  • 21. Data: 2009-03-16 20:52:04
    Temat: Re: filtr polaryzacyjny
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Tak sie sklada, ze uzywam od ladnych paru lat Marumi MC
    > no i od kiedy przeczytalem post o tym, ze B+W _duzo_
    > lepsze spac nie moge ;)
    >
    > Chcialbym zobaczyc ta _duza_ roznice jakosci z filtrem B+W,
    > o ktorej wspominal Anjay.

    tak się składa że używam obu. więc mam bezpośrednie porównanie.
    napisałem więc o moich wrażeniach z używania tych filtrów.jestem
    amatorem i moje wrażenia oczywiście są subiektywne i nie mogą być
    diametralnie różne od wrażeń innych osób.

    a twoja teza da się sprowadzić do jednego : mam taki a taki filtr i
    jestem zadowolony.

    aby was uspokoić napiszę że moje wrażenia z użytkowania obu filtrów są
    subiektywne i proszę nie odnosić ich w żaden sposób do jakości zdjęć ani
    moich ani waszych.

    Pozdrawiam serdecznie
    Andrzej

    PS
    a dla ciekawskich - oczywiście w żaden sposób z tych zdjęć nie odczytasz
    porównania jakości filtrów

    zdjęcia zrobione kitem i polarem B+W

    rzeka jesienią
    http://www.bighugelabs.com/flickr/onblack.php?id=256
    3685575

    góry zimą
    http://www.bighugelabs.com/flickr/onblack.php?id=331
    2174938

    i "L" z Marumi
    w obu przypadkach góry zimą
    http://www.bighugelabs.com/flickr/onblack.php?id=335
    0380779

    mam też blika na elce z filtrem marumi
    http://picasaweb.google.pl/Anjay.PL/SkiAmadeAustriaM
    arzec2009#5312423745127381906

  • 22. Data: 2009-03-16 20:55:34
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Anjay pisze:

    > tak się składa że używam obu. więc mam bezpośrednie porównanie.
    > napisałem więc o moich wrażeniach z używania tych filtrów.jestem
    > amatorem i moje wrażenia oczywiście są subiektywne i nie mogą być
    tfu tfu tfu oczywiście powinno być "mogą być" zamiast "nie mogą być"
    wybaczcie
    Andrzej

  • 23. Data: 2009-03-16 21:53:52
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 16 Mar, 18:41, "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote:

> [...]
    > lepsze spac nie moge ;)
    >
    > Chcialbym zobaczyc ta _duza_ roznice jakosci z filtrem B+W,

    Mam Marumi , Heliopany i jakieś B+W. Jak znajdę czas , to jutro mogę
    coś pstryknąć dla porównania. Acha , B+W mam w wersji robionej przez B
    +W , nie przez Marumi.
    Pozdro Marcin

  • 24. Data: 2009-03-17 21:02:49
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 16 Mar, 22:53, "d...@v...pl" <d...@v...pl> wrote:

    > Mam Marumi , Heliopany i jakieś B+W. Jak znajdę czas , to jutro mogę
    > coś pstryknąć dla porównania. Acha , B+W mam w wersji robionej przez B
    > +W , nie przez Marumi.
    > Pozdro Marcin

    Tylko brakuje mi pomysłu na czym wytestować tą ostrość.
    Tablic testowych nie posiadam...
    Podpowiedzcie coś bo kosz na papiery chyba się średniu nadaje ( ale i
    tak widać że Heliopan najlepszy , Hoya do luftu .
    Pozdro Marcin

  • 25. Data: 2009-03-18 09:07:20
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd d...@v...pl napisał(a):

    > Podpowiedzcie coś bo kosz na papiery chyba się średniu nadaje ( ale i

    Może temat, przy którym się najczęściej polarka używa? Może jakiś
    krajobraz lub chociaż widok z okna?

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 26. Data: 2009-04-23 09:32:16
    Od: John Smith <u...@e...net>

    d...@v...pl napisał(a):
    > Podpowiedzcie coś bo kosz na papiery chyba się średniu nadaje ( ale i
    > tak widać że Heliopan najlepszy , Hoya do luftu .
    > Pozdro Marcin

    Drzewa na tle nieba (drobne i kontrastowe szczegóły).

    --
    Mirek