  • 1. Data: 2009-10-29 09:59:57
    Temat: Jaki kupić telefon z aparatem cyfrowym ?
    Od: r...@p...onet.pl

    Nie znam się na aparatach cyfrowych stąd pytanie co mam kupić.
    Moje założenia:
    1. Ma to być telefon komórkowy z wbudowanym aparatem
    2. Minimum 5,0 MPix
    3. Ma mieć możliwość nagrywania video
    4. Bateria musi być trwała, żebym co chwila nie musiał jej doładowywać.
    5. Mogę na to przeznaczyć maksymalnie 1000 zł.

  • 2. Data: 2009-10-29 10:05:01
    Temat: Re: Jaki kupić telefon z aparatem cyfrowym ?
    Od: "SET" <u...@w...pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 4. Bateria musi być trwała, żebym co chwila nie musiał jej doładowywać.
    > 5. Mogę na to przeznaczyć maksymalnie 1000 zł.

    Kup telefon za 1 PLN i aparat za 300. Reszta na piwo.

  • 3. Data: 2009-10-29 10:08:59
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > 4. Bateria musi być trwała, żebym co chwila nie musiał jej doładowywać.
    > 5. Mogę na to przeznaczyć maksymalnie 1000 zł.

    Buahahahah :)))

    CeZ__134

  • 4. Data: 2009-10-29 10:09:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    r...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > 4. Bateria musi być trwała, żebym co chwila nie musiał jej doładowywać.
    > 5. Mogę na to przeznaczyć maksymalnie 1000 zł.

    Kup Nokie za 1000 zl ;)

    j.

  • 5. Data: 2009-10-29 10:21:00
    Od: Marx <M...@n...com>

    Kup telefon dowolny, jaki ci pasuje
    Kup jakiegos uzywanego Ixusa, malenstwo wielkosci telefonu, ale zdjecia
    i mozliwosci (szczegolnie po zaaplikowaniu CHDK) sa nieporownywalne z
    jakakolwiek komorka
    Marx

  • 6. Data: 2009-10-29 11:13:23
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > 1. Ma to być telefon komórkowy z wbudowanym aparatem

    Teraz trudno znaleźć taki bez aparatu ;-)

    > 2. Minimum 5,0 MPix

    Jaki sens takiej matrycy w takim wynalazku jak telefon?

    > 3. Ma mieć możliwość nagrywania video

    Patrz pkt. 1

    > 4. Bateria musi być trwała, żebym co chwila nie musiał jej doładowywać.

    Trwałość w zdecydowanej mierze zależy od sposobu użytkowania. Pisaniem
    sms-ów szybko zajeździsz każdą baterię ;-)

    > 5. Mogę na to przeznaczyć maksymalnie 1000 zł.

    Mogę Ci sprzedać moją Nokie 6210 Navi, jeszcze nawet nie włączyłem, nówka
    sztuka :-). Nawet 1000 nie zapłacisz ;-)

  • 7. Data: 2009-10-29 11:59:08
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

> [...]
    > 4. Bateria musi być trwała, żebym co chwila nie musiał jej doładowywać.
    > 5. Mogę na to przeznaczyć maksymalnie 1000 zł.

    prowokacja

  • 8. Data: 2009-10-29 12:04:03
    Od: "Voltt" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kup jakiegos uzywanego Ixusa, malenstwo wielkosci telefonu, ale zdjecia i
    > mozliwosci (szczegolnie po zaaplikowaniu CHDK) sa nieporownywalne z

    Potem sklej to kropelką, TAAAADAAAAA gotowy wypasiony telefon z aparatem.
    Albo lepiej kup lustrzanke i doklej do niej telefon (od dołu) śmiesznie
    będziesz wyglądał podczas rozmowy ale te zdjęcia ...

  • 9. Data: 2009-10-29 12:12:42
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

> [...]
    > 4. Bateria musi być trwała, żebym co chwila nie musiał jej doładowywać.
    > 5. Mogę na to przeznaczyć maksymalnie 1000 zł.
    Mowisz i masz, prawie jak w Erze - tylko cena chyba nie bedzie pasowac :-)
    http://www.fotal.pl/samsung-sch-b600informacja-i-szc
    zegoly-techniczne/
    http://www.swiatobrazu.pl/samsung_schw880__12megapik
    selowy_aparat_z_telefonem.html
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 10. Data: 2009-10-29 12:15:05
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    > Mowisz i masz, prawie jak w Erze - tylko cena chyba nie bedzie pasowac :-)
> [...]
    I jeszcze wersja do zrobienia w domu
    http://www.mmlublin.pl/rep/blog/10/4662.4.jpg
    pozdrawiam

    Oskar Wilde