najbardziej OK. Sam sie przymierzam do zamowienia u nich.

    Psor

  • 3. Data: 2009-10-30 12:21:49
    Od: Antek Mysliborski <a...@g...com>

> [...]
    > oprawie wyglada dosc prosto i ubogo, ale jakosc reprodukcji jest jak
    > najbardziej OK. Sam sie przymierzam do zamowienia u nich.

    też widziałem, i też wyglądało nieźle.

    jedyna uwaga - warto wpierw zamówić sobie jakąś najtańszą wersję, żeby
    zobaczyć jak zdjęcia wychodzą, i pod to przygotować resztę do finalnej
    wersji.

  • 4. Data: 2009-10-31 10:18:58
    Od: Karas <"faktornik"@vp.pl>

    Antek Mysliborski pisze:
    > jedyna uwaga - warto wpierw zamówić sobie jakąś najtańszą wersję, żeby
    > zobaczyć jak zdjęcia wychodzą, i pod to przygotować resztę do finalnej
    > wersji.
    Mają pełną powtarzalność wydruków - sprawdzone ! z tej samej
    przygotowalni następny wydruk po ponad 4 miesiącach !
    żadnych uwag ! ceny moim zdaniem lepsze od tych u naszych usługodawców !
    ostatnio wprowadzili najnowszą wersje własnego oprogramowania do składu
    - b fajne wygodne narzędzie !

    pozdrawiam, Karaś

  • 5. Data: 2009-11-01 21:46:59
    Od: Antek Mysliborski <a...@g...com>

> [...]
    > żadnych uwag ! ceny moim zdaniem lepsze od tych u naszych usługodawców !
    > ostatnio wprowadzili najnowszą wersje własnego oprogramowania do składu
    mialem raczej na myśli, że - zwłaszcza osoby nie kalibrujące monitorów
    w profesjonalny sposób - mogą się zdziwić, że zdjęcia w ksiązce
    wyglądają inaczej niż na komputerze/odbitkach papierowych.

  • 6. Data: 2009-11-01 21:56:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Antek Mysliborski" 9...@j...goo
    glegroups.com

    : mialem raczej na myśli, że - zwłaszcza osoby nie kalibrujące monitorów
    : w profesjonalny sposób - mogą się zdziwić, że zdjęcia w ksiązce
    : wyglądają inaczej niż na komputerze/odbitkach papierowych.

    Mnie najbardziej dziwi to, że po pięćdziesiątym zdjęciu biel jest
    czerwona lub niebieska. ;) A jest, bo taki jest mechanizm widzenia,
    zwany wzrokiem. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'