  • 1. Data: 2009-03-16 09:05:23
    Temat: Jedna fotka dla tych co lubia...
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    ...liczyc pixelki ;)

    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/liczydlo.jpg

    Pixels not found - Abort, Retry, Ignore?

  • 2. Data: 2009-03-16 09:31:53
    Temat: Re: Jedna fotka dla tych co lubia...
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 16 Mar 2009 10:05:23 +0100, "Jakub Jewuła"
    <b...@s...com.pl> wrote:

    Ech Jakub, Jakub, siedem wątków poniżej jest właściwe miejsce dla tej
    wiadomości - wątek ,,Zdjecia Tygodnia 2009/11 - fotoplenery.eu''.

    Popraw się na przyszłość!
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 3. Data: 2009-03-16 09:33:31
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Ech Jakub, Jakub, siedem wątków poniżej jest właściwe miejsce dla tej
    > wiadomości - wątek ,,Zdjecia Tygodnia 2009/11 - fotoplenery.eu''.
    >
    > Popraw się na przyszłość!

    Adres mi nie pasuje - nie jestem zwolennikiem .eu ;)

  • 4. Data: 2009-03-16 10:35:13
    Od: jurski <j...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > ...liczyc pixelki ;)

    i mają dużo cierpliwości albo czasu.
    Ja doszedłem do pierwszej "fugi" i zrezygnowałem na kamyczkach.

    --
    jurski
    ---------------------------------------

  • 5. Data: 2009-03-16 11:27:27
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > ....liczyc pixelki ;)
    >
    > http://www.skanowanie.com.pl/tmp/liczydlo.jpg

    Jakbym nie liczył to wychodzi mi maksymalnie 1024000 pikseli. :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 6. Data: 2009-03-16 12:09:47
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jakbym nie liczył to wychodzi mi maksymalnie 1024000 pikseli. :P

    Jak liczysz?
    Bo mnie wychodzi jakieś 10688000 :P

    --
    JD

  • 7. Data: 2009-03-16 12:37:10
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    JD pisze:
    > Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak liczysz?
    > Bo mnie wychodzi jakieś 10688000 :P

    Mnożę 1280x800. Mój ekran więcej nie pokaże, więc więcej pikseli nie
    widzę, a oglądanie obrazu w kawałkach się nie liczy :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 8. Data: 2009-03-16 13:07:18
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-03-16 10:05:23 +0100, "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> said:

    > ...liczyc pixelki ;)
    >
    > http://www.skanowanie.com.pl/tmp/liczydlo.jpg

    Letkie mydełko w rogach... ;-)
    No i fajna przysłona w exifie - 1.0 8-O
    Jaki to obiektyw?

    de Fresz

  • 9. Data: 2009-03-16 13:12:48
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Letkie mydełko w rogach... ;-)

    Ale niewielkie. Fajnie wyglada na papierze :)

    > No i fajna przysłona w exifie - 1.0 8-O
    > Jaki to obiektyw?

    Helios 58/2 przy 5.6 jesli dobrze pamietam...

  • 10. Data: 2009-03-16 13:17:07
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Ale niewielkie. Fajnie wyglada na papierze :)

    > Helios 58/2 przy 5.6 jesli dobrze pamietam...

    To jankowy lepszy. Przecież to centralna 1/4 kadru, a już mydli na
    brzegach. A może próbowałeś używać go jako shifta? ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.