  • 1. Data: 2009-03-16 13:31:56
    Temat: Sama dioda doswietlajaca
    Od: "Katerina" <k...@o...pl>

    Cierpie na brak diody doswietlajacej a nie mam na razie kasy na lampe z
    dioda. Wiecie moze czy mozna kupic gdzies sama diode doswietlajaca, ktora
    mozna np. zamonowac na stopce canona 450d? Czy jestem skazana na bieganie z
    latarka?

  • 2. Data: 2009-03-16 13:37:21
    Temat: Re: Sama dioda doswietlajaca
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Katerina" napisał
> [...]
    > mozna np. zamonowac na stopce canona 450d? Czy jestem skazana na bieganie

    Upgrade do 40D może być jedynym sensownym wyjściem ; )

    adam

  • 3. Data: 2009-03-16 13:40:18
    Od: "Katerina" <k...@o...pl>

    > Upgrade do 40D może być jedynym sensownym wyjściem ; )
    >
    > adam
    A cos mniej sensownego niz ugrade (lub latarka)? ;)

  • 4. Data: 2009-03-16 13:41:48
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Katerina pisze:
> [...]
    > mozna np. zamonowac na stopce canona 450d? Czy jestem skazana na bieganie z

    Możesz też kupić lampę błyskową, która ma funkcję doświetlania -
    wyświetla taki wzorek, na który AF łapie ostrość.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 5. Data: 2009-03-16 13:44:09
    Od: "Katerina" <k...@o...pl>

    > Możesz też kupić lampę błyskową, która ma funkcję doświetlania - wyświetla
    > taki wzorek, na który AF łapie ostrość.

    No tak, ale tymczasowo nie chce kupowac calej lampy.

  • 6. Data: 2009-03-16 13:44:41
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Katerina" napisał

    > A cos mniej sensownego niz ugrade (lub latarka)? ;)

    A w jakich okolicznościach masz problemy ?
    Centralny punkt nie wyrabia czy boczne ?
    Jesteś pewna, że nie masz problemu z FF/BF ?

    Bo jakby nie patrzeć to rozwiązanie z latarką też będzie problematyczne.

    adam

  • 7. Data: 2009-03-16 13:46:50
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Katerina" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mozna np. zamonowac na stopce canona 450d? Czy jestem skazana na bieganie

    mozesz przyczepić do aparatu laser za pomocą tasmy klejącej

  • 8. Data: 2009-03-16 13:49:02
    Od: "Katerina" <k...@o...pl>

    > A w jakich okolicznościach masz problemy ?
    > Centralny punkt nie wyrabia czy boczne ?
    > Jesteś pewna, że nie masz problemu z FF/BF ?
    >
    > Bo jakby nie patrzeć to rozwiązanie z latarką też będzie problematyczne.

    Jak jestem w pomieszczeniu lub w plenerze gdzie jest ciemno jak w D... ze
    nic komplenie nie widac
    i chce nastawic ostros bez wlaczania lampy.

  • 9. Data: 2009-03-16 13:49:46
    Od: "Katerina" <k...@o...pl>

    > mozesz przyczepić do aparatu laser za pomocą tasmy klejącej
    tez jakas metoda... :)
    Anie ma laserow na stopce? :D

  • 10. Data: 2009-03-16 13:54:06
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Katerina" napisał

    > Jak jestem w pomieszczeniu lub w plenerze gdzie jest ciemno jak w D... ze
    > nic komplenie nie widac
    > i chce nastawic ostros bez wlaczania lampy.

    No to używaj stroboskopu z lampy.
    Nic lepszego nie znajdziesz - latarka na sanki to by był dobry pomysł ale z
    tego co wiem nikt takich nie robi. To znaczy takich co byłyby albo
    automatycznie albo manualnie czasowo uruchamiane, i które wyświetlałyby
    jakiś wzór żeby paralaksa nie przeszkadzała.
    Jakąś ledową małą latareczkę da sie skleić z sankami pozyskanymi np. z
    przejściówki ale to takie sobie rozwiązanie.

    adam